reklama

(Ne) spravodlivost


reklama

Mila Kamila som zhrozena z toho z coho ma tu obvinujete. Na zaklade nepodlozenych informacii si stiahla moju tortu zo sutaze aj napriek tomu, ze mala najviac hlasov a vobec si sa nepresvedcila aka je skutocna pravda. Na zaklade zavisti milych dam ktore ta ubezpecili o tzv. mojom poruseni tvojich pravidiel si bez vahania vyhodila moju sutaznu tortu. Podotykam ze ta torta sa umiestnila na prvom mieste, pretoze sa pacila a dostala najviac hlasov. Kto hlasoval si mozes pozriet iba ty sama.
Ak by si si preverila informacie o nme, zistila by si, ze v sutazi nesutazim prvy krat, ze moj nick a meno a aj kontakt na mna je rovnaky. Teda v ziadnom pripade sa neskryvam pod inym menom ani prezyvkou.
Som velmi pohorsena diskusiou ostatnych dam na fore, ktore v sutazi nemali tolko hlasov a pustili sa do mna.
Ja som sutazila len s jednou tortickou, konkretne Krstinova pre Lucku - ktora bola na prvom mieste. A s touto tortou som mile damy neporusila ziadne pravidla!!!
Torticky ktore uverejnujem na svojej stranke nie su vsetky mojim dielom (aj ked stranka je iba moja), niektore z nich su plne robene mojim priatelom, ktory sa tiez zapojil do sutaze a to pod svojim menom a nickom - teda samostatne. Sutazil s tortou Samko ktora sa umiestnila na siedmom mieste a tiez bola zo sutaze vyhodena. Torty spolocne uverejnujeme na tej istej stranke http://www.ikrealitka.sk/hobby.
Kedze je sikovnejsi v zrucnosti ako ja v PC, poziadala som ho o upravu fotografie do sutaze - preto jeho sutazna torta a moja sutazna torta boli graficky skoro rovnako upravene.
Takze mila Kamilka a damy, sme dve rozne osoby a kazdy sutazil so svojou tortou - svojim unikatnym dielom. Stacilo sa len spytat a vyjasnit si to a nie bez akehokolvek vysvetlenia na mna a priatela utocit a vyhodit moju a jeho tortu zo sutaze. Ved uz v predchadzajucej sutazi sme sutazili kazdy samostatne a nikomu to nevadilo a nikto sa nad tym nepozastavil.
Tiez by som sa rada vyjadrila k jednostrannej diskusii - o mojej torticke
Odpovedala by som rada Primilke ktora ma obvinila ze som si do sutaze vlozila sama sebe ukradnutu tortu a to dokonca publikovanim pod inym nickom. Mila Primilka kedze si uz bola na stranke neviem odkial si ziskala meno Eva, kedze na stranke je moje meno Ivana. Ak si uz videla pri torte moj nick ivuskaik vobec si si nevsimla ze sa jedna o zlozenie slova ivuska - ako Ivana, ik - ako iK Realitka. Kedze si si toto vobec nepovsimla, stvorila si fantoma ktory ukradol tortu a poziadala si Kamilu o jeho diskvalifikovanie.
Zaverom by som vam povedala iba tolko - tak vela zavisti som este nevidela. Ak ste si nezelali aby moja torta vyhrala, tak ste jej nemali posielat hlasy.
Aj napriek vsetkemu co ste mi sposobili ste ma ubezpecili v tom, ze ja a aj moj priatel vytvarame unikatne dielka a nehanbime sa za ne a mozete si ich vsetci pozriet na mojej stranke.
A o co mi vlastne ide?? - tak ako vam - o spravodlivost!
A teraz sa mozete vyjadrit k tomu ci moje a priatelove vyradenie zo sutaze bolo opodstatnene.

Pozrite si aj


reklama


reklama

zeronka, Po, 28. 03. 2011 - 16:20

...tak toto si zabila Ivanka, fakt!Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe myslím, že andersen má veľkú konkurenciu!!!! akože som ani nesúťažila ani som sa nechcela do podobných diskusií zapájať, ale teraz som zomrela od smiechu a nemôžem si pomôcť....

...a inak - blahoželám k zručnému priateľovi, takého by som aj chcela mať doma, tak asi závisť zo mňa hovorí...xixixixixixixi Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe to si mala šťastie na niekoho, kto má tortičky medzi tvojimi a rukopis je jak by vás jedna mater mala!!! zomieeeeeeraaaaaam Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe

Kamila, Po, 28. 03. 2011 - 16:28

Na svojej stranke si mala uvedenu jednu torticku pod svojim menom za druhu si prosila o hlasy, nemas tam vobec spomenuteho ineho autora. Stale predokladam, ze vsade platia autorske prava, nebol najmensi dovod sa domnievat, ze tvoej torty robi niekto iny..

Tu je Slavik, vidim ze je tu pochybnost o mojej existencii. Nemusite sa obavat je ma kus chlapa a je ma viac ako 100kg. Ak niekto pochybuje rad mu skocim so svojou vahou na nohu, a potom nech pochybuje Úsmev Úsmev Úsmev
Tiez som nastvany z toho co sa tu udialo, ale myslim ze priatelka to vystihla za mna.
Tiez som oci otvaral ako rychlo sa tu rozbehla debata na zaklade jednych ukikirikanych ust.
No nic, aspon je vidno ze sa torta pacila aj ked som ju robil ja - chlap
Na celu zalezitost mam vsak svoj nelichotivy nazor.... Smútok

Ja som síce nesúťažila a je mi volné kto vyhral, ale do diskusie som sa zapojila aj ja, v zmysle o typickej slovenskej malosti. Takže teda žiadané vyjadrenie o tom, či tvoje a priateľove vyradenie bolo opodstatnené. Podľa môjho osobného názoru určite bolo. Prepáč, ale ak niekto nemá na tejto stránke ani len jednu jedinú tortu v albume a následne vyhrá súťaž, tak potom je to prinajmenšom veľmi čudné...... ak máš vlastnú stránku a také úplne "dokonalé" diela vytvárate aj s priateľom, tak potom načo si sa sem prihlasovala do súťaže a nenechala si, teda aj so šikuľkom priateľom, priestor pre ženy, ktoré majú albumy len na tejto stránke?? O zviditelnenie ti asi nešlo, lebo veď tvoju stránku navštevujú ľudia až z 15 krajín, tak potom o čo??

ja som mala tortu v sutazi ale ani nahodou som neratala s nejakou vyhrou, ale som amaterka, vsetko som sa naucila tu, tak som bola zvedava ci sa bude aspon niekomu pacit....... a k tomu sutazeniu...tento odkaz mas ivuskaik na tvojej webovej stranke, http://www.facebook.com/pages/domacetorticky/186054978103674 kde prosis o hlasy do sutazi viacero...takze ozaj neviem ci je to koser..... a ozaj ti vyhru nezavidime, nemame preco, je tu kopa sikovnych tortickarok ktore robia dokonale a krasne torty! Moj nazor s ktorym nemusite suhlasit. Pohoda

tiez som si precitala a nenechalo ma to na pokaoji a tiez tu nemam ziadne fotky v albume, ale myslim si ze som na tvojej strane ivuskaik, drzim ti palce NEDAJ SA!! Objímam Objímam Objímam Objímam

ZuzkaM, Po, 28. 03. 2011 - 16:51

A povedala by som že takých ako tento prípad je viacej, žiadne iné dielka okrem súťažných... súhlasím s Kamilkou a helldanou...

ela1, Po, 28. 03. 2011 - 17:30

Nemám ukikiríkané ústa a nebojím sa povedať si svoj názor. Mimochodom mne osobne sa tie torty páčia a bola som presvedčená že budú v prvej desiatke,ak ich však robili dvaja ľudia tak s rovnakým vkusom, štýlom, prácou . Torty sú úžasné to nepopieram ale zo stránky kde sú tieto dve torty uverejnené nie je isté že to robili dve osoby. Nezávidím nikomu výhru , pre mňa by to nemalo žiadny význam keby sa aj 4 torty vymazali. Napísala som svoj názor na dodržiavanie pravidiel pri súťažiach. Nebolo to písané konkrétne na tieto dve torty , ale o tom, že viacerí v tejto súťaži porušili pravidlá. A pravidlá sú na to aby sa dodržiavali.

asi si viem predstavit ako asi zuris ale mas aj moje symtapie tiez si myslim ze keby sa to stalo aj mne tak by som to len tak nenechala. O prispevok vyssie strapusik pise ze si si pomahala strankou na facebooku... no a co Ved aj tak sme mohli davat hlasy iba my domace Hambím sa Hambím sa Hambím sa

mravciatko tu sa da zaregistrovat za par minut..... a takych novych je tu habadej, ktore sem nedavaju prispevky a su tu len zeragistrovane ....ale tvoj nazor ti neberiem.

petaba, Po, 28. 03. 2011 - 20:03

Strapušik presne ako píšeš, registrácia trvá len pár minút.... veľmi by ma zaujímalo, koľko z ľudí ktorí zahlasovali za túto tortu je tu prihlásených dlhšie ako začala súťaž Váľam sa od smiechu po podlahe bez urážky, ale status na FB hovorí za všetko....

Ja teda neviem, mravčiatko, ale ak ma pamäť neklame a nič sa nezmenilo, tak súťažné torty museli ísť do súťaže anonymne, teda, aby si kamošky navzájom nedávali hlasy a v čase súťaže sa nesmeli tým pádom ani uverejňovať v albumoch. To bola podmienka súťaže. A ak niekto pod vlastným menom nabáda ľudí, aby klikali za jeho torty, tak tam teda o anonymite nemôže byť ani reči. Inak je zaujímavé, že všetci, ktorí drukujú Ivane, majú prázdne albumyÚsmev Žeby náhodičkaÚsmev

sio, Po, 28. 03. 2011 - 18:11

súhlasím s tebou.aj ja mám web stránku,ale tortu čo som dala do súťaže som neuverejnila ani tam,a nepýtala som si hlasy ani na FB.treba sa pozrieť na jej stránku,kde je napísané NAŠE torty,tak o čom to je.

Petina, Po, 28. 03. 2011 - 21:50

Presne tak ide o anonymnú súťaž a nie o reklamu!!!! Neviem či ste si to VY dotyčné DVE osoby nepomýlili. A čuduj sa svete ja som VÁM DVOM hlas neposlala. Veľký úsmev Ja oceňujem a obdivujem prácu amatérov, a ľudí ktorí sa tu za pomoci šikovných žienok a mužíčkov zdokonaľujú, snažia sa, učia sa a nepotrebujú xy hlasov ale čakajú na dve - tri pochvali a na to, že niekto si všimne ich snahu a zdokonaľovanie sa.

ivuskaik mate nadhernu pracu Úsmev pozrela som cely vas albumik tie torticky su famozne Tlieskam

...ja uz ani nemam slov co vsetko som si precital. vidim ze surfujete po nete a vidim to aj na stranke ako je prave vytazena navstevnostou, ale fakt neviem kto z vas prisiel az z HONG KONG-u. Chichocem sa
Chcel som povedat len tolko, ze to co sa stalo mne neprajem nikomu z vas, lebo to nie je vobec prijemne.

zeronka, Po, 28. 03. 2011 - 17:40

...no, ja si myslím, že nie je príjemné, keď osoba A píše na viacerých stránkach o "svojich tortičkách" a všetci si myslíme, že to sú výtvory osoby A a zrazu sa dozvieme, že existuje aj osoba B, ktorá vlastne robí identické tortičky a uverejňuje ich na tých istých weboch, čiže bez toho, aby kdekoľvek bola o tom zmienka, sú to torty viacerých ľudí!!!! tak potom si z nás robíte srandu, nie???? takže ak niekto schováva svoje výtvory pod identitu niekoho iného, bez toho aby na akejkoľvek stránke bola čo i len maličká informácia o tom, že to nie sú výtvory len osoby A ale aj osoby B, tak to považujem za zavádzanie ostatných... a to tiež nie je príjemné takéto zistenie... hlavne ak sa tieto osoby zapoja do súťaže, tak to potom tiež neprajem nikomu, kto s takýmito ľuďmi má súťažiť, lebo to rozčarovanie musí byť veeeeeľmi nepríjemné!!!!! a tiež už nemám slov... takže funny situácia s podobnými pocitmi je nás tu viac, škoda, že každý to vidí inak...

Áno Tlieskam Áno súhlasím zo zeronkou,tiež som pochopila,že tie torty robí len jedna osôbka-sú krásne,to sa musí nechať-a zrazu je tu ešte niekto ďalší...možno sa nájdu ešte nejaký zamestnanci...Napriek neprajnej diskusii,ktorá tu prebieha prajem VŠETKÝM zo Zlomené srdce len radosť z pečenia a svedomie,nech si každý spytuje sám...

a mimochodom,sú tam ešte č.91 a 136pod jedným menom ako aj 157 a 164.Na to upozornila v diskusii súťaže a dodržiavanie pravidiel anicka 112...

no,neviem zase je tu jedna zbytočná diskusia Úsmev Nemám nič proti autorke ako osobe pretože ju nepoznám ,ale keď raz boli pravidlá jasne dané ,tak by sa mali dodržiavať. Nedržím nikomu stranu a nezávidím Kamilke riešiť tieto trápne situácie ,keď niekto nepochopí to čo je raz napísané v pravidlách. Toť vše a myslím ,že je zbytočné niečo ďalej písať Úsmev

Tina75, Po, 28. 03. 2011 - 18:33

páči sa mi vaša webova stránka,pekne odprezentované vaše výrobky, Áno jemné a vkusné Áno ,mate svojský štýl a to sa nemusí každému páčit, Áno držte sa Tlieskam

adušik, Po, 28. 03. 2011 - 18:54

takže: ivuskaik a torty.slavik. vôbec ste npochopili súťaž o čo Vám ide? o výhru? ani jeden nemáte žiadne foto v albume možno sa Vás dotklo to čo bolo popísané ale dievčatá majú pravdu pokial ste chceli hrať férovú hru nemali ste dávať na svoju stránku aby Vám ľudia posielali hlas. keby to bolo poctivé určite toľko hlasov nedostanete tortičky boli krásne všetka česť ale nepoctivá hra!!!

no je pravda ze zo stranky nebolo zrejme ze to piekli dvaja autori a chapem ze tie co to videli a Kamilka hned predpokladali ze sa jedna o torty od jedneho autora. Na druhu stranu torticka pre Lucku bola naaaherna sama som ju mala dlho ulozenu a aj som sa s nou inspirovala a tiez som mala podla nej torticku v tejto sutazi.
a ked ide o to ze sutazili a nemali v albume torty tu na stranke - ale ved to nebolo podmienkou ucasti v sutazi nie?

Ja som nepochopil o co sa tu vlastne jedna- jedny o voze druhy o koze. Ked sa mi nieco nepaci tak nehlasujem a oznamim nejaku chybu vopred Kamilke a nie az na koniec jak sa to vsetko skoncilo ja sam DAKUJEM Objímam Objímam za vase bodiky ale takto sa neroby kyzdy ma pravo na svoje obhajenie a este upozornujem nepozera sa na styl fotky ale na tortu. Ja som spokojny ako som skoncil som stastny a pouceny snazit sa viac aby som zaujal.

Áno Áno Áno Áno mas uplnu pravdu, tie co nevyhrali hladaju vinu u inych... Veľký úsmev nech sutaz dopadla ako kolvek, Ivanine torty su nadherne, nech ich uz piekol ktokolvek. Miesto osocovania a obvinovania by si mali tie babi co si najviac otvaraju usta zobrat od Ivany t.c. a prosit ju na kolenach nech ich nieco nove nauci. Ivana klobuk dole pred tvojou robotou. Ak tvoje torty chutia tak, ako vyzeraju, tak to musi byt nebicko v papulke. Prajem vsetkym zucastnenym v tomto spore, aby sa mohli s cistym svedomim pozriet na seba do zrkadla. Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce Úsmev Úsmev Úsmev Úsmev Úsmev Torta Torta Torta Torta Torta Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce

karmelka (bez overenia), Ut, 29. 03. 2011 - 08:34

no nehnevaj sa Lucicika, ale aby sme niekoho na kolenách prosili, no to si ma dosť dobre pobavila. Myslím, že takmer každý ocenil krásu Ivaniných tort, to sa jej nemôže uprieť, je to očividné, že je šikovná, len táto diskusia je o iných veciach. A apropo, ja padám na kolená len v kostole...

Mila Kamelka. V kostole tiez niekolko krat zaznelo, KTO SI BEZ VINY, PRVY HOD KAMENOM, MILUJ BLIZNEHO SVOJHO, AKO SEBA SAMEHO. Nech nikto nehovori , ze o svojej torte v sutazi nikomu nepovedal. Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Aj to je predsa forma propagacie. A ked pocujem to farizejske , falosne a neviem este ako by som to nazvala " JA SOM VEDELA, ZE NEVYHRAM, JA SOM SA PRIHLASILA LEN TAK " ...tak z tohto sa mi naozaj chce vracat. Na co sa potom niekto hlasil do sutaze ak nechce vyhrat, ..lebo chce prehrat? Je to na smiech , cely tento spor. Moj nazor je, ze Ivana by vyhrala aj keby tam prihlasila najhorsiu tortu ktoru kedy urobila, pretoze jej torty su naozaj skvele. Vsetky sa od nej mame co ucit. Cele je to zabo-mysia vojna.... Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev

ale ved nikdo netvrdi ze nema nadherne torty nie?
a este ja som skutocne nikomu nepovedala ze mam v sutazi tortu takze ver ze aj taky sa najdu ver tomu Mrkám

Lucicika,zase ti musím oponovať-ja som o torte v súťaži povedala jedinej osôbke,ktorá je tu prihlásená,samozrejme svojmu manželovi a dcérke-ale tí by sa tu nemali prečo rýchlo registrovať Chichocem sa A podľa teba farizejské-fakt som sa prihlásila len preto,že bola taká možnosť a nečakala som výhru,pretože sú tu iné NÁDHERNÉ tortičky...skončila som predposledná,prekvapilo ma to,lebo si myslím,že boli aj "horšie"a menej náročné torty predomnou,ale nenahnevalo ani neurazilo ma to-lebo som súťažila úplne fér...hlas som dala každej a jednej torte-samozrejme počet hviezdičiek bol podľa náročnosti,celkového môjho dojmu...ale tú svoju som obišla...takže 100ľudí,100názorov a 100prístupov...

ela1, Ut, 29. 03. 2011 - 15:38

Ja som sa do súťaže prihlásila s tým že možno vyhrám a možno nie. Tým to viacej neriešim, tiež si nenaháňam hlasy, tiež mám svoju stránku a neprosím nikoho z mojich priateľov aby hlasovali za moju tortu. Ani tu nemám zverejnenú svoju stránku.A nikto sme nepovedali, že jej torty sú škaredé, vôbec nie má nádhernú tvorbu ,mám pre ňou rešpekt čo dokáže a keby bola aj v inej súťaži a nebolo by tam meno, hneď by som vedela že to robila ona. Ale tu nešlo o hodnotenie je skvelej práce. A tiež nepotrebujem nikoho prosiť o radu na kolenách ...

Kamilka má ťažkú prácu, áno komplikujeme jej to našimi príspevkami, ale keby sme sa všetky stavali ku tomu takto tak potom kde by bola táto stránka? Jasne povedala, že nemáme si tu propagovať svoje vlastné stránky... Je to reklama a keď ju niekto chce nech si zaplatí. Taktiež úplne jasne napísala pravidlá súťaže. Tak potom o čom to je ?

Meryly, St, 30. 03. 2011 - 08:51

Áno Áno Áno Áno Áno super Áno Áno Áno Áno
ela, ale tú stránku by som si rada pozrela, daj vedieť ako ju nájdem Úsmev Úsmev Bozkávam

Kamila, Ut, 29. 03. 2011 - 15:15

Uz ju len vysvatit za bohynu. Do najblizsej sutaze, si zozeniem Poirota, alebo dam vybrat mojim detom. Bohuzial, sutaze mam dohodnute so sponzorom na cely rok.

zeronka, Ut, 29. 03. 2011 - 16:05

...tak to si trafila, fakt!!!! tu keď je niekto nepoctivý, tak má z toho reklamu, akú by si nezaplatil ani keby chcel!!!! a ešte ho aj všetci obdivujú... a vrchol je, ked sem niekto šupne kresťanské prikázania...to mi potom príde tak, že s nepoctivosťou najďalej zájdeš...bleeeeee

reklama
reklama
reklama
reklama

Časopis Torty od mamy

Jarné časopisu Torty od mamy 2025

reklama
reklama
reklama