reklama

Výsledky súťaže o najkrajšiu tortu pre deti


reklama

293 tortičiek, s ktorými ste potešili detičky. Zlomené srdce 293 detských tortičiek, toľko ste ich prihlásili do súťaže. Tlieskam Tlieskam Tlieskam Umelecké diela, aj tortičky, s ktorými ste sa chceli pochváliť, tortičky s ktorými ste potešili svoje deti, vnúčatá.Bola to naozaj prechádzka rozprávkami keď si ich človek pozeral a nad niektorými skutočne zastal pohľad a duch uznania musel byť vyslovený.Niektoré boli tak milé, až chytili za srdce... Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce
Ale bola to súťaž... Áno
a bolo treba vybrať len 7 tortičiek.7 tortičiek z 293. Kamila, Jana zo sme.sk, Lucia z časopisu, Ja, a hlas za vás, hlasujúcich.Na prvýkrát sme vybrali 28 najkrajších tortičiek a z nich vybrať 7 aj mne pripadalo zo začiatku ako zlý fór. 4 dni porota hlasovala, diskutovala, obhajovala svoj výber a nakoniec sa dohodla na tomto:

1.miesto: Liviera - http://tortyodmamy.sme.sk/ferdo-mravec - Víkendový pobyt pre dve osoby v Grand Hoteli Starý Smokovec v hodnote 270 €.
2.miesto: MajaArtcakes - http://tortyodmamy.sme.sk/dracik-0 - Kávovar Cafissimo COMPACT Black v hodnote 89 €
3.miesto: Lucya - http://tortyodmamy.sme.sk/mdd-2 - Kávovar Cafissimo COMPACT Black v hodnote 89 €

4.miesto: norika1 - http://tortyodmamy.sme.sk/so-sasom
5.miesto: Dasa83 - http://tortyodmamy.sme.sk/medvidek-pu
6.miesto: Alenik - http://tortyodmamy.sme.sk/oggy-svaby-hostina
7.miesto: Elena B - http://tortyodmamy.sme.sk/zvieratka/turbo-0/

Tu sú vylosované súťažiace: kathka, Katka74, Pzuzana

Víťazom srdečne blahoželáme a ďakujeme za účasť v súťaži vám všetkým, ktorí ste dovolili pokochať sa nám, na svojich dielkach.Verím, že medzi víťazmi ste našli aj svoje TOP tortičky.

Prosím všetkých, aby poslali svoju adresu na zaslanie výhry.Mne cez kontakt alebo cz FB.

Ešte raz, blahoželáme Tlieskam Tlieskam Tlieskam Kvietok Kvietok Kvietok

Pozrite si aj


reklama


reklama

Katka74, Ut, 17. 06. 2014 - 05:06

Nie, vobec ma to nevyrusuje, ja nemam problem s tym, ze som nevyhrala, a neumiestnila som sa. Je to tak, ako to je, a ja prehru neriesim, lensom napisala, ze s Novankou suhlasim. Tiez som ako Vy, amater samouk, a tiez som zdravotna sestra....tiez nechodim na sutaze osobne, len prostrednictvom stranok, nemam na to cas. Ja nemam vobec nic proti tomu kto sa umiestnil, vsetkym to zo srdca prajem. Ja Vase torty vela krat obdivujem, a beriem si z nich inspiraciu ked ma nieco uputa. Ale mozete si byt ista, ze Vam a vsetkym umiestnenym to naozaj zo srdca zelam.

LiViera, Ut, 17. 06. 2014 - 07:07

Vážená Katka74, veď práve z toho som smutná, že ste s ňou súhlasili a že ste o mojej tortičke napísal citujem: "ste z casti tortu okopirovali bez vlastneho napadu"
Musím sa zase odvolať na bibliu a pripomenúť Vám, že sa v nej píše: Nech prvý hodí kameň kto je bez viny. No a Vy by ste si z toho mali zobrať ponaučenie a nekameňovať hlava nehlava. Lebo Vy tiež ,ako ste sa práve priznali, nie ste bez viny a veľmi rada pri svojej tvorbe používate nápady iných a len tak mimochodom pri menovanej tortičke s delfínmi som si tiež nevšimla, že by ste tam mali napísané , že ide o námet z netu. Tak vážená pani Katka 74 nehovorte mi tu niečo o morálke, lebo meriate dvomi metrami. Jeden meter je pre mňa a druhý meter je pre Vás.
Napriek všetkému čo bolo napísané, si Vašej práce vážim a prajem Vám veľa úspechov v tvorbe. Úsmev

Katka74, Ut, 17. 06. 2014 - 12:00

No vidim ze to tu nema konca kraja, a obhajujete sa tu vsetkym moznym coho sa chytite.....dokonca Bibliu ste vytiahli....hmmm....no, je to zvlastne....my sme si povedali svoj nazor, a asi tneme do ziveho.....ale uz viac nenapisem ani slovo....uzite si vyhru....pekny den

henulka, Ut, 17. 06. 2014 - 15:54

Ja osobne sa do tychto diskusii nemiesam,ale tento-krat mi neda nepovedat svoj nazor. Myslim o tom to tu je. Povedat svoj nazor.
Katka74 suhlasi s tebou. Ja osobne sa tychto sutazi nezucastnujem,pretoze uz davno som toho nazoru,ze tu nevyhravaju torty,ktore skutocne by vyhrat mali. Skor ide o mena ....
Mozno rozbucham dalsiu dlhu diskusiu,ospravedlnujem sa za to,ak ano,ale neda mi nepovedat tento-krat k tomu svoje.
Kedze som sa sutaze nezucastnila,nie som naklonena na ziadnu stranu.Je mi v podstate jedno,kto vyhral.Ale,ked si pozriem s uplne neutralnej strany tie 7 torty ( ine nemozem posudit,pretoze som si ich nepozerala) tak by som uz vzhladom na narocnost poradie urcite zmenila. Nic proti torte na 1. mieste. Ja sama som uz urobila vela tort a viem kolko roboty je za jednou takouto. Viem o com hovorim. Nejde o kopirovanie toriet.Aj skopiravat tortu musi clovek vediet Váľam sa od smiechu po podlahe ... a povedzme pravdu... ktora z nas si v dnesnej dobe uz neberie ispiraciu z netu? Napriek tomu da kazda z nas tej svojej torte nieco svoje,osobne do nej a zmeni tym celu tortu ....
Neberte to sutazenia tak vazne.... Nema to zmysel rozculovat sa nad tym. Ako pisem,ja sa uz nezucastnujem a mam k tomu celemu svoj nazor...
Katka 74 mas krasnu pracu a uz viacej-krat som si tvoje torticky pozerala... nenechaj si touto diskusiou zobrat radost zo zdobenia torticiek.. a nie len ty...Plati to pre vsetky!!!
Malo by to byt o radosti
Mna osobne viac potesi mail od zakaznika,v ktorom mi podakuje za pracu,ktora bola na jeho torte .Radost z toho,ze som urobila mojou tortou niekoho stastim je viac ako taka vyhra v tejto sutazi!!!

...teraz už je málo tortičiek urobených bez predošlej inšpirácie, ozaj málo, porota by mohla mesiac aj dva sedieť nad netom a hĺadať, odkiaľ je ten a ten námet, aj tak by to nestačilo Úsmev,...nevidím nikde v pravidlách, že je to zakázané, hmm, čiže je to povolené Úsmev...tak navrhni presný postup hodnotenia...ja čo si pamätám, obyčajné hlasovanie nebolo dobré a dvihlo vlnu hnevu a kritiky, dokonca anonymné hlasovanie taktiež neuspelo, tak ako ani odborná porota, teraz ani "amatérska" porota nevyhovuje Mlčím ...možno to stačí len nebrať príliš vážne... Kvietok

novanka, Ut, 17. 06. 2014 - 14:53

PS: ja som videla aj hornú časť torty, stačí rozkliknúť obrázok Úsmev

LiViera, Ut, 17. 06. 2014 - 15:48

Vážená pani Novanka a vidíte na tejto torte http://www.pinterest.com/pin/377528381236354262/ Ferda mravca a Berušku ? Ak áno, tak mi Vás je veľmi ľúto, lebo zrejme trpíte závažným, zrakovým alebo psychickým ochorením. Po vzhliadnutí celej torty som si vydýchla, lebo konečne môže každý posúdiť či táto torta je originálom tej moje . Som Vám veľmi vďačná, že ste nás na to upozornili, lebo tak trochu som sa predsa len bála či náhodou som sa netrafila do dielka niekoho iného. Takže Vaše tvrdenie že ide o originál tej víťaznej, je len Vaša bludná predstava a výmysel. Úsmev

vitazkam tak isto blahozelam Tlieskam Áno ja osobne som sa zucastnila po prvykrat Úsmev sice som nic nevyhrala, ale nebudem tu osocovat ziadnu tortu, nakolko kazda torta ma nieco do seba, a viem kolko usilia stoji vytvorenie kazdej torty Torta

tak nič pomýlila som sa ale vidím že tu sa vobec nekladie doraz na body ja som až do konca mala najviac a nedostalo sa mi ani poslednému miestu toto všetko je choré načo potom sa tam majú dávať hlasy a nehnevajte sa to prvé miesto oprosti niektorým tortám no neviem aký odborníci vyberali výhercov ale klobúk dole pred biedny okom

aramana, Po, 16. 06. 2014 - 10:48

Nie, nemala si najviac bodov.
Keď sa človek prihlási do nejakej súťaže, mal si prečítať aspoň pravidlá kde je napísané: "7 najkrajších tort vyberie redakcia, ktorá môže brať do úvahy aj vaše priebežné hlasovanie, ktoré bude prebiehať počas celej súťaže."
Hlasovanie je za jedného človeka - akoby rozhodovali piati ľudia v porote.Nemôžeme prihliadať na hlasovanie vo väčšej miere, pretože je to väšinou o tom, kto má koľko priateľov na FB a kto si koľko nickov urobí aby mohol hlasovať.
Toto je stránka pre amatérske cukrárky.Prečo by mali vyberať odborníci?A teda, myslíš, že keby vyberali, ty máš prvé miesto?
...všetko som už napísala, vysvetlila.
Toto sa deje každú súťaž.Vždy je niekto nespokojný.
Klobúk dole pred tými, ktorí idú do súťaže s tým "aha, pozrite, toto som dokázal a ak náhodou vyhrám, veľmi sa poteším." Áno

ja som to čítal aspon 20 krát a vedela som že nevyhram ani nato nemám ale myslím teda som o tom presvedčená že tam bolo kopa tort ktoré by mali hravo vyhrať za predpokladu triezveho uváženia a ešte otázka prečo sa takejto ako hovoríte amaterskej sútaže zúčastnujú torty ktoré sa účastnia na výstavách a verejných sútažiach a tam vyhrávajú vo velkom a tu sa ani nedostanú do sedmičky to je podlamna dosť čudné

aramana, Po, 16. 06. 2014 - 11:10

Takže povedz, ktoré nemali právo vyhrať?Ktorá nie je pekná?

A čo je na tom čudné že každému sa páči niečo iné?Veď sme chvalabohu ľudia, každý sme iný.

toto som nepovedla že nemali právo vyhrať ale bola tam kopa ohromne prepracovaných a velkých tort ktoré som čakala že vyhrajú a nič a prečo nezverejníte zoznam tých 28 alebo z kokých ste vybrali myslím že kopu žien čo sa snažili by zaujímalo aspon že či sa neumiestnili v tomto čísle aj to je určitá inšpirácia a ako vy hovoríte amaterska sútaž podla mna do takej nepatria torty čo chodia po výýstavách a tam vyhrávajú to nieje o amatérstve

aramana, Po, 16. 06. 2014 - 11:42

Tým že si čakala že vyhrajú iné, dávaš najavo, že tieto nemali vyhrať - logika nepustí - ak majú vyhrať iné, tieto nemôžu - miest je len 7.

govinda, Po, 16. 06. 2014 - 10:36

Aj ja gratulujem vitazkam k vyhram a taktiez k sikovnosti a neskutocnej fantazii, lebo bez sikovnych ruk a fantazie by taketo umelecke diela nevznikali....
Ja som sa uspesne zucastnila a pre mna je uz cest aj to, ze som svojou amatersku tortickou mohla do sutaze prispiet. Porote nezavidim, pre mna by bol problem vybrat aj 20 najlepsich torticiek, kedze ich bolo tolko ..... Tesim sa na dalsie sutaze. Aj ked som nevyhrala, tesi ma, ze som nacerpala kopec inspiracii :)

víťazkam gratulujem..niektore porazené -neprežívajte to tak Veľký úsmev a svet bude krajší Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce

víťazkám zo Zlomené srdce gratulujem Objímam Objímam Objímam Kvietok Kvietok Kvietok tortičky boli krásne. Porota mala naozaj ťažkú úlohu Áno Áno

Všetkým zo srdca gratulujem, podľa mňa ste vybrali nádherné tortičky a nezávidím Vám tú úlohu-vybrať čo najlepšie. Tiež som sa zúčastnila a výhercom BLAHOŽELÁM!!!!! Všetko je tak ako má byť...Aramana, nič si z tých nepríjemných komentárov nerob Bozkávam . Ľudia, veď nejde o život! Slnko

aramana, Po, 16. 06. 2014 - 11:45

Úsmev no mňa mrzia.Je mi ľúto že ani jedna súťaž nemôže prebehnúť bez toho, aby sa tí čo vyhrali, necítili blbo kvôli nesúhlasným komentárom.
Je mi ľúto, že nevedia súťažiace pochopi, že pokiaľ vyberá akákoľvek porota, vždy je to len subjektívne hľadisko, subjektívny výber.
Je mi ľúto, že si niektorí myslia, že za to, že je tortička metrová, musí vyhrať.

Napíšem to ešte raz - tortičiek veľmi pekných, s krásnou modelážou, čistých, bolo skutočne viac.Keby bolo 20 cien, vyberieme 20 tortičiek. Úsmev

Prečo sa tomu hovorí, že súťažná tortička????? V budúcnosti dajte len ,,Pošlite nám tortičky a mi si vyberieme" Ľudí nabaláchate na bodovanie o najkrajšiu tortu a potom si vyberiete aj tak podľa svojho. Nečakala som najkrajšiu tortu moju, lebo viem, že boli aj krajšia, ja som to brala ako ,,ÚČASŤ" Ale to čo ste vybrali malo od nášho bodovania ďaleko. Jednoducho vás hlasovanie verejnosti nezaujímalo. Verejnosť vám bola ľahostajná a naše hlasovanie tiež. Buď nech je to bodovanie podľa hlasovania a každá vidí ako je na tom jej torta. Alebo nech je len bodovanie poroty. Niekedy dávno bol jeden JURAJ JÁNOŠÍK a ten tiež meral ,,OD BUKA DO BUKA"

Tak ako sa hovorí "Nie je podstatné vyhrať, ale zúčastniť sa!" - no to platí iba vtedy, ak vyhrajú lepší od Vás Plačem Plačem . V tejto súťaži to tak nebolo, čo mi je veľmi ľúto. Táto súťaž vyzerala, akoby porota nemala z čoho vyberať (293 je asi málo) a bola dohnaná do takého zúfalstva, že do TOP 7 sa dostali torty ako MDD a Slimák TURBO. Kde je profesionalita, náročnosť prevedenia, detaily????
Všetky sa snažíme urobiť každú tortu čo najlepšie, no nie každá torta patrí do TOP 7. Ak by porota brala do úvahy 28 tort s najvyšším bodovaním od hlasujúcich, tak tieto torty by sa tam ani nedostali Prekvapenie
Zúčastnila som sa niekoľkých súťaží v Londýne, kde hodnotila nestranná porota, ktorá mala pred sebou tortu iba s číslom, čiže nehodnotili človeka ... ale iba tortu...a hlava ich z toho nebolela Bozkávam

pekne povedané Úsmev táto súťaž bola úplne zbytočná ,prečo sa radšej porota nespoľahla na názory tých ľudí ktorý hlasovali.Torty ktoré mali najviac hlasov sa vôbec neumiestnili ... ako sa asi môžu cítiť osoby ktoré sa pozastavovali nad tým kolko majú veľa hlasov a zrazu vysvitne že tá torta v skutočnosti asi nebola taká skvelá ked sa ani neumiestnila . Mlčím

Velka gratulacia vyherkyniam Tlieskam ...velka gratulacia vsetkym sutaziacim Tlieskam a velka gratulacia porote Tlieskam , ze boli schopne z toho mnozstva naaadhernych torticiek vybrat 7...tiez som sa zucastnila, nevyhrala som...no a co...som rada, ze som dostala tolko hlasov , neprosila som o hlasy nikoho...Tlieskam Tlieskam Tlieskam Úsmev
a zvlast povzbudenie aramane , ze stale dookola trpezlivo vysvetluje stale to iste... Áno Tlieskam
tesim sa na dalsiu sutaz... Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Slnko Slnko Slnko

Aj ja sa teším na ďalšiu súťaž, ale po mojom zápornom komentáre ma asi porota nevyberie ani do prvej stovky Váľam sa od smiechu po podlahe
O hlasy som taktiež nikoho neprosila, ale som veľmi vďačná každému, kto mi dal hlas, lebo sa mu moja tortička páčila (okrem poroty) Bozkávam Bozkávam Chichocem sa

som na tejto stránke závislá, naučila ma strašne veľa, ale diskusie o súťaži už asi nikdy čítať nebudem. Je to neskutočne deprimujúce a smutné. Plačem Plačem Plačem Plačem Prečo nemôžeme prijať skutočnosť takú aká je? Veď každý máme iný pohľad na to čo je krásne. Preboha čo by tu vypuklo keby išlo o vyššie ceny? Vôbec ale vôbec nechápem väčšinu tejto diskusie. Prekvapenie Prekvapenie Prekvapenie Prekvapenie Prekvapenie

ZuzkaV, Po, 16. 06. 2014 - 12:49

Aj by som sa čudovala, keby sa to obišlo bez komentárov :) Zúčastnila som sa a nevyhrala, svet sa nezrúti, uznávam, že tu boli krajšie torty, ako moja. Tiež som mala aj iných favoritov, ako boli medzi ocenenými, ale je to naozaj každého subjektívny názor. Hodnotenie podľa "lajkov" tiež nepovažujem za objektívne, lebo aj tortu napr. p. Miriam hodnotili užívatelia, ktorí tu boli registrovaní len 2-3 týždne a predpokladám, že za účelom aby dali hlas jej. Ja to chápem, že ľudia požiadajú priateľov o hlasovanie, je to v dnešnej dobe veľmi rozšírené, preto to neodsudzujem, i keď sa s tým nestotožňujem.

Presne tak, Zuzi, podaktoré súťažiace naženú sem rodinu, známych, kamarátov hlasovať a to je objektívne? ...tiež určite nie a ešte sa cítia ukrivdené Mlčím Kvietok

....je veľmi trápne ak urážate hlasy od ľudí, ktorí sa zaregistrovali len preto aby niekomu dali hlas. Ruku na srdce, či každá jedna z vás nemala medzi svojimi hlasmi aj takéto...všetci sa tu oháňate, že v pravidlách bolo: "hlasy MOŽEME brať do úvahy pri hodnotení", ja som si toho bola vedomá, a všetkým ktorí mi cheli poslat hlas a len koli tomu sa zaregistrovať som túto skutočnosť oznámila a aj napriek tomu boli ochotný zaregistrovať sa a zahlasovať, no a čo, veď keď už sa tu všetci tak poctivo oháňate pravidlami súťaže-NIKDE v pravidlách nebolo napisane že sa novo zaregistrovaný ľudia nemôžu zúčastniť hlasovania. A naozaj nevidím nič zlé na tom ked niekto z mojho okolia, kto pozná moju prácu a tvorbu a váži si ju mi touto cestou poslal hlas a podporil ma. Fakt sa mi z toho dvíha žalúdok, keby som vedela ako tie hlasy poslané mojej tortičke uškodia uznaniu, že moja torta je pekná tak by som ludí PROSILA aby mi hlas v žiadnom prípade neposielali...som z tejto súťaže a z názorov niektorých z vás sklamaná.
Výhercom som to priala a aj napriek tomu, že som počas celého hlasovania patrila medzi tých z najväčším počtom hlasom, vedela som že nevyhrám, pretože je viac ako isté, že tam boli naozaj krajšie, pracnejšie, náročnejšie, prepracovanejšie,...tortičky. Ale naozaj si nemyslím že ľudia ktorí poslali hoc komu hlas by nemali byť urážaní, za to že tým prejavili svoj názor...je DEMOKRACIA.

Nechápeš túto diskusiu ???? Tak potom si asi nečítala komentáre k tortám. Tam sa ľudia otvorene vyjadrujú k tortám a neboja sa, že ako budú vyzerať v očiach poroty , alebo v očiach tých , čo vyhrali a v očiach ostatných čo pozerajú ich výtvory. Nebáli sa povedať, že ,,CISÁR JE NAHÝ"

ZuziNyx, Po, 16. 06. 2014 - 14:03

Tak tiež srdečne gratulujem Veľký úsmev
MajKa konečne máš kávovar var mi kávu Veľký úsmevVeľký úsmevVeľký úsmev
Ja som sa do súťaže zapojila s veľkou radosťou už len aby bola sranda Veľký úsmev
Pre pocit vzrušenia a očakávania..nejde predsa o výhru! Nejde o život ani o milióny! To ako vybrala porota treba hlavne rešpektovať!!! S pokorou a úctou by som dodala..je to ich stránka a ich pravidlá, majú teda plné právo na výber a keď im sa páči kukuč ferda mravca tak my sa môžme akurát usmiať na plnú hubu Veľký úsmev a zatlieskať BozkávamBozkávamBozkávamBozkávamBozkávam

Kamila, Po, 16. 06. 2014 - 16:14

Dievčatá, stále je hodnotenie torticiek o subjektivnom nazore poroty, este aj kazdej z nas sa pacili uplne ine torty, vobec nebolo jednoduche zladit nase nazory do jedneho celku. Tam sme korigovali nase rozdielne nazory s hlasovanim divakov, aj ked mate pocit ze nie. Naozaj vobec nebolo jednoduche vybrat len sedem torticiek, nie to len jednu naj.
Jasne uplne inak by vyzeralo nase hodnotenie, ak by sme torty videli nazivo. Takto je to aj o kvalite fotografie, nic sa neda robit, zazitok z torty v takejto sutazi je len sprostredkovany.
Mali sme pri jednej sutazi aj odbornu porotu, to tu bol este vacsi cirkus.
Bola to sutaz torticiek pre deti, aj kazde dieta potesi nieco ine.

novanka, Po, 16. 06. 2014 - 18:36

Po minuloročnom hlasovaní, ktoré dopadlo ako dopadlo, ste zmenili pravidlá hlasovania. Keďže sa z roka na rok zvyšuje úroveň tortičiek, možno by ste mali aj vy opäť prehodnotiť systém hlasovania. Neberte to v zlom, ale vaše hodnotenie nemalo byť o subjektívnom hodnotení, nemalo byť o tom, ktorá torta sa ktorej páči viac. Neviem, koľko pečiete, zdobíte torty, a či vôbec. Ako potom môžete takéto veci ohodnotiť? Možno pred pár rokmi to bolo iné, ale teraz je tá úroveň niekde úplne inde, za mnohé torty by sa nemuseli žienky hanbiť ani vo svete. Bolo treba hodnotiť farebné prevedenie, čistú prácu, zmysel pre detail, celkový dojem,náročnosť, nápad a ja neviem čo ešte. A ak to bolo pre Vás príliš veľké sústo, tak ste mali poprosiť o pomoc skúsenú cukrárku. Naozaj sú tam aj iné torty, ktoré si zaslúžili byť v 7čke. A najviac ma mrzí, že za vyjadrenie názoru sme tu mnohé brané ako ženy bažiace po víťazstve. Prečo sa nezamyslíte nad tým, že takáto spätná väzba môže byť pre stránku prínosom a posunúť ju i nás ďalej?

norika1, Po, 16. 06. 2014 - 17:21

Ja som veľmi šťastná, že som skončila na 4. mieste, joooj, to bolo výskotu Úsmev Veľký úsmev .....ešte som poriadne nič nevyhrala, tak ma to velmi potešilo, ďakujem krásne Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce ....vážim si aj každý hlas, čo som dostala......a gratulujem víťazkam Tlieskam ešte raz ĎAKUJEM Bozkávam

LiViera, Po, 16. 06. 2014 - 19:04

Dobrý podvečer, dámy a páni. Veľmi si vás všetkých vážim ( aj kritikov )tak preto si považujem za svoju povinnosť, zo slušnosti ,odpovedať na vaše námietky a pripomienky.
Milá pani Júlia ( Novanka), pracujem , ako zdravotná sestra, takže som úplná amatérka, ktorú baví modelovanie.
Na túto stránku som sa zaregistrovala, aby som sa od vás, všetkých niečo naučila a hlavne inšpirovala vašimi dielkami. Som vám za to veľmi vďačná. Je pravda, že inšpiráciu čerpám aj z iných stránok a pri mojich tortičkách to aj zverejňujem. Túto tortičku som robila podľa dvoch obrázkov. Jeden ste ukázali vy http://www.pinterest.com/pin/377528381236354262/ a druhý je z netu.Keď si zadáte do Google Ferdo mravec obrázky ,tak ho tam nájdete, tu sa mi nechce zobraziť.
Neviem , ale myslím si, že to nie je zakázané. Torta v žiadnom prípade nie je identická , lebo ani ja a ani Vy pani Novanka ste uvedenú tortu nevideli celú. Preto zavádzate a klamete, keď tvrdíte opak. Tortičku som vyrobila vlastnými rukami a nehanbím sa za ňu .
Vážená pani ZuziNyx, aj keď viem, že výraz tváre Ferda mravca nie je dokonalý a podľa Vás vzbudzuje záchvat rehotu, tortička sa páčila, lebo v súťaži dostala 64 hlasov -priemer 4,3 . Je to jedno z najvyšších ohodnotení a vážim si ho.
Jasmínka, pre ktorú bola torta robená si s maminou pre ňu osobne prišla. Keď zbadala tortu usmiala sa, očká jej zahrali radosťou, ukázala na tortičku a povedala, Ferdo a aj Beruška. Torty pečiem hlavne pre tento zážitok a nie pre to ,aby som s nimi , alebo s atrapami chodila po výstavách. To prenechávam profesionálom. Do súťaže som prihlásila svoju tortičku preto ,lebo som ju práve v tom čase upiekla a keby náhodou vyhrala, ako sa aj stalo, tak aby som Jasmínke mohla povedať, že mala na narodeniny tortičku, ktorá vyhrala v súťaži o najkrajšiu detskú tortu v roku 2014. Pre mňa je to veľká česť. No a ak mi závidíte odmenu, tak Vám ju s radosťou darujem. Už som ponúkla predošlú odmenu, za druhé miesto o najkrajšiu zimnú a Vianočnú tortu, tak s radosťou vám milá pani Novanka a Zuzinyx ponúkam aj túto odmenu. Som presvedčená, že ten pobyt v St. Smokovci by ste si spolu užili, lebo si veľmi dobre rozumiete .
Bolo mi cťou a potešením

Brigitt, Po, 16. 06. 2014 - 20:57

Blahoželám víťazkám,tortičky boli všetky nádherné a Vierka ,výhru si vychutnaj,tortička bola prekrásna Zlomené srdce Objímam Zlomené srdce

novanka, Po, 16. 06. 2014 - 21:31

Som si istá, že sa so ZuziNyx dohodneme. Môžem Vám poslať moju adresu? Keď už viete aj moje meno Úsmev

LiViera, Po, 16. 06. 2014 - 23:50

Tak konečne viem o čo Vám išlo. A som rada, že toto trápne nedorozumenie sa vysvetlilo.
Prosím vážených organizátorov súťaže ,aby poslali moju výhru pani Novanke.

aramana, Po, 16. 06. 2014 - 19:38

Už skutočne neviem čo vám na to všetko napísať...nečítate?Nechcete pochopiť?
Tu ste hlasovali vy - http://tortyodmamy.sme.sk/vysledky-sutaze-o-najkrajsiu-tortu-pre-deti-1 - bolo zle, veľmi zle.
Tu rozhodovala odborná porota, tu boli odborníci, hodnotili to, po čom tak bažíte - náročnosť, prevedenie, detail, mali svoje pravidlá hodnotenia...a ako to dopadlo?No takto http://tortyodmamy.sme.sk/prekvapko-v-coko-sutazi ...k tomu niet vari ani čo dodať.Nerozumeli ste pravidlám odborníkov.Zosmiešnili a strápnili ste ich výber.Odborníci sa držali pravidiel ale vám sa zase nepáčilo.

Posunúť pravidlá hodnotenia niekde inde?Kde?Veď všetky varianty máme vyskúšané.Vždy tu budú začiatočníci a tí, čo pečú dlhšie.

Ešte jeden moment ma veľmi zaujal...ako môžete vôbec porovnávať túto súťaž s nejakou, kam tortičku prinesiete?Veď my vidíme len fotku.Nič viac, len fotku.To, ako tortičku na tej foto vidieť je len na vás.Je reálne vôbec porovnávať súťaž kde vidíme fotku so súťažou kde vidíme dielo, tortu na živo?No nie je to reálne a ani normálne, však?

Pravidlá súťaže boli napísané.Jasne je tam napísané že porota môže brať do úvahy hlasovanie.Môže.Nie že bude, nie že bude to smerodatné ale že môže.Už len tým, že do súťaže sa prihlásite sa predpokladá, že s pravidlami súhlasíte.Či to treba pre budúcnosť dať "odkliknúť", súhlas s pravidlami?

Systém hodnotenia...aký systém pre pánajána?My nie sme zväz cukrárov že máme pevne stanovené pravidlá a ku nim priradené body.Niečo takéto ani nie je možné urobiť pri súťaži, kde vidíme len fotku.Nie tortu.Vidíme len fotku.

Originálny nápad...mať v hrsti a prelúskané všetky stránky s tortičkami a zisťovať kto takú podobnú robil ako prvý a či ju ten druhý skopíroval celú alebo si len niečo z nej vzal?To je nemysliteľné.To sa zvládnuť nedá.Pokiaľ nik neukradol foto iného tortičky, je to v súlade s pravidlami.

Nikde som nenapísala že týchto 7 tortičiek je pekných a ostatné nie sú.
Bola to súťaž o najkrajšu tortu pre deti.Kde je chyba že porotu zaujala torta MDD alebo slimák?Veď tá tortička MDD je tak milo detská, že už ani milšia vari nemôže byť.A slimák?Veď keď sa pozriete na tie jeho kukadlá a papuľku, veď ten musí dostať každého!Neverím že ak by ste slimáka ukázali svojim deťom, že povedia - nie, nepáči sa mi.Proste tomu neverím.A nestačí na umiestnenie v súťaži, na stránke venovanej pečeniu a tortám pre začiatočníkov ale aj tých čo pečú dlhšie, nestačí to, že proste torta chytí za srdce?Alebo to, že proste len pookreješ nad ňou a za 10 minút sa vrátiš len tak na ňu kuknúť, lebo ťa zaujala?Ešte raz - my nevidíme tortičky.My vidíme fotky.My nie sme profesionály, ktorí majú svoje pravidlá (tu si dovolím ešte raz apelovať na čokoládovú súťaž, kde tí profesionáli boli, mali svoje pravidlá a myslím že s tými výsledkami ste sa málokto stotožnili).

Neviem ako to uzavrieť...ak nie ste medzi 7 víťaznými, stále to neznamená, že vaša totička nebola pekná.
Budem veľmi rada, ak si uvedomíte rozdiel medzi hodnotím tortičky a hodnotením tortičky na fotke.
Budem veľmi rada, ak si spomeniete na súťaže, kde sa vyhlasovali výsledky len na základe vašeho hlasovania.
Budem veľmi rada, ak si nájdete 3 známe, s ktorými sa pokúsite dohodnúť na 7 najkrajších tortičkách, naozaj si to skúste.
Budem veľmi rada, ak sa nám podarí aspoň raz dospieť k niečomu takému, že všetci budú po súťaži spokojní.
Budem veľmi rada, ak pred zapojením sa do súťaže, si prečítate jej pravidlá.
Budem veľmi rada, ak sa dostaneme niekedy do štádia, kedy sa víťazi nebudú musieť obhajovať, seba i svoju robotu.
Budem veľmi rada, keď budú ľudia schopní pristupovať k súťaži na tejto stránke:"Pozrite, toto som dokázala a ak vyhrám, bude to len čerešnička na torte!"

...a na koniec Úsmev ja som vlastne veľmi rada že máme takéto starosti a nemusíme zápasiť s chorobou, bytím ako takým alebo inými, väčšími problémami Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce

Možno sa nemusíme pochopiť, možno na začiatok stačí že sa dokážeme vypočuť. Zlomené srdce
Možno nedokážem všetko vysvetliť, predsa len, toto sú písmenká, keby sme sa rozprávali, je to ľahšie.Možno. Úsmev
Možno to celé stačí nebrať príliž vážne a nedupať za každú cenu prečo ja nie a ona hej.
Možno sa stačí pozrieť okom dieťaťa, nie cukrára profesionála.
Možno...

reklama
reklama
reklama
reklama

Časopis Torty od mamy

Jarné časopisu Torty od mamy 2025

reklama
reklama
reklama