reklama

Farmar hlada tortu


reklama

Farmar hlada tortu - asi tak nejak by som nazval novu relaciu Najlepsie torty Slovenska. Pocin to je velmi pekny, len nad tou reziou a produkciou mi ostava rozum stat.
Uz po odvysielani prveho dielu mi bolo akesi podozrive, ked pri vyrobe torty im akosi z nenazdajky spadlo kus korpusu z torty krbu a nasledne neskutocne lamentovanie moderatora aka katastrofa sa stala. Predpokladam ze to nebola nahoda, ale planovane vnesenie napatia do programu.
Tento druh "zabavnych relacii" v ktorych sa televizia snazi v divakovy vyvolat len jeden druh emocie a to strach, alebo akesi napatie ako to celé dopadne je predsa osvedceny z Farmar hlada zenu, Farma, Zamena manzeliek a mozme menovat urcite este viac.

Po odvisielani druheho dielu to u mna vobec nieje lepsie. 10 minut vysielacieho casu som stravil pozeranim fasad s nadpisom Cukrarenska vyrobna, dlasich 10 minut som pozeral ake su uzke schody a zarubne, samozrejme s komentarom moderatora, ktory sa nas snazil drzat v napati tym ci spadne alebo nespadne torta, ci je zarubna dost siroka a ci je auto dost velke.

Ale na druhej strane som urcite nevidel, ako sa robi figurka drevorubaca (teda okrem zaciatku)a ako spravili modru rieku z Agaru.

Jedinou pozitivnou emociou v tejto relacii bola bezprostredna radost deti nad vianocnym stromcekom. Bol by som teda rad ak by som konecne v telke videl viac radost vzbudzujucych emocii ako konfliktov, strachu a paniky.

Ved predsa tortu pecieme aby sme niekoho obdarovali, potesili.

Jano

Pozrite si aj


reklama


reklama

katka_d, Ne, 24. 02. 2013 - 12:39

Mám na to rovnaký názor. Vôbec nič tá relácia nedáva. Smútok

Uplne s tebou suhlasim ukazat nieco precízne,krasne ,v pohode a s chutou urobene to by asi nikoho nezaujímalo vsetko treba dramatizovat strapnit
Tie neustale hadky a nadavky co davaju je hotová pohroma Smútok Smútok Smútok Smútok Smútok Smútok

arianna, Ne, 24. 02. 2013 - 12:46

Pozri to je zvratenost doby, pozries televizne noviny,tak su plnd negativnych sprav... Vrazdy,podvody,sikana a pritom v zivote okolo nas je aj vela dobra a krasy,lenze oni povazuju za potrebne vyhecovat a zial je vela ludi,ktori za peniaze spravia aj opilca /zamena manzeliek/ a pod... A potom sa cudovali,ked turecka telenovela trhala rekord... Dobro bolo dobrom,zlo ako podvadzanie,intrigy,bolo odsudene a nie vyzdvihovane ako sucast zivota a oddobrenim ci odsuhlasenim vacsiny,ale len do chvile,ked sa ich to zacne dotykat....akymi ludmi sa to stavame,ked berieme taketo sposoby prezentacie..? A ta relacia je zamerne tak robena,aby sa vsetko neprezradilo a mnohe veci sa prezentuju,ze sa to da zvladnut lavou zadnou a pritom urobit peknu a hlavne chutnu tortu je kumst....

Podla mna ta relacia nam nema vela dat, ma len tocit "prachy" a umelo zvysovat sledovanost, je mi nevolno z takychto relacii typu Superstar, Farmar nieco hlada... , Zamena dakoho.... a ostatne na jedno kopyto...pravdupovediac, prestavam televiziu sledovat alebo sa s muzom radsej uchylime k vyberu relacii starsich, kde este islo naozaj o zabavu a nie sokovanie divakov... Smútok

Katka74, Ne, 24. 02. 2013 - 18:05

Ešte pred pár dňami som ťa cooky lámala na spoluprácu pri natáčaní jedného dielu potom, čo som bola televízou J.. oslovená na natočenie jedného dielu...hmmm....to som ešte veľmi netušila o čo tupôjde...keď som začala sledovať onú veľkolepú šou, prišlo mi nevoľno...druhý diel, ktorý bol odvisielaný včera večer, som už nebola schopná ho ani dopozerať...je to naozaj jedna veľká tragédia, kde sa neukazuje nič z nášho umenia a úsilia niečo krásne vytvoriť a niekoho potešiť...je to naozaj o tom, že treba ľudí ohúriť a šokovať tragédiami....ani jeden z nás nestojí o to, aby sme ukazovaliakí sme nemožní....a toto sa hodlám povedať aj dotyčnej pani, ktorá ma bude kontaktovať tento týždeň...tak som zvedavá, čo mi povie...ale od takéhoto niečoho ruky preč...

jana19, Ne, 24. 02. 2013 - 19:31

Pripájam sa, a riadne jej to vysvetli. Nedá sa na to pozerať.

Alenik, Po, 25. 02. 2013 - 08:36

...co povie? Daj si hlavne pozor co tu napises ty..lebo ten telefonat po tom,co zrusis spolupracu s nimi ti bude dlho zniet v usiach..ako mne ..Vyplazený jazyk

katka-m, Ne, 24. 02. 2013 - 13:05

Ja tiež súhlasím s Vašimi názormi, je to ozaj smutné a trápne. Televízia má množstvo programov a nič sa nedá pozerať, preto asi po večeroch pečieme tortičky Úsmev Z tej relácie sa nedá nič naučiť a pre to si radšej kupujem časopisy, knihy o pečení a brázdim internet. Toľko krásnych vecí máme okolo a toľko hodnôt, ktoré keby niekto ľuďom ukazoval cez tieto silné médiá, ktoré vedia manipulovať s ľuďmi ako sa im zachce, bolo by viac milších a šťastnejších človiečikov na tomto svete. Nechápem, prečo sa to uberá týmto smerom, naozaj chcú toto ľudia pozerať Smútok

No konečne, už minule som čakala na reakcie a nikto nikde Mrkám Tiež ma táto relacia veľmi neohúrila, je to viac o "dramatickosti" ako o tom čo všetko to vlastne zahrňa spraviť takúto tortu.
Najviac ma však dostala torta Justina Beebera, ktora stala 5000 eur , čakala som obrovsku oslavu pre 16 ročne dievča, veľké prekvapenie, a nie trepanie 200 kg torty do panelaku, kde dievča v teplakoch vyjde a povie jeeeeeej Chichocem sa A veľmi ma zaujima kde tu tortu uskladnili, keďže na oslave bolo 5 ľudi Vyplazený jazyk Vyplazený jazyk Vyplazený jazyk Vyplazený jazyk

No tak to asi celemu panelaku tortu rozdávali... a to isté na tej štvorgeneračnej oslave, kde sa pri krbe stretlo 15 ľudí... Veľký úsmev

kramky, Ne, 24. 02. 2013 - 13:12

Chichocem sa vieš janíčko, možno farmár hľadá tortu Vyplazený jazyk ale či sa o rozmáganom korpuse napatlanom priamo na kovovú konštrukcia bez nejakej fólie alebo inej "ochrany" dá povedať torta, to si veru nemyslím Smútok pečenie, zdobenie, tvorenie je podľa mňa kus úžasnej práce, kreativity, radosti, šikovnosti a ešte množstva iných pozitívnych "vecí", ktoré by človek v tejto relácii zbytočne hľadal a na stresovanie ľudí, ktorí si zrejme mysleli, že sa bude jednať o ich umenie a šikovnosť, akosi nie som zvedavá Mrkám takže ja sledovanosť tejto relácii akosi nezvýšim... Úsmev

dagaz, Ne, 24. 02. 2013 - 13:13

No ja som si pozrela vcerajsiu relaciu prvy krat...bola som v nemom uzase aku volovinu zasa natocili.....klobuk dole pre kockou ktora robila elektricky doma...nechapem sice kde ich chladila ale budiz......zarazil ma akoze pan cukrar z cukrarne ktory robili Kanadu...poprve mne sa osobne torta voooooooooooooooooobec nepacila, bola nezaujimava, nedopracovana...pre mna taka odflaknuta...a ten pan cukrar...no ja neviem ale ja som mala z toho vsetkeho taky pocit ze ten veru uz daavno nic nepiekol a hlavne nezdobil...prisiel mi taky ...no neviem ako to napisat...neohrabany?....myslim ze to bolo prvy a aj posledny krat co som i pozrela tuto relaciu.

javorka, Ne, 24. 02. 2013 - 13:18

no a o tom to cele,zmanipulovat a oblbnut a potom sa cudujte poziadavkam zakaznikov,hoci neverim tomu,ze by normalne byvajuci clovek v panelaku vycapil za tortu 5000 eur...no mozno sa mylim Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa

Júúj všetci kritizujete a ja neviem ani čo,lebo taketo pi..... nemam čas ani pozerat,ale sa vam čudujem že ste čakali niečo ine ako davali doteraz,aby zblbli divakov.Toť moj názor Plačem Chichocem sa

anafe, Ne, 24. 02. 2013 - 13:36

Aj ja som čakala od toho viac. Už prvý diel ma dosť sklamal. Všade cítiť komerciu. Určite by relácia mala úspech, keby ukázali okrem konečného výsledku aj výrobu niektorých detailov, napr. kvetov, postavy, zvieratka a pod. Smútok Plačem

zuzuz1, Ne, 24. 02. 2013 - 13:40

napodobne... akurat som tiez vcera kukala jak sprosta ze co zase natocili... okrem toho ze tie elekrticky objednavala moja byvala kolegyna a ze boli krasne prepracovane som skonstatovala ze to je relacia o nicom... akoze vezmime tie elektricky... kolko tam bolo na to ludi? 6 aj s tou malou...a co s nou potom?vyhodit?? a ta kanada- dagaz - suhlasim s tebou podla mna to bol len majtel tej vyrobne a chcel byt v telke...ved ta tetula - tusim anicka- ho usmernovala!!! ze "pouzi ako cukrar aromu a nie vodku" nechapacky...no a ten stromcek...vraj mame na to jeden den aby sme to urobili... hmm myslim ze to netreba komentovat, kazdy kto upiekol co i len 1 tortu vie co to da roboty,a ze "nezobereme v rukach musime vziat vozik"...hmm no iste ze 100 kilovu tortu odnesu dvaja len tak v rukach... nojo... tie americke casti su sice tiez "hrane" ale je to trosku prirodzenejsie...brr

Pola, Ne, 24. 02. 2013 - 13:50

jáj som neskutočne rada , že je tu toľko názorov. Ja po pozretí prvého dielu napísala som názor na stránku FB - , že je to otrasné atď. Veľká väčšina so mnou súhlasila. Nikomu nemôžeme zobrať jeho názor.
V momente keď relácia skončila som si povedala nikdy viac - nezaujíma ma to . Dodržala som to . Čiže k ostatným reláciám neviem zaujať stanoviko videla som iba ukážky - som rada však , že som nepremárnila svoj čas pri ďalšej blbej relácii. To si radšej popozerám fotopostupy tu na tejto stránke a ešte všeličo iné . Úsmev Úsmev Úsmev Úsmev Úsmev Úsmev Úsmev

Áno Áno Áno Áno presne raz som pozrela Pohoda a už nikdy, ako Pola,ved to je márnenie času, radšej si na našej stranke popozeram krásne chutné tortičky Slnko Objímam Zlomené srdce

zut12, Ne, 24. 02. 2013 - 13:57

Podľa mňa vznikol tento formát preto, že podobné americké projekty mali dobrú sledovanosť, tak sa naši tvorcovia rozhodli urobiť ich kópiu na slovenský spôsob. Takže štýl programu ma neprekvapil, čo ma však zarazilo bol výber "účinkujúcich oslávencov"....100 kg torta na oslavu, kde je 5 ľudí...aký to má význam???...v americkej verzii sa takáto torta pripravuje na akciu, kde je množstvo ľudí a je tam záruka, že aspoň 50% z nich híka a odpadáva od úžasu - takže je to show....u nás nakoniec celá námaha vychádza nazmar a celý projekt vyznieva dosť trápne...tvorcovia u nás zo zahraničnej verzie odkukali len nepodstatné veci...dúfam, že v ďalších častiach sa to zlepší...je mi ľúto najmä tých ľudí, čo torty chystajú niekoľko dní a nakoniec zistia, že na oslave-neoslave nič... ani obraz, ani zvuk....

Korona, Ne, 24. 02. 2013 - 15:47

...tak ako som sa na túto reláciu tešila, tak ma to veľmi rýchlo prešlo. Myslela som ,že to tým americkým tortám riadne natrieme. Všetko je to len umelo zdramatizované a podstata veci akosi uniká. Presne súhlasím so zuzuz1 a dagaz, pán cukrár, ktorý vyrábal Kanadu, má daleko od praktických skúseností zručného cukára, ved to bolo vidieť na prvý pohľad, že ho musí navigovať pani, ktorá si to v jeho cukrárni musí sakra odmakať. Bol to majiteľ, ktorý sa potreboval len zviditeľniť. Veľkosť toriet má byť prispôsobená našim pomerom, a nie všetkoi kopírovať podľa Američanov, je to plytvanie surovinami, ved kto už zje toľké tortisko, tých 5-6 ľudí?.A úprimnú radosť prejavili iba detičky v materskej škôlke, nikto iný. Som z toho sklamaná. Smútok

anip, Ne, 24. 02. 2013 - 15:17

Ja som tiež prvý diel nevidela a tak som sa tešila na ten včerajší. No veľmi som sa sklamala. Tie električky boli pekné /dievčina si určite zamakala/, ale určiete aj jej bolo ľúto, keď uvidela, že len pre pár ľudí???????? K tým dvom ďalším tortám, na to, že mali výrobne a teda mali by byť profíci, tak som bola úprimne sklamaná. Neviem či to ešte budem pozerať...asi ani nie????? Smútok Smútok Smútok Smútok Smútok Smútok Smútok Smútok Smútok Smútok Smútok Smútok Smútok Smútok Smútok Smútok Smútok Smútok Smútok Smútok Smútok Smútok Smútok Smútok

Ja som tiež toho názoru že táto relácia niečo prinesie ale akosi nič... Mlčím
A úprimne z môjho pohľadu mi to naozaj (ako viaceré z vás napísali) príde ako neuveriteľné plytvanie surovín Smútok
Tam ani nejde o tu tortu ako takú ale len to aby bola obrovská, ale čo z toho? Pár kúskov sa zje ale čo s ostným keď je tam všeho všudy pár ľudí ktorí nemajú šancu tak veľu tortu zjesť... Prekvapenie
Radšej budem robiť svoje o "niečo" menšie tortičky o ktorých viem že sa zjedia ako urobiť kolos ktorý sa nakoniec aj tak vyhodí...ja viem ide tam hlavne o šou o tom to celé je, ale tvorcovia sa mohli naozaj zamyslieť ako túto reláciu urobiť tak aby bola v niečo aj poučná a zaujímavá a nie len umelo zdramatizovaná Smútok Toť môj názor....

Janiiik - máš pravdu. Keď sa niečo prihodí, roztrhne sa poťahovka, alebo sa pretrhne krehký korpus - to by som brala, to sa stáva, ale aby pri každej torte niekomu niečo spadlo a spadlo to tak, že aj splepý by videl, že to bola schválna robota, tak to už je trochu prehnané.Všetko to bolo umelo vytvorené.Nevadilo by mi, keby tá relácia trvala 30 minút/ bez reklamy/ a ukázali by tam hlavne to o tortách a nie zbytočnosti.Aj to je trápne, že 100 kg. tortu dopracú do paneláku - žiadne nadšenie,iba akože a pre pár ľudí.....radšej keby robili klasické malé torty a pre daný počet ľudí.
Čakala som od toho viac a myslím si, že takto budú pokračovať všetky nakrúcačky.Len by som odkázala tým ostatným - nedajte sa nahovárať, na to, že Vám niečo spadne, lebo tým sa iba zosmiešnite..... Slnko Slnko Slnko

mery 24, Ne, 24. 02. 2013 - 16:49

ja som tiez od toho cakala viac chcu napodobit asi krala tort Badyho Valastra ale nanho nemaju

pukpuk, Ne, 24. 02. 2013 - 16:54

ano, relacia je o ničom ba až trápna, ale objednať si mohol tortu hocikto a platí ju televizia, tak prečo by si 5 ludí neobjednalo 100kg tortu, ved zadarmo nech aj čreva potrhá Veľký úsmev

súhlasím s vašimi reakciami. Minulý týždeň som bola chorá a zabudla som, že ide nová relácia o tortách a bola som z toho nešťastná. No tento týždeň som zistila, že som o nič neprišla. Úplne trapný komentár a trepanie obrovskej torty do paneláku pre pár oslávencov, tak to je nad môj pochop. Prekvapenie Prekvapenie Veľká torta ukáže predsa vo väčšom priestore a nie na kuchynskom stole. Chichocem sa Skôr mi to prišlo ako znevažovanie práce, ktorú treba vynaložiť na zhotovenie torty. Smútok Tie električky boli krásne, tiež som celý čas čakala, že ukážu ako sa chladili ??? tiež by som čakala aj dostatok ľudí ktorí by ocenili hotové dielo, ale nie, že torta zaberie polovicu miestnosti. Pozerávam už len prírodopisné programy a pri tom aj zostávam. Väčšiu cenu pre mňa majú postupy a fotografie šikovných ľudí na tejto stránke ako takéto otrasné programy. Slnko

pamaja, Ne, 24. 02. 2013 - 17:08

Pridávam sa k vám.Skutočne som čakala od tej relácie viac. Prvý diel som dopozerala. Myslela som si že sa snáď len rozbiehajú a druhý bude konkrétnejší, ale nič. Strata času. Mlčím Mlčím

Videla som len kúsok, lebo braky prevzaté z Ameriky nemusím, ale je to ešte väčšia úbohosť, ako som očakávala. Vyplazený jazyk Vyplazený jazyk Vyplazený jazyk Má to jedno jediné pozitívum pre nás - možnom si aspoň časť ľudí uvedomí, že upiecť tortu nie nie brnkačka a ak by mali prehnane vysoké požiadavky na tortu - 100kg, dva metre výška, najlepšie keby sa otáčala a zároveň blikala a hrala hymnu...nie je problém, ale za cenu, ktorú uvádzajú v tej úbohej relácii. A len tak medzi nami - korpus s krémom nacápaný na trubku, drevenú tyč, ktorá nie je obalená fóliou,
by som asi konzumovať nechcela....

Macka, Ne, 24. 02. 2013 - 18:13

No, dievčence ako čítam vaše komentáre asi som o nič neprišla keď som zatiaľ nevidela ani jednu časť. Tie americké si celkom rada pozriem keď varím,keď ma niečo zaujme tak si to pustím aj z archívu a sobotňajší večer asi naďalej radšej venujem manželovi, alebo ideme spolu na pivo pivo pivo
Televízia sa musí zasa po niekom opičiť, len podľa vašich komentárov to akosi nedomysleli. Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe

1.nevedia vymyslieť nič "naše"tak sa opičia po západe.
2.mali to byť najlepší z najlepších...o tom ma nepresvedčili,hravo by ich preskočili niektoré amatérky/nebudem menovať/
3.ja keď som merala výšku torty,tak bez stojanu.a nie že vyše 2 metrová torta má 70 cm
4.poniektoré vieme,aké ceny sú v cukrárni Ludvik,tak neverím,že ten stromček bol za 1500 eur/asi to mali určené,do akej sumy sa musia vmestiť/
a sranda bola,keď redaktor zapotil,že každé z tých poschodí ma cca 20 kg/o torte stromček/
NIČ MOC.Podstata im uniká

Macka, lepší nápad, ako ísť v sobotu večer s manželom na pivo pivo pivo si tu ani nemohla dať Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam

keli62, Ne, 24. 02. 2013 - 19:10

Velmi som čakala na túto reakciu.Mám presne taký istý názor ako vy všetky.Sklamalo ma to a dokonca začínam mat k tortám odpor, lebo iné z obrazovky nie je počut len o tortách.Keby to bolo aspon na úrovni ale oni dávajú ludom návod na špekulácie ako robit nároky na niečo čo sa dá tak jednoducho urobit . Oni neukážu naše krčové žili zničené platničky a drinu ktorú vie potlačit len človek ktorý má túto prácu v srdci. Myslím že pán Kraus bi mal čítat tieto poznámky pretože sú od tých ktorý si to skúsili na vlastnej koži a vedia o čom točia. Nerozmýšlate nad tým, ako mu to dat vediet?Dajme mu vediet že táto práca je o srdci a nie o tom ako ju zhovadit. Prepáčte ale som nasr.....tá.

Ja som ostala s otvorenou pusou stáť,keď v prvom diely povedali,že to ako "pán cukrár" urobil tvár Jastina B.ostáva výrobným tajomstvom. Tak načo prijal ponuku telky??!!

Ešte pridávam komentár : mňa na tom štve najviac to, že všetci tú tortu musia urobiť v ten deň...a zákazník si myslí, že je to tak. Plačem

Kazuso, Po, 25. 02. 2013 - 10:21

Presne na toto som myslela keď som to pozerala, už mi tam chýbal len záber na "jednu ruku v prdeli" a máme to hotové. Som zvedavá, s akými rýchlostnými očakávaniami prídu zákazníci po odvysielaní všetkých dielov.

Ja len toľko... to s tým krbom bolo plánovane... veď to v tom spomalenom zábere bolo aj dosť vidieť, že ten korpus je nadlomený.. Veľký úsmev čo som si aj v archíve pozrela... Veľký úsmev

Všetko je umelo vytvorene... No čo už... Ľudia su ohurení...

A nechcem im brať ilúzie, ale keď v 1. diely povedali, že tí dvaja chlapíci sú jediní na Slovensku, ktorí vedia urobiť reálnu tvár, tak to ma už dostali... Úsmev Asi by sme scenaristu mali zoznamiť s niektorými našimi dievčatami... Úsmev

ale vy ste si to nevšimli,že toto je všetko biznis ,reklama pre telku a čo myslíte amíci(američania ak by niekto nepochopil) čo robia to isté ,tak isto sú nahraté scénky ale stáva sa ,že sa im aj niečo naozaj nepodarilo či nepodarí .... trošku ma mrzia vaše negatívne reakcie nieže by ste sa trošku zamysleli nad sebou,že tí ľudia ,ktorí tam robia tie torty pre objednávateľov to zobrali samozrejme,že za prachy a vy ich tu hneď odsudzujete .... odporúčam aby ste si to s nimi vymenili myslím si,že mali čo robiť ja by som sa pozrela na Vás všetkých čo píšete len kritiku ako by ste sa tvárili pred tým štábom a kamerami a mať časový limit a nie tu čítať vaše negatívne názory...ktoré sú tu dosť často a celkovo vždy sa hľadajú chyby a kritika !!!!!

no biznis je biznis Chichocem sa nám ostatným sa ale moc nepáči, to je náš názor a ked sa ti páči tak pozeraj ďalej Úsmev a čo si sa prihlásila aj ty, ked sa zastávaš? alebo si sa prihlásila len pre tento jeden príspevok, aby si povedala že tu len kritizujeme.... ty si tu už niekoho pochválila???? ani sa mi nezdá...

Janiiik, Ne, 24. 02. 2013 - 22:49

Mne neslo o kritiku cukrarov alebo ich vytvorov, mna skor mrzi cela prezentacia formou dramatizovania.

Cake Boss na TLC? pri tom sa zabavam, ze sa im nieco nepodari? Nevadi nieje tam v pozadi moderator s dramatickym textom.

Vadi mi ze televizia produkuje relacie rovnakeho charakteru, zamerane na jeden druh emocii a to preniasla aj do relacie o tortach ktore ludia robia z laskou a aj ich z lasky davaju. Zlomené srdce

Valeria ja tri roky pozerám uplne iné torty ale obdivujem našich ludí ,že sa dali na takéto dačo a to ,že to JoJka kopíruje Markíza a Jojka čo by vedeli robiť len kopírovať amíkov a vidíš ľudia to žerú a vám sa väčšinou nič nepáči čo robí niekto iný všimni si len negativizmus ide z vás ... nie neprihlásila som sa sem len teraz len ma zarmútilo ako reagujete ale myslím si ,že by ma skôr prekvapilo keby ste raz niečo pozitívne napísali... ja pochválim keď sa mi niečo páči ale tu momentálne nič

Valika a ešte sa chcem spýtať prečo sa pýtaš či som sa kvoli tomu len prihlasila nie som tu nová cca mesiac kedze som slobodný človek ,ktorý si môže povedať svoj názor kedže som bola dlhšiu dobu skôr pasívny a tichý nečlen a teraz mi nedalo aby som nereagovala kedže som uplne jednoduchý človek a preto obhajujem tých ludí a nie tých cukrárov čo majú cukrárne a tvária sa ako keby boli Buddy Valastro síce na neho nemajú a pritom sklamali

reklama
reklama
reklama
reklama

Časopis Torty od mamy

Jarné časopisu Torty od mamy 2025

reklama
reklama
reklama