reklama

Objednávka od pána Stanu

zlatat , 19. 03. 2010 - 14:21

reklama

Dievčatá mohli by ste mi prosím povedať ako je to s objednaným tovarom z firmy korunaplus?
Urobila som u p.Stana objednávku ( prvýkrát ), už som ju aj zaplatila a ako spôsob dodania som si vybrala "ambulantný rozvoz "...alebo tak nejako sa to volá. Neviete kedy mi to asi dovezú? Koľko mám čakať? Zatiaľ sa mi neozvali.
Peniaze už určite má, lebo mám rovnakú banku ako oni.

Pozrite si aj


reklama


reklama

Ahoj,ja som od neho objednávala cez dobierku a trvalo to 1,5týždňa.

Judit, Pi, 19. 03. 2010 - 14:33

Ja som z korunaplus vecer objednala a druhy den mi to pan. Stano doviezol Úsmev Skus mu zavolat alebo mu napis mail, kedy bude mat cestu okolo Vas. Mne to nahodou vyslo, ze mal na druhy den cestu cez ZH, tak sa hned zastavil a minula som hned vsetky moje uspory, lebo mal v aute hromadu super veci Chichocem sa . Takze ak nechces vela minut, neber so sebou peniaze navyse Váľam sa od smiechu po podlahe

zlatat, Pi, 19. 03. 2010 - 14:40

ďakujem, skúsim mu napísať mail ... no ja som už minula až-až, takže pre istotu si nenechám doma žiadne peniaze aby ma to nelákalo.
Aj tak som v objednávke toľko škrtala aby som neminula celý rodičovský príspevok. Mlčím

Slnko Bozkávam Hambím sa Ja som tiež robila objednávku 9.3.2010 večer, na druhý deň mi prišlo mailom potvrdenie, že sa vybavuje a keď sa prihlásim na ich stránku, dám odkaz na predchádzajúce objednávky, tiež je napísané, že sa vybavuje. V podmienkach o dodaní majú napísané, že ambulatný rozvoz trvá asi 7 pracovných dní, možno dlhšie. Takže čakám, kedy pôjde cez VrábleÚsmev.

zlatat, Pi, 19. 03. 2010 - 15:07

prosím ťa, kde majú tie podmienky o dodaní ... ja som asi slepá, nejako to na ich stránke nevidím.

aneleh, Pi, 19. 03. 2010 - 15:11

Ja som jeden vecer objednala,ani peniaze som nestihla poslat a o dva dni vecer mi volal p. Stano,ci sa moze zastavit a vsetko mi doviezol.Zaplatila som priamo jemu.A bola som spokojna a penazenka o dost lahsia...Chichocem sa

zlatat, Pi, 19. 03. 2010 - 15:16

Ja som objednávala v stredu, tak uvidím kedy sa mi ozve.

Judit, Pi, 19. 03. 2010 - 15:39

Ja som tiez platila, ked mi to doviezol, priamo jemu. V aute ma pokladnu.

stankad, Pi, 19. 03. 2010 - 17:43

Ja som u neho objednávala v sobotu a ešte v pondelok (o viac ako týždeň) som to nemala. Smútok Tak som mu napísala mail a v utorok mi volal, že mi to donesie. A to bývam len 4 km od Levíc. Ja ked budem nabudúce objednávať (nielen u neho) tak si to dám na dobierku. Pohoda

No kočky ja som objednávala zrovna minulý týždeň v pondelok cez dobierku a v stredu som už mala balík doma Úsmev

Slnko Bozkávam Hambím sa No na dobierku nemusia zbytočne merať cestu kvôli jednej objednávke, ale je to zas drahšie.Smútok

keli62, Pi, 19. 03. 2010 - 21:07

No baby neviem ako vy ale já mám s p.Stanom tie najlepšie skúsenosti.Ja mu volám len telefonicky a poviem čo potrebujem a viem že sa možem spolahnúť že mi to dovezie.A ked nemohol ako naposledy poslal syna a ten mi to doviezol.Sú vážne spolahlivý a velmi milí.

Judit, Pi, 19. 03. 2010 - 21:50

Ja som bola tiez veeeelmi spkojna a urcite budem u neho kupovat castejsie , ak budu peniazky Úsmev

zlatat, Po, 22. 03. 2010 - 12:41

vidím to tak, že nabudúce si to objednám ako dobierku, lebo stále nič mi nedošlo, ani na maily neodpovedajú ... Plačem

zlatat, Ne, 28. 03. 2010 - 14:37

No neviem, či ešte budem u neho nakupovať ... nakoniec mi pre tovar išiel muž, lebo by mi ho p.Stano doviezol až v piatok ( teda na 10.deň od objednania a zaplatenia ) ... nehovoriac o tom, že mu to muž mal znova zaplatiť ( teda za 1 objednávku sme platili 2x ) Smútok ... ešteže som vďaka vám mala na neho t.č. a hneď som mu zavolala,ž e čo to má znamenať - tak mi povedal, že on zabudol na to, že som mu už zaplatila ... našťastie peniaze na druhý deň vrátil, ale ... poplietol aj farby čo som si objednala - namiesto zlatej mi dal citrónovú, namiesto perleťovej citrónovej som dostala obyčajnú citrónovú ...

No sklamanie na plnej čiare.

Dobrý deň.

Náhodou so ma dostal na túto stránku,nedá mi,aby som nereagoval na predchádzajúce príspevky.Ďakujem vśetkým za veľmi povzbudivé skúsenosti,ktoré majú s mojou firmou.Vynasnaźím sa ani v budúcnosti ich dôveru nesklamať.Našli sa i nespokojný zákazníci,ako pri všetkej činnosti.Hlavne posledný príspevok ma mrzí,no treba si uvedomiť jednu vec.Voči platbám za tovar pred jeho dodaním tovaru mám zásadné výhrady.Moja firma nie je na to odkázaná,aby som inkasoval za tovar,alebo službu,ktorú som ešte nevykonal.Tento spôsob úhrady doslova vyźadujú niektorí maši zákazníci z rôznych dôvodov,napríklad dorućenia balíka poštou až domov,čo v prípade dobierky pošta nerobí a dobierku si musí vyzdvihnúť osobne na pošte.Avšak nechápem,keď niekto urobí objednávku na ambulantjný rozvoz a poźaduje platbu dopredu.Takýto spôsob úhradu je v mojej firme nový a robí nám dosť veľké problémy s evidenciou zákazky,čo bol problém i u poslednej dodávky,kde sa zdvojila platba.Napokon i zdržuje dodanie tovaru (vystavenie dodacieho listu 1 deň + zaslanie meilu zákazníkovi , prevod na úćet 2-3 dni,expedícia 1 deň,pošta 2-3 dni),čo je dorućenie pośtou 6 až 8 dní od objednania.V prípade dobierky je to max.3-4 dni.

reklama
reklama
reklama
reklama

Časopis Torty od mamy

Jarné časopisu Torty od mamy 2025

reklama
reklama
reklama