reklama

Cena mojej(auto) torty?

Renie , 21. 02. 2011 - 21:39

reklama

Ahojte sikovnice, potrebovala by som poradit, viem ze sa to tu uy omliela dookola ako stanovit cenu torty...ale bola by som zvedava kolko bz ste vypytali za tuto moju tortu, mala 10kg, potah MMF, krem biela cokolada s lesnym ovocim, ja davam torty kilo za 8eur, ale 80sa mi za nu zda troska vela...dakujem ta vase odpovede.

http://www.tortyodmamy.sk/narodeninove/skoda-yeti-0

a este za tuto som si vypitala 32 eur, vazila 4kg, potah MMF, krem biela cokolada s lesnym ovocim.

http://www.tortyodmamy.sk/narodeninove/klobucik-pre-starku

dakujem vam za vase odpovede, pekny vecer.

Pozrite si aj


reklama


reklama

bejus, Po, 21. 02. 2011 - 21:52

No 80€ je dosť. Prepočítajte si kolko ste dali za suroviny a pripočítajte si sumu za prácu kolko chcete a spočítajte. Suma bude určite nižšia. Ja to tak robím Kvietok Slnko

aramana, Po, 21. 02. 2011 - 22:01

Isto si to dobre odvážila?Viem že to auto je vysoké ale 10kg sa mi zdá veľa.Moja posledná (snowboard) mala 10kg ale to boli 2 veľké kopce + snowboard (ťažký).

masenka, Po, 21. 02. 2011 - 22:09

Zalezi asi aj od korpusu,ja ked robim mramorovy,je ovela tazsi ako nadstavovany piskot,takze verim ze to auto mohlo vazit 10 kg ale ja by som za to 80 eur ako zakaznik asi nedala. Ja pytam tiez 8 eur za kg,ale zalezi najma od zlozitosti vyzdoby,ja cenu upravujem podla toho.
A za tu druhu je cena ok,je pekna a aj cena je fajn Áno

na tejto tortičke váhu urobila určite aj punčovina....takže ja by som rátala tak ako radí bejus- cena surovín x 2 /práca,energie/.... Kvietok Kvietok Kvietok

aramana, Po, 21. 02. 2011 - 22:09

Tá punčovina ma nenapadla (ešte som auto nerobila).To základné som vlastne nenapísala - 80eur by som nedala.

johanah, Po, 21. 02. 2011 - 22:26

Rada by som reagovala, o cene sa naozaj dá veľa diskutovať, chcem len povedať, že som amatér, totálny, ale niekedy som zhrozená koľko si dokážu tie ŠIKOVNICE, vypýtať. Myslím, že 80€ za 10kg auto podľa niektorých tortárok je úplne OK. Neviem či si môžem dovoliť dať sem foto torty, ktorú dala moja suseda urobiť pre syna u tortárky, neviem či mala 5kg, obĺžnik so švorkolkou - STÁLA 100€ ! To bol vlastne podnet, prečo som začala robiť torty, pretože na takéto torty pre svoje deti jednoducho nemám. A nehnevajte sa niekedy to takú hodnotu naozaj nemá. Dokonca som našla stránku kde sú torty aj s cenami a 3-poschodová svadobná biela s pár ružami a umelými postavičkami za 350€! Takže??? Ja za peniaze nepečiem, aj keď nejaké to euro naviac by sa zišlo, ak ste na MD! Smútok

ale to sa neda porovnavat ceny v cukrarni a doma robene torty nie na zivnost. Ved ked je to ofic.podnikanie treba platit odvody, dane, zamestnancov, priestory.... to len tak na okraj Mrkám

Renie, Po, 21. 02. 2011 - 22:44

dakujem vam za komenty...aj podla mna je vela 80eur, prave preto som si pytala rady...ale mala vazne 10kg, velka bola ako cely plech a vysoka yhruba 30cm....ale tato isla pre rodinu ak tuto som nepredavala, mam robit taku istu audinu tak preto som teraz v pomykove...no nevadi asi to urobim tak ze zratam suroviny a nieco si nahodim za pracu....ale naozaj su niektore tory dost drahe...napr, na jednej sranke je jedna torta auto 3D ktora vazi 4kg za 270eur, neviem ci sem moyem hodit link...ale ak ma niektora z vas zaujem rada poslem v maily...a este raz dakujem za rady... Zlomené srdce Áno Tlieskam

masenka, Po, 21. 02. 2011 - 23:56

30 cm vysoka? Pánabeka, a to naco si objednavaju taku vysoku tortu? To bude asi velka oslava,co? Ved z toho nakrmia ludi ako na malej svadbe Chichocem sa Chichocem sa

No, ani mne sa nezdá až taká vysoká hádala by som tak 20cm- dlžka podľa podnosu do 40cm - ale fakt neviem Objímam .

ErikaZ, Po, 21. 02. 2011 - 22:50

ja by som si tiež najprv spočítala suroviny a potom + práca. Podľa kila to je diskutabilné.
A 80 eur za to auto je veľa.

olca, Po, 21. 02. 2011 - 23:46

ja som robila otvorenú knihu,ktorá vážila 8kg a zobrala som za ňu 50 eur.

Itka, Ut, 22. 02. 2011 - 08:09

ja som teraz robila tiež sestre na svadbu-niesla to ako svadobny dar mala tiež 10kg,a tiež mala 30cm boli to štvorce 30x30 22x22 14x14
a tiež mám dielemu ked budem takú robit kolko za nu vypýtať.poťahovka bola biely decor icing,viete aj mne poradiť?

alager, Ut, 22. 02. 2011 - 08:18

Najskôr som nechcela reagovať, ale po dlhej dobe som sa rozhodla, že predsa len budem, aj napriek tomu, že si možno vyslúžim od vás nepekné komentáre. Smútok Myslím si, že medzi nami sú dievčatá, ktoré robia torty chvíľočku, nemajú tú ruku ešte takú vytrénovanú, nemajú v tom ešte ten správny grif a nevedia tie torty urobiť úplne dokonalo. Medzi ne patrím ešte aj ja. Hambím sa Ale sú tu kočky, ktoré robia neskutočne krásne torty, bez jedinej chybičky. A je smutné, keď takáto kočka robí torty za pár šupiek. Treba si pri tvorbe ceny zvážiť veľa faktorov, hlavne oblasť, v ktorej pečiem, klientelu, ktorú mám, náročnosť torty, suroviny v torte, čas a všetko okolo toho. Torty niektorých dievčat sú ďaleko krajšie, precíznejšie a verím tomu, že aj chutnejšie, ako sú na mnohých anglických či amerických stránkach. A tam sú ceny teda riadne, aj keby si vypýtali 15 eur za kilo torty, aj tak sa ani nepriblížia k týmto cenám. A pritom máme suroviny tak isto drahé, v mnohých prípadoch ešte oveľa drahšie, ako sú v okolitých krajinách. Tak prečo by si to dievčatá nemali zarátať? Ono, aj tu určite funguje nejaký trhový mechanizmus - krivka ponuky a dopytu. Ak je dopyt, cena môže byť vyššia. Ak dopyt klesne, musím zareagovať na to aj ja, najskôr sa teda pozriem, prečo dopyt klesol, či som neurobila chuťovo hnusnú tortu, alebo je to len o cene. Ak budem potrebovať, aby sa mi zvýšil dopyt, znížim adekvátne cenu. Ale ak sú ľudia ochotní zaplatiť za moje, vaše torty aj 15 eur za kilo (čo teda nie sú Chichocem sa ), prečo by som tú cenu mala znižovať? Ale keď nie sú ochotní zaplatiť mi ani náklady, tak to jednoducho robiť nebudem, teda aspoň nie na predaj. Vyložím si radšej nohy a budem sa venovať deťom a rodine, nie? A určite nebudem poukazovať na to, že tá alebo tá predáva strašne draho torty! Cenu si určuje každá z nás, ak má tá dotyčná klientelu, ktorá je ochotná jej zaplatiť to, čo si vypýta, tak má šťastie a mala by to využiť a určite ju za to nebudem kritizovať. Aj keby to bola kilová torta a predala by ju za 100 eur. Určite by som jej potriasla rukou a zagratulovala, aký super obchod urobila a nebudem sa tu rozčulovať, že robí draho. Keď si to vie dobre predať, vie si oceniť svoju prácu, je dobrá obchodníčka. My slováci sme takí hlúpi, že si nevieme za svoju prácu vypýtať. Ale to je náš problém. Nikomu nič netlačíte na silu, každý má viacero možností, kde si môže tortu kúpiť. Má na výber a ak si niekto vyberie vás, tak nech vám aj to, čo si vypýtate a na čom sa vopred dohodnete aj zaplatí. V cukrárni tiež nezjednáva, vie presne, čo ho to bude stáť.
Prepáčte mi, že som sa tak rozpísala, ale trochu ma zarmútili príspevky o tom, že niektoré dievčatá pýtajú nehorázne peniaze za torty. NO A ČO? Majú moje sympatie, ak si vedia za robotu vypýtať adekvátnu odmenu. Prajem krásny deň! Slnko

klufka, Št, 27. 10. 2011 - 22:09

konecne niekto, kto ma uplne ten isty nazor ako ja - uplne, do bodky s tebou suhlasim! Áno Áno Áno

Podobne ako alager, ani ja už moc nediskutujem,ale toto vážne nedá ani mne...súhlasím úplne s alager čo napísala a myslím si, že každá žienka ,čo sem chodí vie, že aj tu na stránke sú rôzne torty, rôznych náplní a surovín, a v neposlednom rade rôznych poťahových hmôt. Toto sú prvé faktory čo rozhodujú o cene. Už tu každému uvažujúcemu človeku dôjde, že už tu sa môže cena líšiť.Druhým a podľa mňa nemenej podstatným je vlastná sebakritika. Každá vidíme aká je naša práca a stačí kuk sem na stránku a ak platí všeobecné pravidlo(ktorého sa ja už nedržím), že cena je 8-10€ ka kg,a vidím, že torta je ozaj vypracovaná, bez chybičiek porovnám s mojou prácou a podľa svedomia si určím svoju cenu...Ja v začiatkoch som si pýtala tak, že som si prerátala suroviny plus niečo málo za prácu.Ono tie ceny na váhu sú dosť zavádzajúce, lebo je rozdiel, či torta bude nadstavovaná piškóta,alebo čisto z vajíčok, či sa robia dobošové pláty,či používame margarín,alebo maslo, aká čokoláda atď...a tiež je rozdiel, či je zdobenie jednoduché, alebo náročné kvety, či maľované postavičky. Obzvlášť vtedy ak zákazník povie toto: " Urobte mi len takú maličkú do dvoch kíl" a chce na nej hromadu postavičiek a kvietkov...vtedy je to ozaj nezaplatená práca ak sa berie od kg ...takže asi toľko. Každá si musí zvážiť svoju cenu a to myslím doslova...Osobne , tiež nechápem rozčuľovanie sa, že niekto berie viac...asi to len tak pre nič za nič nebude a nezhrýzať sa,ale pracovať na sebe. Viem, že záleží aj na kraji na solventnosti zákazníkov,ale pod cenu naozaj nie...iba samé si tým naučíte, že urobíte aj zadarmo. Krásny dník všetkým Zlomené srdce

tiež súhlasim s alager aj s aderiarleen, je to zbytočne takto porovnavat ceny, ja sice beriem od kila ale tiez uz obcas prihodim ked vela modelovania robim alebo naopak uberiem ked je to len uplne obyc torta s kvetmi na pruzinke ktoré dokáze kazdy vykrojiť, a mna tu hlavne stve ze mame pri svojich obrazkoch moznost si sami ohodnotit hviezdickami, casto tu vidim tortu nic moc bez hodnoteni ale s 5 hviezdickami a teda s jednym hodnotenim to uz mi pride take dost divne, ja by som si toto netrufla.

Itka, Ut, 22. 02. 2011 - 09:03

suhlasim dievčence s vami, ja osobne si tiež počítam suroviny, robim z kvalitných šľahačka, maslo,nešetrím na kvalite-chcem aby aj chutilo-nielen sa páčilo. nepoužívam WI -len na kvietky ale poťahujem RDI a najnovšie biely decor icing.
moje tortičky -teda cena za prácu sa pohybuju od 10-22€ podla náročnosti-viac som ešte nezobrala a aj to sa zdá tu ludom vela a pritom je vela makačky na tom. ale je pravda že aj najväčšia bola do 5kg-preto som sa pýtala na moju 3posch.lebo to bola prvá taká väčšia a aj ked bola jednoduchá, kvetinky som robila dlho lebo som ich chela pekne a tiež štvorce so horšie plnia aj poťahuju ak maju ostatť pekne. tiež pečiem len vyse pol roka marcipánove a tiež sa učím a preto by som aj na kg nebrala akjo dievčatá píšu-potom zákaznik chce kilovuÚsmev,alebo malu s vela drobnostami a to je jednoduchšie už upiect velku Hambím sa

rory243, Ut, 22. 02. 2011 - 10:29

Ja úplne súhlasím, cukrárska práca je dosť nedocenená, je to prplačka s kvetinkami a ozdôbkami pomaly aj na 2dni, keď je človek zamestnaný a mám pýtať za super maslovú tortu poťahovanú drahými hmotami 20eur???
Nehovoriac o všetkých pomôckach a formách, farbách a arómach, ktoré sa musia nakúpiť...
Treba si vyberať klientelu,ja to tak už robím, robieval som aj 10tôrt do mesiaca, ale nemal som čas absolútne na nič iné a s tým, že som mal na jednej torte zisk maximálne 10euro po odpočítaní všetkých nákladov...myslím si, že za min.10hodinovú prácu je to žalostne málo, keby si mám pýtať v prepočte na hodiny + materiál, tak by tá torta vyšla oveľa viac ako pýtam, skrátka sú ľudia ktorí na to majú, alebo nemajú...
Ja keď nemám na Mercedes, tak si ho skrátka nekúpim, ale pôjdem pozrieť niečo lacnejšie.
Ľudkovia nepodceňujte svoje hodnoty, všetci máme nejakú cenu.
Na výber je vždy, ja som už dvihol ceny, síce je objednávok menej, ale mám viac času na seba a iné veci a samozrejme v konečnom dôsledku aj s oveľa väčšou radosťou robím nejakú náročnejšiu tortu, keď viem, že ju budem mať zaplatenú, kvalita niečo stojí.
Keď si už príde dať Rakúšan(žijúci na Slovensku) ku mne upiecť zacherovú tortu a nesie ju 600km do Rakúska, tak sa to očividne vyplatí.
Držím palce všetkým, nech idú tortičky od ruky Áno

sio, Ut, 22. 02. 2011 - 17:15

moja rec,len sa este naucit nelutovat a nedavat pod cenu

anibas, Ut, 22. 02. 2011 - 10:56

K cenám za tortu: skúste si prerátať suroviny + EE + amortizácia kuchy. zariadenia + pomôcky + práca. Čo vám ostane ???
Nemáte na 1hod. ani 2,3O € v čistom - toľko ako nevyučený brigádnik za pokladňou v Kauflande !!!!
Akurát kuchyňa je ako po výbuchu !

Suhlasim s alager aj s ostatnimi co pisali predomnou .....Áno najprv ja nepeciem ,torty na zakazku ,len pre najblizsich-netrufla by som si,ani nepotrebujem to...a vidim a viem ze nemam taku preciznu pracu! ... ,ako pise alager niktore torticky co tu maju baby su neskutocne precizne spravene a bez chybicky,a niektore ,este nemaju tu ruku vytrenovanu co patrim knim aj ja,ale pre rodinku peciem to staci a snazim sa ako len viem....::::ja sa tesim najviac stoho ,ked sa to zje!!!!! .... ale to je len pohlad a nazor! mojim laickym okom...ja patrim k tym ktori-radi zaplatili a zaplatia ,za dobru tortu-ale nielen na oko ale aj na chut musela , a musi byt dobra!!!....A dam aj za tortu 85eur-ked viem ,ze je chutna a pekna a ze sa zje!!!...Lebo kolkokrat na svadbe torty su nadherne ,ale chutovo boli take-ze leteli rovno prasiatkam......Takze ked si ktora , cukrarka pyta tolko ,a tolko-ona vie ako si cenni svoju pracu,kazda torta ma svoje konkretne suroviny a plnky-su drahsie anarocniejsie,a lacnejsie margarinove,ovocie aj bez....--- ved ked davam tortu ja niekomu piect, uz na svadbu atd. ,tak si zistim-ci dobre pecie chutne a pekne....,lebo ked mam investovat 1OOeur za tortu? tak to musi byt chutna a krasna a nemusi vazit desat kil!......Len to je moj nazor a nic viac...

Itka, Ut, 22. 02. 2011 - 11:04

presne mna sa opýtala jedna známa žeby chcela tortičku na 50tku ale len takú malu že čo by stála-tak som jeje povedala moje ceny a vravim že si sestra môjho dobreho kamarata ktorý nám vela pomohol tak ti dám 5€ dolu a jejj sa stále vela zdalo-tak som jej napislaal čo ma vyjdu cca suroviny a že ma ceny v obchode jednoducho nepustia aby som dla nižšie a to ako hovorim pri mensšej si pýtam 10€ za robotu a čiže jej by som to za 5 € robila-a ešte sa jej zdalo vela? su ludia ktorým by sa zdalao vela aj to kolko dáte za material -ale čo my s tým narobime? čo neviedia ako sa dvihaju ceny potravin??? a ešte hádam by sme im my mali doplatiť-ja to fakt nechápem Smútok

rory243, Ut, 22. 02. 2011 - 12:06

nech si dá upiecť inde a máš to vybavené, bude mať margarínový krém aj to v tom lepšom prípade a tiež nebude tá "torta" stáť 5€...

dagaz, Ut, 22. 02. 2011 - 12:15

Anibas presne akovravis...a kde su este zaratane pomocky na upratanie toho vybuchu Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa

aramana, Ut, 22. 02. 2011 - 13:32

Neuniklo tu že ona sama je k sebe kritická a jej sa zdá 80veľa?

anibas, Ut, 22. 02. 2011 - 13:51

nie, nie, určite nie - my len opäť nahlas uvažujeme ako vyrátať cenu torty Mrkám Mrkám

alager, Ut, 22. 02. 2011 - 15:25

To je ok, to sa aj mne osobne zdá za tú tortu 80 eur veľa. Nereagovala som ani tak na Renie, ale na Johanah, čo ona napísala. Úsmev

Žienky ,dlho som rozmýšľala či sa pridať ,ale po jednej (necukrárskej)skúsenosti sem niečo napíšem ,aby sme si vedeli vážiť a oceniť svoju prácu .
Dcéra bola nedávno na plese a potrebovala učesať .Tak zašla ku kaderníčke -tá jej urobila účes za POL HODINY -bez umývania ,fúkania ,spravila jej len zopár lokničiek ,natupírovala ,vysponkovala (sponky mala dcéra vlastné )a nalakovala .A pýtala 12€ .Myslím že za pol hodinku slušný zárobok .A to nemusí umývať niekoľko krát riady ako my po pečení .Dievčatá -vážte si svoju robotu a majte z nej radosť Zlomené srdce

Itka, Ut, 22. 02. 2011 - 14:04

presne aj sestra išla teraz na svadbu -vlasy umyte len učes jej urobila sponky požičala-tie potom pride vrátiť a 17€!!!!!!!a to máme malé mestečko,keby tu vedla vo väčšom ale tu je všetko lacnejsie a takéto pálky-čo potom inde???
a ja sa natrápim niekolko hodin vypýtam od známej 5€ -fakt smiešna suma za moju námahu a ešte vymýšľa že ona chce fakt malinku?ešte lacnejsiu??? Prekvapenie

adamira, Ut, 22. 02. 2011 - 14:57

A cia je to chyba ze si nevieme vypytat ?
len nasa !!!!
Robime si sami sebe zle!!!!
Uz som to rozoberala pri prispevku o zvysenych cena za cukor.... A potom Plačem
Ceny mas v pohode nie je to vela, ak vedeli vopred pribliznu cenu, nemas sa coho bat !!!

A stym umyvanim fakt donekonecna a este nehovoriac o tom ako si ludia chcu posediet pri kavicke ked pridu pre Torta a ja na nich ani nevladzem pozerat ked do rana robim a bojim sa koli bordelu ich zavolat ...!!!!
Ked sa ohlasia musim upratat , umyt zem , riad a ked odidu zase idem robit a tak dookola...Vysvetlujem im ked pridu pre Torta vecer dookola kolko mam este robit ale oni len sedia a sedia a ved oni maju vikednd a su na navsteve-raz manzelovi znami raz moji.....
Mam otvorenu kuchynu s obyvackou aj jedalnou....Preto som si dala aj s pecenim pauzu...
musim tam postavit aspon Japnsku stenu ale ludom to nevysvetlim nech mi nejdu do kuchyne oni to maju u nas akoze exkurziu v novom dome a mna ide trafit ked nemam upratane....tak aj sukromie nikde....

A cia je to chyba ze si nevieme vypytat ?
len nasa !!!!
Robime si sami sebe zle!!!!

úplnýýýýý súhlas.... Áno Áno Áno

keď spomínate tie svadobné účesy....už keď sme pri tom.Všade kde prídete so slovíčkom "svadobné",ide suma k nebesám.Len tortičiek domácich sa to netýka.Aspoň za seba poviem.A to vymýšľajú kytice z neviem akej galaxie Chichocem sa .Ja za kvety nepriratávam nič,ale asi začnem. Hambím sa

Itka, Ut, 22. 02. 2011 - 15:14

joooj adamira-to sa teraz do toho vciťujem, lebo práve kupujeme pozemok a plánujeme takto ako to máš ty otvoreneá kuchyna s obývačkou a jedálnou a ani ma nenapadlo že teraz na byte ich jednoducho nepustim do kuchyne -a potom to bude takto???ach jáááj ale máme malinký pozemok a toto je jediné riešenie -ale táto vec ma fakt nenapadla že je tam vždy ešte bordelúúúú Smútok

baby ale ved tam nemáte meter prachu...iba špinavé hrnce od krému, tak akáááá hanba... Chichocem sa Chichocem sa Úsmev ...aj ked viem ako sa cítite.. Kvietok Kvietok

...však ked prídu po tortu a bude sa im zdať drahá, tak ich pošlete odpracovať časť Torta ..... Chichocem sa Chichocem sa

adamira, Ut, 22. 02. 2011 - 17:24

Ja uvazujem nad tym predelenim lebo fakt je to o zivot, mam hned pri vstupe(po dlhom boji s manzelom) v najblizsej izbe ladnicku, ja ze im podam tortu a "dovi" ale oni mi normalne sami bez pozvania vlezu do kuchyne cez chodbu co nechapem !!!! A iba cumim ze co to ma znamenat ale nechcem byt na nich zla ale fakt mam nervy!!!!!
Uz to robim tak ze ked zbadam ze idu pre tortu tak uz cakam na chodbe a poviem "naco sa budete vyzuvat"-niektorti sa ani nevyzuju.....a hned to vybavim na chodbe-sice to nie moc zdvorile ale nech ja byvam unavemna nevyspata vynervacena a ich to nezaujima.... !!!
Mali sme tam mat stenu ale nedali sme ju a teraz aj lutujem ale chcem to vyriesit tym zavesom ale ludia su straaasne zvedavi podaktori uplne cudzi zastavia autom pred domom a vidia ma a etse aj drzo fotia a obehuju okolo domu - nemaju hanby!!! A to som myslella ze tu bude klud ale oni obchadyaju hlavnu cestu a idu okolo nas !!!!! Uz aby sme mali plot a doooobre vysoky !!!!!!!!ALe to si veru pockam pri tom mojom zarabani ci nezarabani Chichocem sa
Tak dobre si to naplanuj aby sa TI pracovalo v pohodicke !!!!

Adamira no nás čaká to isté presne takto to budeme mať ale tak uvidím ak by som našetrila dam si tam rolldoor dvere uz som to videla a vyzera to super, ale to je o inom, teraz sem v bytovke a za jedno musim chodit otvarat dole lebo bzuciak neni a tak a ja to riešim že oni ma prezvonia a ja dojdem dole rovno s krabicou, nikoho ani nepozyvam dokonca ked susedam som piekla tak ked bola torta v dany den dokoncena som jej zavolala ze ju mam hotovu a ze ak je doma rovno ju nesiem
aj tak bolo iba jedna chcela dojst po nu a som rovno povedala ze sorac teraz som ju dokoncila a teda akoze vybuch ja ti ju donesiem, mozno je to nemile ale je to tak ja som rada ked dokoncim povacsine mam najvacsiu chut ist rovno do sprchy a potom aspon chvilku veget dat a nieto este tu navstevy ktore vlastne nie su navstevy ale zakaznici este aj obskakovat a usmievat sa hoci na to nemam ani pomyslenie:)
tak drzim palec Adamira ze sa ti to vyriesi:)

dagaz, St, 23. 02. 2011 - 01:15

no tak aj ja maly prispevok,mame tiez novostavbu,kuchyna spojena s jedalnou a zaroven aj s obyvackou....no pohroma,lebo ja ked peciem som rozlozena uuuuuplne v celeej kuchyni...obcas (dost casto Hambím sa Hambím sa ) aj v jedalni...no a nedajboze odbehnem do obyvacky a spravym kuk na kuchynu....no ide ma roztrhnut od jedu aky bynec mam Chichocem sa ...... A co sa tyka odovzdavania tort...zasadne chodim s krabicou k branicke.......vzdy sa vyhovorim na nasho havina Hambím sa ,chuda nase,spravila som z neho psa baskedbilskeho Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa

Itka, St, 23. 02. 2011 - 07:46

no ženičky tak najvyšší čas popremýšľať ako to spravitÚsmev
ja premýšľam že si tam dám barový pultik o niečo vyšší ako linka-niečo čo pohľad z obývačky nepusti oči k tomu výbuchu-dufam to pomôže,pretože predstva a realita sa niekedy mýlia Mrkám

masenka, St, 23. 02. 2011 - 09:18

Baby podelim sa s vami o moju velmi neprijemnu skusenost. Mala som Pseudokamaratku,o ktorej som si myslela ze je hodna toho aby som si ju pustila do sukromia,ma rovnako stare deti ako ja,tak sme sa navstevovali,no ekdze ja peciem,tak sem chodili oni castejsie aby som mohla pri kecaní aj piect. A zrazu som sa o sebe dozvedela od inej znamenj a dalsej a dalsej,ako o mne roznasa,ze som humusáčka a peciem v katastrofalnych podmienkach.... Po prvotnom šoku som sa nad tym zamyslela,ze asi je to tak,ze asi naozaj vsetky ostatne peciete tak,ze okolo seba nemate ten vybuch co ja,ale teraz citam,ze sme na jednej lodi. S tou byvalou kamaratkou som si to vydebatila,ze si nezelam aby komentovala moje pecenie a ze tam kde sa nic nerobi,nic sa ani nerozhadze,a odvtedy sa snou nestykam,pretoze mne do oci nebola schopna priznat pravdu. Baby som taka rada ze pisete ze mate doma pri peceni vybuch,lebo ja sa priznam,niekedy ani nestiham zdobit torty a mam fofry lebo sa snazim vyblýskať kuchynu... Som ja ale jeleň Hambím sa Pohoda

Itka, St, 23. 02. 2011 - 10:36

dagaz-nepotešila si ma Plačem
aj ja som si myslela že len ja mám taký výbuch -aleved to sa nedá, zrazu doplnite tortu potom dalsiu rýchlko zdobit ved to sa nedá-sme len ľudia a pochpi to naozah len ten kto pečie Vyplazený jazyk

dagaz, St, 23. 02. 2011 - 13:27

Itka ale troska ta potesim, po tom vybuchu, ked to upraces a sadnes si do obyvacky a spravis kuk na cistu vybliskanu kuchynu s peknym tehlovym barovym pultom....a zbadas na nom svoje kraaaasne torticky hned ti bude veselsie: Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa

no my teda este len finisujeme s domom a tiez sme si dali maly pultik asi 120cm vysoky ale teda to nic nie je takze to myslim nic nezavazi a preto ako hovorim som videla také že si dali namontovať kolajničky na strop a na zem a dali si tam šupacie rolldoor a ked sa nestiha upratat alebo sa chce oddelit od obyvacky ked sa vari a vyzerá to veľmi dobre dá sa to potom zasa cele odokryť a vlastne ostane to na bokoch a zas je to otvorene:)

alager, St, 23. 02. 2011 - 15:29

U nás je výbuch stále, nie iba keď pečiem. Pri dvoch malých deťoch sa neustále zrážam s nejakými hračkami, farbičkami, papiermi atď. No a s tortami to riešim tiež tak, že ich väčšinou vynášam k bráničke. Nech nevidia, že som humusáčka a nech im tortička chutí. Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa

júj,ako ste ma potešili.Tiež som si myslela,že mám ako v tanku.Tiež sa o mne vyjadrila jedna krava,ktorá u mňa nikdy nebola,že by si u mňa tortu nedala upiecť,lebo mám bordel,to musel vyniesť len niekto,kto prišiel pre tortu v piatok na obed,kedy som mala ďalšie 5 na stole.Určite viete o čo ide.Tak ma napadlo už skôr,pre "potešenie" nás všetkých,čo tak hodiť tu fotky z našich výbuchov?Neviem,či by s tým súhlasila Kamilka.Ale za pokus to stojí.Ja osobne by som si to rada pozrela Hambím sa Mrkám Mrkám Mrkám

reklama
reklama
reklama
reklama

Časopis Torty od mamy

Jarné časopisu Torty od mamy 2025

reklama
reklama
reklama