reklama

Zlá skúsenosť z T - Fornax

Sany , 08. 02. 2011 - 17:23

reklama

Milé cukráročky, chcem sa s vami podeliť o zlú skúsenosť s firmou T - Fornax. Včera som si objednala dosť drahý tovar a dnes mi prišiel. Ale keď som otvorila balík, tak ma oblial studený pot, lebo skoro polovica tovaru chýbala, hoci mi ju vyfakturovali a zaplatila som. Volala som hneď p. Barnošákovej a nadobudla som dojem, že mi neverí, hoci mi prisľúbila, že mi tovar zajtra pošle. Takže určite viem, že si u tejto firmy už nič neobjednám. Plačem Plačem Smútok

Pozrite si aj


reklama


reklama

ela1, Ut, 08. 02. 2011 - 17:32

Ahoj. Musím ti oponovať, ja mám z T-Fornaxom veľmi dobré skúsenosti a keď niečo potrebujem tak mi to zoženú. Myslím že bude veľa dievčat so mnou súhlasiť. Mne sa nezdá fér, že bez toho aby to bolo vysvetlené z ich strany prečo sa to stalo , veď pani Barnošáková ani nemohla vedieť že sa niečo také stalo, musí zistiť dôvod, tak si to sem napísala. Ja keď mám problém s dodávkou tak si to riešim v tej konkrétnej firme. Dúfam, že také skúsenosti už mať nebudeš. Keby si mala takéto problémy pravidelne tak nepoviem ale pri jednej skúsenosti? Ak pani Barnošáková zistí, prečo sa stal takýto problém, určite to dá na poriadok.

evi, Ut, 08. 02. 2011 - 17:39

Presne tak. Tiez suhlasim s elou. Mam len a len dobre skusenosti s t-fornaxom a objednavam IBA tam. Uz ked danu vec surne potrebujem a nemaju, tak inde. Ale vlastne nerada, pretoze ma ine e-shopy sklamali.
Pani Barnosakova je velmi mila pani a da sa s nou vzdy dohodnut. Aj mne sa raz stalo, ze mi v baliku jedna vec chybala. Hned som sa s nou skontaktovala a ona sa mi ospravedlnila a okamzite mi to poslala. Nebol ziaden problem a vobec ziadne take, ze mi neverila. Ako ty sama pises, Sany, to bol mozno len tvoj dojem. A v skutocnosti to tak mozno vobec nebolo. A s tym "u tejto firmy uz nic neobjednam" je asi urychlena reakcia. Ale ako chces, ved e-shopov je vela.

macis, Ut, 08. 02. 2011 - 17:37

Sany, ja s touto firmou mam len tie najlepsie skusennosti..podla mna su najlepsi... ja od inych ani objednavat nebudem.. tazko hodnodit kde sa stala chyba, nebola som pri tom, ale verim ze sa to vysvetli..ozaj niekedy zvyknu dat maly tovar do kyblikov s hmotou, aby sa to neponicilo pri donaske.. ak si objednavala nakukni aj tam

sofi07, Ut, 08. 02. 2011 - 17:50

Sany, neviem co riesis, pani Barnosakova Ti predsa slubila, ze chybajuci tovar posle.....nik nie je neomylny,sme len ludia...Mozem Ti ale povedat, ze som este na lepsiu firmu ako je T-fornax nenatrafila, pani Barnosakova mi vzdy vysla v ustrety. Ak nahodou aj nieco nemali, poslala mi nejaku nahradu a potom este doposlala chybajuci tovar. alebo mi prisli dve foto oblatky v dvoch roznyvch velkostiach, pricom som mala objednanu a nauctovanu len jednu. a takto by som mohla pokracovat....

evi, Ut, 08. 02. 2011 - 17:58

Moja rec....pani Barnosakova mi tiez uz velmi casto poslala inu nahradu za dnu vec a vobec si to nenauctovala. A kolko veci uz mi darovala. Ku kazdej objednavke zabali nejaky maly darcek - zadarmo. Zijem v zahranici a ked si nieco objendam, hned mi telefonuje (nemusela by, kedze je to drahe, ale ona sa snazi vyhoviet), ze ako budeme riesit postovne a podobne zalezitosti. Velakrat mi vysla v ustrety, naozaj nespocetne mnozstvo. Ja to len chvalim a tiez tvrdim, ze lepsia firma pre mna neni.
Sany, myslim si, ze tak troska pani Barnosakovej krivdis, ked tu pises, len o tvojom dojme. Nemas ziadny dokaz. Alebo ti pani povedala, ze ti neveri? Ak nie ,tak si to len "namyslas" a skreslujes celu situaciu. To je podla mna absolutne nefer!!!

matylda, Ut, 08. 02. 2011 - 17:59

mne sa síce raz stalo, že mi sľúbili urgentnú dodávku a prišlo mi to neskôr, ale inak mám len dobré skúsenosti. Napríklad som si dala na objednávku vyrobiť vykrajovačku a tá mi prišla už na tretí deň od objednávky Áno Áno Áno Pani Barnošáková je naozaj véééľmi milá a ochotná pani Kvietok

AnnaK, Ut, 08. 02. 2011 - 18:04

sany,ja som sa tiez raz sklamala v T-Fornaxe,takze nie si sama..baby tu mozno maju dobre skusenosti,ja bohuzial nie..a nech sa do mna obuva teraz kto chce..pockaj ale,ci ti poslu ten tovar..dufam vsak,ze ano..

evi, Ut, 08. 02. 2011 - 18:07

Neboj sa, nikto ta neukamenuje. Lenze je dost zavazny rozdiel mat ozajstne fakty a len dojmy.
Mozem sa spytat, v com si sa sklamala ty?

AnnaK, Ut, 08. 02. 2011 - 18:14

no spytat sa mozes..mam aj odpovedat? Chichocem sa ale nie,samozrejme,ze teraz len srandujem..tiez som robila velku objednavku,hlavne rozne farby (aj gelove,aj prachove)..no a niektore z objednanych som mala dodane dvojmo a niektore vobec (napriklad som chcela golden yellow a lemon yellow a mala som dve lemon,alebo som chcela satin silver a poslali mi satin gold,co som si vobec neobjednala..atd..)

evi, Ut, 08. 02. 2011 - 18:19

NO, moze sa stat. Ako uz niekto napisal. Nikto z nas nieje neomylny, ved sme len ludia. Stava sa to kazdemu. Mne sa nieco podobne stalo v Cukrashope. Tam som objednala iba raz a nikdy viac. Tovar meskal, neodpovedali na emaily a tovar mi poslali po dost dlhej dobe. Ziande vysvetlenie, ziadne ospravedlnenie. Smútok

AnnaK, Ut, 08. 02. 2011 - 18:25

samozrejme,ze vsetci sme len ludia a stava sa to..ale ked uz mas zlu skusenost,nabuduce uz nebudes verit..a ak mozem,pochvalim Bohusa..ten je strasne zlaty clovek..raz som chcela jednu vykrajovacku,ale nemal ju..tak som si objednala inde..a po dlhsom case mi poslal mail,ze ju uz ma,ci ju teda chcem alebo nie..alebo som u neho robila velku objednavku a zabudla som si objednat este jednu drobnost..tak mi poslal hned o dva dni a postovne som nemusela platit..

Tak to ma mrzí, že meškala objednávka, podľa nicku neviem o koho sa jedná, takže nemôžem prekontrolovať kedy bola objednávka objednaná a kedy odoslaná. V každom prípade boli prípady keď mi zákazníčky telefonovali, že objednávka mešká a keď som to preverovala na dodacej pošte, každá jedna dodacia pošta tvrdila, že oznámenia o balíku poštárky doručili. Zákazníčky tvrdili, že oznámenia nedostali. No a to nechcem ubližovať ani poštárom ani zákazníčkam. Ešte raz ma to mrzí.

sisa.b, Ut, 08. 02. 2011 - 21:24

ja som mala podobnu skusenost s firmou koruna plus. zaskrkla som si po predoslom dohovore s p. Stanom osobne dorucenie, cakala som na tovar takmer tri mesiace, az som nakoniec nakupila v T-Fornaxe a objednavku zrusila. potom som sa tu docitala, ze pokial sa moja objednavka neblizi k sume 100€, tak mozem cakat a cakat a cakat...
ja mam s T-Fornaxom len dobre skusenosti, ale ja tam chodim nakupovat iba osobne Chichocem sa

no,ja mám tiež len dobrú skúsenosť z touto firmou,tiež som zatiaľ nikde inde neobjednala.Myslím si,že sa to určite nejako vyrieši a nastal len nejaký omyl-všetci sme len ľudia,ktorý sa môžu zmýliť.Ak by ti neverila,nemyslím si,že by ti tovar prisľúbila poslať...tak držím palce,aby to dopadlo k obojstrannej spokojnosti Slnko A ak sa to dá,nepochovávaj kôli jednému omylu...

Dievčata, mne z T-formaxu prišiel bezfarebný lak, no nestriekal.Zavolala som či im ho mám zaslať spať , alebo nie a pani Barmosakova povedala že nie , hneď zaslala druhý a ešte sa ospravedlnila . Len sme sa dohodli , že nabudúce keď mi budu zasielať lak , tak ho vyskúšajú či strieka.Ja veľmi ďakujem a som spokojná.Ale mala som obchod a verte , že nedá sa byť ideálny. Aj obchodník ma niekedy svoj DEŇ.

dada19, Ut, 08. 02. 2011 - 18:30

Monika Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam .velmi sa mi páči tvoja veta Aj obhodník má niekedy svoj den.robím to 14rokov tak viem o čom hovoríš a s T-formaxom mám aj ja zatial len doré skúsenosti.

doddy, Ut, 08. 02. 2011 - 18:31

Od pani Barnosakovej berem 90 percent tovaru a objednavam takmer kazdy tyzden.Objednavky som mal vybavene vzdy vcas a maximalne korektne.Za toto obdobie sa mi len raz stalo , ze nieco chybalo a vobec ma to neodradilo a nespochybnilo moj nazor na seriozny pristup pani Barnosakovej k jej zaaznikom.Som presvedceny,ze to bolo nedopatrenim a jednoducho som dalej nad tym nepremyslal.Ak nieco niekto robi,urcite sa obcas sekne.Toto je moja skusenost s T-fornaxom a verim,ze svoj nazor nebudem mat dovod zmenit.Drzim palce pani Barnosakovej,nech sa jej dari a aby jej pribudlo este viac spokojnych zakaznikov.Sany,verim,ze sa to vyriesi a urcite slo len o nedorozumenie. Úsmev Slnko

karmelka (bez overenia), Ut, 08. 02. 2011 - 18:36

ja sa pripájam, T-fornax je pre mňa naj... tiež sa mi raz stalo, že mi chýbala jedna farba, zamestnankyňa tvrdila P. Barnošákovej, že mi ju tam určite dala, ale ja som povedala, že som prezrela krabicu dôkladne a proste ju nemám... hned mi ju poslali a druhý deň som ju mala doma-samozrejme už bez platenia poštovného.... človek je tvor omylný...ale jednine s t-fornaxom viem, že ked si niečo objednám tak najneskôr napozajtra to mám doma... kdežto u iných to nie vždy takto býva a je to len taká lotéria...príde včas? nepríde?... takže Sany nehádž flintu do žita, ved ti to pošlú, tak čo....

perfektný obchodík,bezkonkurenčný,super viac nemám čo dodať. Tlieskam Tlieskam Tlieskam

pexeso, Ut, 08. 02. 2011 - 19:13

ono sa to stane, chybyčka se vloudila...sme len ľudia... netreba hneď panikáriť... to že bola popletená objednávka ešte neznamená, že sa to nedá do poriadku... treba vyčkať a ak sa veci nedajú do poriadku potom to už treba riešiť radikálnejšie... a ruku na srdce, každému sa z času na čas stane chyba...
T-fornax je pre pre mňa top čo sa týka ponuky a dodávky.... raz si spomínam na situáciu keď z mojej objednávky prišla len časť a to najdôležitejšie, 7kg vedro s White icingom, ako sa neskôr ukázalo, putovalo celkom k inej žene... volám pani Ivon a dalo sa to do poriadku.... a cez telefón neriešim či mi veria alebo nie... Slnko

jajce (bez overenia), Ut, 08. 02. 2011 - 19:16

ja mám s týmto obchodíkom len a len dobré skúsenosti Áno Áno Áno
Aj minule, keď som si objednala 2 podobné veci, tak mi poslali len jeden druh ale 2 kusy, písala som im mail, že ako to mám riešiť, a p. Barnošáková mi odpísala, že tú jednu formičku, čo som mala navyše, mám grátis a tú novú mi hneď posielali ako náhradu za reklamáciu.... takže z mojej strany najvyššia spokojnosť.... keď niečo nemajú, tak odpíšu a dohodneme sa mailom či budem čakať alebo to pošlú aj bez toho.... alebo ak niečo nemajú na stránke, napíšem a zoženú....
sú proste jednička Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce

Ten bezfarebný lak nestrieka ani mne a je plný,tak som ho močila aj v alkohole ani to nepomohlo ale posielat ho späť nebudem nestojí to za poštu...ale ja som ho kupila v Cukrárských pomôckach.Ale z T-formaxu mam vždy dobré skúsenosti a dodacie doby ok.

amka, Ut, 08. 02. 2011 - 19:28

Nedá mi nepridať aj môj názor. Tiež som spokojná so službami pani Barnošákovej, je veľmi ochotná a ústretová. A kto nič nerobí, chybu nespraví. Pri toľkých objednávkach sa to može ľahko stať. Treba pochopiť a nepotápať snahu o nápravu. Pozdravujem pani Barnošákovú a želám jej pevné zdravie a chuť naďalej plniť objednávky tortičkárok.

zaza1, Ut, 08. 02. 2011 - 19:41

ja mám tiež len tú najlepšiu skúsenosť s T-formaxom. Vždy ochota a rýchle vybavenie objednávky. Objednávam 90 % len tam. Inde len z nutnosti, ak náhodou nemajú, to čo potrebujem Slnko

Mne tiež raz neprišiel tovar z T-fornaxu,tak som volala kurierskej službe a vysvitlo,že balík je u nich a mám si preň prísť,tak ma to rozčúlilo a pekne od srdca som im povedala svoje a čuduj sa svete - do 15- minút bol balík doručený.Takže ktovie kto balík balil a p. Barnošákovej zavaril, ale vstúpme si do svedomia- nemáme aj mi prešlapy? Všetko sa dá v kľude vyriešiť. Váľam sa od smiechu po podlahe

tiež si objednávam z T-Fornaxu, som spokojná z vybavovaním objednávok aj s rýchlym dodávaním. Tiež sa mi raz stalo, že som mala vyfakturované dve formičky a nedodali mi ich, ale po telefonáte mi ich bez akýchkoľvek problémov dodali. Hambím sa

tiež si objednávam z T-Fornaxu, som spokojná z vybavovaním objednávok aj s rýchlym dodávaním. Tiež sa mi raz stalo, že som mala vyfakturované dve formičky a nedodali mi ich, ale po telefonáte mi ich bez akýchkoľvek problémov dodali. Hambím sa

Sany, Ut, 08. 02. 2011 - 20:21

Asi som sa nemala verejne sťažovať, druhýkrát keď ma niekto odrbe, tak sa mu poďakujem. Plačem

karmelka (bez overenia), Ut, 08. 02. 2011 - 22:24

Sany, myslím, že teraz trošku preháaňaš, ja myslím, že nikto ťa naschvál neodrbal...len sa proste stala chyba... ved sa to chystajú napraviť, tak aké odrbanie?

Sany,veď si napísala svoj názor-ten ti nikto neberie,ani ťa zaň nik nechce ukameňovať,ale ani sa nenechaj oklamať,my ti chceme len "ukázať",že sa niekde chybička vloudila...stáva sa Smútok Ale v T Fornaxe sú férový ľudia Tlieskam a možno sa to "stratilo"na pošte,kto vie...Mne raz prišiel balík s výhrou-dózy a mali tam byť aj čokolády-no tie chýbali Plačem a ani ja ani poštárka sme si nevšimli,kde bol otvorený Smútok a to ich chýbalo 20kusov!Tak uvidíš,všetko sa vyrieši Mrkám

evi, Ut, 08. 02. 2011 - 23:15

Tiez si myslim, ze absolutne prehanas. Ako som uz napisala, to bol len tvoj dojem a ziadne konkretne fakty ci dokazy. Ved ak mas nejake dokazy, ze ti ta pani povedala, ze ti neveri, tak nam povedz. Ale ty cusis. A to znamena, ze nic nebolo a to bol len tvoj zly dojem. Myslim si, ze im krivdis. Ako pise vela dievcat, su spokojne a najradsej nakupuju u nej. A ostatne pisu, ze sice sa stala chyba, ale bez akychkolvek problemov dostali tovar na dalsi den alebo dokonca aj darcek. Tak to svedci o niecom. Nemyslis`?

a ja som spokojná pani Barnošáková je velmi milá a ochotná Úsmev Úsmev

helak, Ut, 08. 02. 2011 - 20:37

Nedá mi nezareagovať. Ja osobne som v T-Fornaxe síce ešte neobjednávala, iba ak cez tretiu osobu. Tiež sa mi minulý týžden stalo, že mi došiel iný tovar, než som chcela. Aj ked nebola objednávka na moje meno, stačil jeden môj telefonát a p. Barnošáková mi okamžite poslala správny tovar, bez ohľadu na to, že pôvodný tovar ešte nemala vrátený.

Sany, ak nájdeš nejakého neomylného obchodníka, ktorý bude viac ochotnejší ako p. Barnošáková, tak ti len zagratulujem. Do diskusných tém sa nezapájam, vlastne ich ani neotváram pre nedostatok času, ale dnes mi do oči udrela "tvoja zlá skúsenosť z T-Fornaxu". Je OK, že sa chceš podeliť so svojimi skúsenosťami, ale na druhej strane ma mrzí, že práve takémuto ochotnému a ústretovému človeku robíš takúto "reklamu".

Pani Barnošákovú poznám skrz mne blízkej osobe aj ako človeka, nielen ako obchodníka a kiežby takých ľudí bolo na tomto svete viac.

Sany, ja som mala v minulosti 2x rovnakú skúsenosť. Že tí čo balili, poplietli.

Tiez sa malo zapajam do diskusie,ale teraz mi neda,tiez mam len tie najlepsie skusenosti s pani Barnosakovu,je mila,ustretova. Kvietok Kvietok Kvietok

Nedá mi , musím zareagovať! Nemám osobnú skúsenosť s nákupom v tomto konkrétnom obchode, ale asi to nebude také ,,super" ako to tu obhajujete. Veď len pozrite koľko - takmer 30!!! - vašich reakcií a vlastných skúseností s nákupom, kde ,,chybička sa môže stať", sa tu nachádza. A to má byť čo?? Nepoviem, aj ja som omylná, ale toľko omylov by sa nemalo serioznemu obchodníkovi stať. Veď si len predstavte , či by ste toľko omylov odpustili vášmu lekárovi, či finanč.poradcovi atď.........
Sany, prajem Ti pevné nervy pri nákupoch v internetových obchodoch! Úsmev Tlieskam

karmelka (bez overenia), Ut, 08. 02. 2011 - 22:42

no áno...za posledný rok som tam objednávala asi 50 krát, pretože objednávam každý týždeň WI a vždy niečo k tomu, mi raz chýbala farba...to je fakt "zavrhnutiahodné"... :/
navyše, ked som ju po telefonáte do t-fornaxu mala doma hned na další deň....

ela1, Ut, 08. 02. 2011 - 22:43

Nedá mi nekomentovať tvoj komentár, skús si poriadne spočítať koľko ľudí tu má dobré skúsenosti a koľko nie, z tvojich 30!!! som ja napočítala asi len 10 čo malo problém, ktorý sa následne vyriešil, z toho bolo napr. že ten tovar momentálne nemali na sklade, tak poslali iný, alebo že poslali sprej ktorý nestriekal a taký istý sprej iná kočka objednala v inej firme ... Vieš toto je len hŕstka zákazníkov firmy T-Fornaxu. Vieš keby si mala osobnú zlú skúsenosť tak tvoj komentár beriem ...

doddy, Ut, 08. 02. 2011 - 23:29

Uplne suhlasim,ja omyl,ktory sa stane nedopatrenim a bez dlhych dotahovaciek a takmer okamzite vyrieseny nemozem povazovat za zlu skusenost.Skor naopak!!!!Vyssie som pisal o mojej dobrej skusenosti.Tak ked to zhrniem:objednavam u pani Barnošákovej asi rok tamer kazdy tyzden.Za tento cas bol jeden maly omyl,ktory sa stal takym nedopatrenim,ze mi mali ist 2 baliky a bol poslany len jeden.Toto je bezna vec,ze sa nieco niekde pozabudlo.Pri tejto frekvencii objednavok jeden omyl!!!!!!!Kolko zakaznikov ma pani Barnosakova a ten siroky sortiment.Urcite by som vedel prepacit aj viac omylov.Samozrejme,ze budem rad,ak ich bude co najmenej. Áno

pexeso, Ut, 08. 02. 2011 - 23:17

Petra PL...to zase nemiešaj jablká s hruškami.... keď sa pomýli lekár má to omnoho horší dopad, než keď sa niekto pomýli v objednávke cukrárenských pomôcok....navyše, keď s tým nemáš vôbec osobnú skúsenosť.

drahá pexeso, myslím, že v tom až taký rozdiel nie je.
Ale pravdepodobne tu viacerí nepochopili, na čo som tu chcela poukázať. Mrzí ma , že každý sa tu chce prezentovať v dobrom svetle, a keď niekto úprimne na niečo poukáže, tak je zavrhnutiahodný.
A to nie len v tejto diskusii!!!
Ja osobne prajem každému tortičkárskemu obchodíku veľa spokojných zákazníkov. Ale aj u nás by sa malo dať spolahnúť na kvalitné služby a firmy by mali dbať aj na kvalitných zamestnancov, a nie, aby dochádzalo k omylom a zbytočným nedorozumeniam.
Tak prajem spokojné nákupy Vám všetkým, a tejto internetovej stránke menej vtieravých a ľúbivých príspevkov.

pexeso, St, 09. 02. 2011 - 02:08

nesúhlasím s tebou, pretože v dobre mienených odpovediach tortárok nevidím nič čo by naznačovalo, že že by chcel niekto niekoho zavrhnúť...práve naopak, radíme vyčkať ako sa celá vec dorieši...
máme osemnásť rokov obchod a ver mi, že zákazník sa nedá nikdy sto percentne uspokojiť...kto spokojný chce byť tak bude...a kto nie, hoci by som mu zniesla aj modré z neba, spokojný nebude nikdy...ono je to o tom, že človek má vždy na výber...
babenky a chlapi z tejto stránky sú úžasní ľudia... milujú svoju prácu a snažia sa v každej situácii pomôcť.
všetko dobré a veľa krásnych a vydarených tortičiek želám...

ela1, St, 09. 02. 2011 - 07:09

Chceš tvrdiť, že naše odpovede sú ľúbivé, prečo? preto, že sme vyjadrili svoj názor so spokojnosťou v tomto obchode? Ale veď tu ide o T-Fornax a keďže tam nakupujem a som spokojná tak je prirodzené, že sem napíšem svoj názor aká som spokojná a nie opak, to by bolo pritiahnuté za vlasy nemyslíš? Vždy keď si niečo vymyslím, že chcem vyrobiť, tak mi to vyrobia, keď chcem niečo zohnať , tak to zoženú ak je to v ich silách a len preto aby si niekto nemyslel, že mám ľúbivú odpoveď tak to sem nemám napísať? Keby sa tu jednalo o iný internetový obchod a nakupovala by som tam, tak napíšem, ak mám osobnú skúsenosť aj o tom konkrétnom obchode. Nakupovala som aj u iných predajcov a nebolo by odo mňa fér keby som ich tu takto rozoberala aj keď som mala rôzne skúsenosti. Keď mám zlú skúsenosť s niečim, s niekym, tak si to riešim osobne. Tebe by sa zdalo príjemné keby ťa takto niekto rozoberal verejne skôr než sa problém vyrieši? My sme chceli len poukázať, že ak sa aj stala chyba, že pani Barnošáková sa ju vždy snaží vyriešiť,že aj napriek tomu, že keď sa občas stane chyba(nie v mojom prípade nakupovania) tak sa ju snaží vyriešiť k spokojnosti zákazníka, lenže mám pocit, že niektorým tu ide hlavne o to ju očierniť. My s manželom máme tiež obchod a veľmi dobre poznám aké to je, keď ťa niekto očierňuje bez toho aby sa veci vyriešili dokonca.

...lenže za tie chybičky p.Barnošáková posiela ihneď správny tovar znovu, bez toho, aby pýtala naspäť tovar pôvodný. Ja mám len dobré skúsenosti.

mery 24, Ut, 08. 02. 2011 - 21:11

ja sa tiez pridavam do diskuzie ja mam len tie najlepsie skusenosti s pani Barnosakovou je velmi rychla a hlavne ustretova

Dancul, Ut, 08. 02. 2011 - 21:29

aj suhlasim pani Barmosakova je prijemna,rychla a ustretova som s nou velmi spokojna rada u nej objednavam mam to rychlo doma

reklama
reklama
reklama
reklama

Časopis Torty od mamy

Jesenné časopisu Torty od mamy 2025

reklama
reklama
reklama