reklama

Dokažete čarovať?

Alenik , 28. 07. 2011 - 20:12

reklama

Dievčata...Idem sa s vami podelit o jeden dnesny zazitok... pani mi pisala,ze by chcela tortu poschodovu svadobnu...a hned sa pytala na cenu..tak som jej pisala,ze dopredu jej neviem napisat,kolko taka torta stoji,ked neviem aka je jej predstava.aka ma byt torta velka a narocna a podobne... ze ak mi posle fotku,tak jej orientacne napisem... poslala mi mail,ze jej to mala robit nejaka cukrarka,ale ze nemoze,lebo nieco jej do toho prislo a teraz pocuvajte tu sumu,ze za 50 eur...lebo ze jej v cukrarniach povedali,ze za taku tortu by dala aj 100 a ze to je strasne pre nu vela... ze svadba je narocna zalezitost a dat 3000 tisic za tortu je nehorazne moc... no mna len udivuje,ze za vyzdobu saly dokazu dat nevesty aj desattisic a na torte idu setrit..ale ved pohoda...to som este nevidela tu tortu...ked som klikla na obrazok,skoro ma prekotilo..torta 4 poschodova ...toto sa akoze ako da,za 50 eur niekomu slubit?? Ved len material musi byt drahsi na vyrobu takej torty... Ja teda neviem,ale taky carovny prut nema asi ziadna z nas,aby robila take zazraky,ze dokaze 4 poschodovu svadobnu tortu upiect za 50 eur...Je mi to divne,ale uz sa na tom smejem...ze co ti ludia nevidia,ake je vsetko okolo nas drahe???
Veľký úsmev Veľký úsmev Pohoda Pohoda

Pozrite si aj


reklama


reklama

Alenik, Št, 28. 07. 2011 - 20:14

Skoda ze sa mi tu neda dat ta fotka..dnesny limit som uz precerpala rano..som vlozila tri tortyVeľký úsmev Veľký úsmev

zoliman, Št, 28. 07. 2011 - 20:18

ALENIK CUDOVALA BY SI SA ZE KOLKO JE VYROBNA CENA,ASPON TU V RIM SOBOTE...ZE TORTA ZA 25EUR MA STOJI CCA 10EUR...

Sany, Št, 28. 07. 2011 - 20:19

Najlepšie by tá pani urobila, keby si tú tortu upiekla sama, to by ju určite vyšlo najlacnejšie. Chichocem sa Chichocem sa

zoliman, Št, 28. 07. 2011 - 20:20

TAK TAKUTO MAM JA ZA 90EUR...A TO ESTE PRE ZNAMU,INAK 100EUR...

stefi_k, Št, 28. 07. 2011 - 20:21

ale no ty to nevieš ????? Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev skočíš do baumaxu kupiš polystyrén, ušetríš veľa, veľa materialu a možno ale len možno sa pomestíš do tých 50 eur Slnko Slnko Slnko Slnko Slnko Slnko

to nema zmysel.. presne toto som ja pisala v sobotu, ked mi volala pani, ze jej cukrarka zrusila tortu, ci jej neurobim, na utorok (cize o tri dni) a ked som jej povedala, ze oki, ze bolo by to za 40e, tak mi odpisala, ze som draha, ze ta pani by jej urobila za 20e.. co k tomu dodat.. ja uz sa nad takymi nepozastavujem.. nechce, nebude mat.. ja nebudem tri dni v kuchyni kvoli 20e, z ktorych budem mat mozno 2e Vyplazený jazyk

Nikuscha tak to bol len blaf, poznám jednu pani čo tak hovorí na všetko a veľa krát sa stalo, že dotyčný išiel potom s cenou trošku dolu, ale už sa stalo že aj nie a nemali nič, netýkalo sa to toriet ale ľudia sa snažia tlačiť ceny dolu, nemajú žiadnu predstavu ako sa to robí.

Toto je najvystiznejsi komentar pre vsetky taketo poziadavky!!!
Ja som teraz slubila hlavu T-rexa 2D za 30 e, ale uz nikdy viac.... poviem kamoske, ze ako pre nu,ale nech hovori inu cenu a fakt sa radsej s malym budem hrat "Clovece nezlob sa"..... !!!Nedajme sa !!! Prekvapenie Tlieskam Pohoda Áno (brokenheart) (brokenheart) (brokenheart) Objímam Objímam Objímam Objímam pivo

ja nepoečiem pre iných , ale baby nedajte sa........skôšajú ....a súhlasím so stefi_k
veľa zdaru v pečení a menej rozčuľovania s blbým zákazníkom želám

Baby, ale nie kazdy sa orientuje v cenach tort. Vy peciete, tak viete. Predpokladam, ze tiez nepoznate realne ceny vsetkych tovarov alebo sluzieb na trhu a verim, ze keby ste mali tipovat vo vela pripadoch by ste sa velmi sekli. Takze ja uplne chapem tych ludi, sak ked jedna cukrarka da za 20 a maju proste iba tych 20 a viac nie, tak skusaju a hladaju, ci sa este najde nejaka ina co to spravi za tu sumu. Ked to nie je realna cena, tak holt smola. Ale toto su uplne normalne bezne veci, pokial su ti ludia slusni, tak sa nad tym vobec netreba pozastavovat.

Chichocem sa AAAAle,keby si dala spodný korpus v priemere do 25 cm,mohla by si sa zmestiť do 5 kg.Čiže cca 50 €. Chichocem sa Chichocem sa

AnnaK, Št, 28. 07. 2011 - 21:19

Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe si zabilaaaaaaaaa Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe a ten navrchnejsi korpus by mal priemer 2 cm? Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa

Najvrchnejsi korpus by bola len ta trblietka Swarovska...este mi nedalo toto okomentovat a koncim!!!! Vyplazený jazyk

No ako píše andrea 12, naše torty nemajú uvedené na obrázku cenovky, takže asi sa v cenách tôrt nevie orientovať...na Tvojom mieste by som s ňou dala debatu o nákladoch na takú parádu /veď keď v cukrárni chceli 100 €, tak ako sa ty môžeš s nákladmi dostať na 50 € ?/ a čo by za svojich 50 € mohla dostať /nemyslím tým jednu cez hubu Chichocem sa, ale lacnejšiu a menšiu alternatívu/, možno by pochopila o čom naša robota je a možno aj nie...a možnooo fakt len skúša Mrkám

vieš asi tej čo ju mala piect a povedala jej tu užasnu sumu tak podla mna jej asi do toho prišlo to že to sa jej asi snivalo a potom sa prebrala s toho sna tak to nechala tak lebo ked ona toto dokáže upiest za 50 ečka tak klobuk dole a s tou vyzdobou máš pravdu teraz bude mat svadbu moja známa a vravela že 800 eur je vyzdoba sály Slnko Slnko Slnko tak neviem ci by som si ju sama nevizdobila Kvietok

Hudy, Št, 28. 07. 2011 - 22:00

Baby, niektorí ľudia fakt nemajú predstavu o cenách a hmotnostiach tôrt. Ja som dostala jednu objednávku na 3D MC Queena, tak som sa pýtala, že do koľko eur sa chcú zmestiť, že za 1kg torty pri 3D beriem od 13eur, no a baba mi napísala, že do 20eur Chichocem sa tak som jej napísala, že to by bolo mini autíčko a že pri klasickej torte ma len náklady výjdu cca 15 až 20 eur (záleží od plnky a ovocia), tak mi napísala, že nech to nie je mini auto, lebo že ona nemá predstavu o tom, že koľko tie torty vážia a koľko vychádzajú suroviny, tak že do 30e môžem Torta
A presne takúto situáciu som zažila už druhý krát, takže im to treba asi vysvetľovať...
Nech sa vám všetkým darí Kvietok

Tinca, Št, 28. 07. 2011 - 22:23

Ahojte veď ok keď nevedia alebo nemajú predstavu o cenách tort.Ale myslím si ,že každá jedna zo zákazníčok aspoň trochu doma pečie či zákusok alebo len piškot aspoň raz prekrojený naplnený ľubovolnou plnkou,ovocím....tak aj pri malom rozmýšlaní keď chce troj -štvor poschodovú Torta ,by si mohla urobiť predstavu o nákladoch čo sa týka surovin aspoň len tie čo pozná z domáceho pečenia a mohlo by ju trknúť,že za pár éčok sa nezmestí obor torta a ktomu svadobná....

no ja beriem ze ludia fakt nemaju predstavu kolko torty stoja a nevedia si predstavit torty na kila ale zase nechapem ako jej ju mohla ina cukrarka slubit za 50!
ta torta je nadherna ale teda len naklady pojdu isto cez 50...

No veď to, možno v chvate sľúbila a potom keď si to prepočítala, tak jej vyšlo, že tortičku vlastne sponzoruje Veľký úsmev, tak to odvolala, s tým že niečo do toho prišlo...asi tak nejak, zrejme málo skúseností s pečením alebo tak nejak Chichocem sa

či sa orientujú alebo nie.. no.. ja som tejto poslednej pani (co som spominala vyssie) aj vysvetlila, co kolko stoji a kedze chcela slahackovu plnku, potrebovala by som aspon litar slahacky, pouzivam rajo, kde jeden teglik stoji 1e plus zeesan.. tak by len plnka s ovocim vysla na nejakych 10e.. plus WI - aspon kilo.. a kde su ostatne suroviny a energie? tak som jej toto napisala, ako teraz tu s dodatkom, ze neviem, ako pecie pani, ktora jej mala piect povodne, ale ja jej za dvacku urcite neurobim tortu z velkeho plechu.. napisala mi este raz, ze ok, ale aj tak som draha..

"anča, si drahá, si drahá ako volvo" Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe haha Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe

baby, prave som dokoncila NOTEBOOK pre kamosku.. som jej povedala na zaciatku, ze jak pre nu.. za 45.. a viete kolko vazi?? 5,7kg.. som ja ale blbec.. co uz..

Pola, Št, 28. 07. 2011 - 23:33

A čo takáto zákazníčka - pred príchodom eura nevesta so ženíchom si objednali svadobné koláče a svadobnú tortu. Nevesta , že ona má obrázok . Doniesla s tým, že na internete sa dočítala , že ženy berú okolo 7 000 Sk. Ona- viete mi to urobiť trocha lacnejšie ? Ja jej áno lenže nie okrúhlu , ale srdce 4 poschodové poťah K2- žiaden zázrak (jednoduchá ) - vravím no za 5 000 Sk - a nevesta na to super dohodnuté ďakujem. Skoro som skolabovala Bože toľké peniaze dá za tortu ? . A verte neverte dala a ešte aj 200 Sk naviac . Ďakujem jej . Bola od Zvolena , ženích z Košíc tu aj bývajú a pracujú - doteraz sú mojimi kamošmi. Čakám na bábätko - možná niečo upečiem na krštenie. Prekvapenie Prekvapenie Torta

bodaj by prisla za tebou s nejakou uzasnou tortickou Mrkám urob jej tu najkrajsiu, ako len dokazes Bozkávam

Vidite baby, sak aj vy, proficky, mate niekedy problem na zaciatku odhadnut naklady, tak co my ostatni, uplni laici? Dolezitejsie je byt slusny a slusnemu zakaznikovi sa hadam da odpustit, ze je uplne mimo, nie? A tak isto, ak sa niekomu zdate draha, ved je to vasa cena vs. jeho nazor. Tak si proste od vas neobjedna a vas to nebude mrziet, ziaden problem nevidim. Nemusi sa cena pacit kazdemu, tak isto ako sa nemusia kazdemu pacit a kazdemu chutit vase torty. Keby to tak bolo, nic nove by sa nikdy nevymyslelo a to by bolo skoda.

Inac akoze, pozeram si teraz vase fotky, co tu diskutujete a odpoved na nazov tejto temy je, ano, dokazete carovat.

Bejulik, Pi, 29. 07. 2011 - 07:35

Najviac vyskakujú tí, ktorí sa do pečenia najmenej rozumejú. Ľudia by všetko chceli zadarmo. A najlepšie je, keď už všetko máte nakúpené a zrušia to. Aj ja som mala piecť tortu pre švagrinú, aj mi povedala akú a ja som všetko nakúpila. Lenže mi napísala správu, aby som sa nenahnevala, že jej chce moja svokra (jej mama) upiecť. Ona síce nikdy tortu nepiekla a ani zákusky veľmi nie, sem-tam bublaninu alebo bábovku, ale budiž. Ja sa nehnevám, suroviny sa mi nepokazia, ale ide len o princíp. Hlavu hore baby, stále sa nájdu ľudia, ktorí cukrársku prácu ocenia a ostatných treba brať s rezervou Slnko Slnko Slnko

Itka, Pi, 29. 07. 2011 - 08:17

--áno žienky-aj ja ked som pred rokom začínala-som nemala šajnu o ničom -aj ked som bola teda už gazdinká a doma varila a poznala som ceny -ale čo sa týkalo tort a nákladov som sa dostala až ked som začala piecť.-to je sice pravda-ale ked ludia ešte aj teraz po neskrotnom zdražovani napr.cukor -raz tolko zdražel behom jedného dna-malso teraz na 2x po sebe-ved to su už uuuf ceny-a to ludia už musia vidiet ako sa neskrtne všetko dvíha hore a torty ja neviem prečo-chcu neustále komunistické ceny... a pritom tie torty v dnešnej dobe su fakt vymakané-ale to znamená aj dva krát tolko času pri nich strávených...
ja mám tiež skúsenosť s kamarátkou-ale myslim si že už bývalou-dávam fakt len blízkym kámoškám 5€ dole z výslednej sumy a ona to tak zneužíva-chodi po výletoch-musi vidiet aká je dražoba a odo mna by xela stále okolo 20€ tortu a ešte aj vymakanú-myslela som že už nezavolá-lebo som jej povedala že dviham ceny a ona na tu drzosť znovu- a dokonca že taku malu do 10€!!!!ludia ja som myslela že na tej stoličke omdliem ale preglgla som a ja si svoju dôstojnosť zachovám-jednoducho už pre nu nebudem mat termín-ked nevie pochopit čo som jej už vysvetlovala-nech si dáva inde piecťSmútok((((
a čo sa týka 4posch.-mna náklady na 3 posch.stáli 40€-takže fakt asi len čarovanie...Úsmev)))

Ja sa na tomto už len smejem,lebo aj odomňa chceli 3-posch. svadobnu tortu vyčačkanú slahanym bielkom za 30€ Chichocem sa Chichocem sa. Som ju poslala....... do cukrarne Chichocem sa Vyplazený jazyk Chichocem sa

jana777, Pi, 29. 07. 2011 - 10:30

ja mam zasa skusenost ze chcela pani torticku stvorec s motorkou do 10e vraj len taku malinku torticku chce Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe

AnnaK, Pi, 29. 07. 2011 - 10:34

da sa..kupis klasicky pernik,ake sa kupuju detom,alebo ten baleny piskotovy kolacik( cca asi 300 gramov?)potiahnes marcipanom a napasujes motorku..do 10 eur sa zmestis v pohode Mrkám Vyplazený jazyk

sanulka, Pi, 29. 07. 2011 - 11:15

a nechcela ju tá pani z polystyrénu? ja žasnem nad ľudskou hlúposťou Prekvapenie Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe

devcata,mate pravdu,jak se tu smejem nad nekteryma trefnyma prispevkama,u nas na Morave,je ta sama situace,lidi si stale mysli ze dort se jim da upect za 300kc,(10e),svagr,jeste jak jsem nepekla,nechal delat narychlo pro dcerku 1rok dort,krtka 3D,a kdyz sel zaplatit malem omdlel,chteli po nem v cukrarne 800kc, stezoval si ze je to moc a ze jim vubec nechutnala,ted co jim pecu ja,a kdyz jsem jim to vysvetlila tak uz nic nerika,akorat to ze odemne je moooc dobra,no jasne ze je,je domaci,ne?? Ale to chci rict,ze opravdu, je to nekdy boj, si obhajovat svou praci,konicka,ze spousta lidi proste nema prehled a ziji jeste v komunistickych cenach.Drzim vam palecky,nedejte se mate nadherne dorty a super stranky i prizpeky,strasne rada jsem chodim a ctu si,bavim se a chvalim. Kvietok

reklama

Súťaž

Súťaž na Tortyodmamy.sk

reklama
reklama
reklama

Časopis Torty od mamy

Jarné časopisu Torty od mamy 2025

reklama
reklama
reklama