reklama

Ceny

Zora , 27. 11. 2009 - 08:12

reklama

Ahojte dievcata..prepacte ze sa takto pytam,mozno to je hlupa otazka,ale nahodou som dnes nasla tieto strany a tu nadherne torty.
Nakolko nezijem na Slovensku,zaujimalo by ma kolko tieto krasne torty stoja...
Zaujimam sa o to len preto,ze ako vidim je s tym nenormalne vela roboty...tak ci sa to oplati,alebo to mate len ako svoje hobby.
Dakujem vam za odpovede a prajem krasne inspiracie.Tlieskam Tlieskam

Pozrite si aj


reklama


reklama

Ahoj
tak ja som momentalne nezamestnana. Beriem za kg 8eur -co je asi najmenej zo vsetkych dievcat tu na stranke, ostatne maju 10eur/kg a pri velkych tortach vlastne este menej... A obcas sa mi stane, ze mam aj 8 toriet na tyzden a vtedy to nejaku korunku do rozpoctu prida. Ale spim od stvrtka do nedele len 3-4 hodinky denne a makam NONSTOP od rana do neskorej noci-teda skoro do rana, niekdy poobede zistim, ze som este ani neranajkovala....
Ale uzivit sa tym neda - aspon pri mojich cenach nie Smútok
Dievcata, prosim nenadavajte mi, ja viem, ze si pytam malo z atu otrocinu, ale inak by si u mna nikto neobjednal v mojom kraji Smútok

ja som tiez doma na MD a tiez ked mam objednavku tak byvam hore aj celu noc az do rana a potom fungujem dalej, lebo sa treba postarat aj o deti a dalsie veci...lepsie sa mi robi,ked mi deti spia, takze je to naozaj zasluzena makacka a myslim ze aj napriek tomu malo ocenená... Smútok a este ked vam ludia, ktori vobec nevedia co vsetko obnasa upecenie takej torty alebo zakuskov, zacnu vycitat, ze ste drahi a snazia sa zjednavat cenu aby to mali pomaly zadarmo....ved nech si to kazdy vyskusa aspon raz na vlastnej kozi....

Pridávam sa k vám dievčence. Naozaj nezaplatená robota, keby sme ju nerobili srdiečkami, tak by sme sa na to mohli vykašlať. Viac ako peniažky nás asi teši pohľad na hotovú tortičku.....Na zárobky to nieje....Naozaj nikto nevidí, koľko času človek musí obetovať len tomu kým narobí trebárs ružičky....Ale moja suseda to vie..Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa
....ona keď vidí, že svietim do skorého rána, vie, čo sa deje...Mrkám Mrkám ...a hneď volá, či sa môže prísť pozrieť na výsledok...Držím všetkým palčeky, aby vám žiaden neprajník nevzal chuť do tejno nádhernej ,,zábavky,,....ste úžasné.Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam

Sigetka, Pi, 27. 11. 2009 - 12:41

Ja som doma s deťmi už 19 rokov, keď mi pred rokom končila materská, hľadala som, kde by som sa mohla uplatniť, lebo nájsť si zamestnanie, kde by som nemusela byť od rána do večera a za mizerný plat bolo nad moje sily. Objavila som internet a keď som preštudovala tieto stránky, zistila som, že to je niečo, čo by ma bavilo a čo by som mohla robiť aj popri deťoch. Mám veľkú rodinu a ako píšu dievčatá, uživiť by som sa tým nemohla, ale každý euráčik do rozpočtu je dobrý. Takže ja pomaličky len zbieram skúsenosti a robím si radosť, lebo môj manžel hovorí, že ešte som toľko ani nezarobila, koľko som dala do pomôcok a farieb. Keby som bola živiteľom rodiny, asi by sa to nedalo. Je to ozaj skôr koníček, alebo skôr oslík, z ktorého občas niečo vypadne...

kjanka, Pi, 27. 11. 2009 - 14:49

Musím s Vami, dievčence súhlasiť. Ja chodím do roboty, prídem z nej postavím sa k sporáku, či šľahaču a ťahám do neskorej noci... Ja som sa ale chcela spýtať, ako to zvládate, ked už okolo 2-3 hodiny v noci padáte únavou a chytá Vás z toho taká depka, že by ste to všetko najradšej vyhodili von oknom. Ja som tak minulú noc nad tým uvažovala, že to tu hodím do diskusie...
Lenže ja mám ešte jeden "malý" problém, v robote robím hlavou a mám šéfa, ktorému to neskutočne páli. A ja ked som unavená, mne to ani nezapaľuje, on na na oči očí a ja potom vyzerám ako idiotPlačem Plačem Plačem

Betuli, Pi, 27. 11. 2009 - 15:25

Máte pravdu, že je to nezaplatená robota a najviac ma vedia naštvať takí, ktorí sa snažia stlačiť cenu smerom dolu. Nevidia, že človek príde z práce domov (mne to trvá 1 1/2 hodiny) a musí makať, neexistuje televízor, veget s nohami na stole ale ponocovanie, nevyspatie, nekonečná únava. Nesťažujem sa, lebo je to môj koníček a baví ma, keby nie, tak to nerobím. Len som vám chcela napísať, že som robila na dnes obyčajnú jednoduchú guľatú tortu a pýtala som si 10€ za kg a na moje prekvapenie mi zákazníčka zahlásila čože??? iba tak málo? a pridala mi 5€ navyše a ešte sa jej to zdalo málo. Veľmi ma potešilo, že sa jej torta hrozne páčila a dala mi navyše. Viem, že tu už bola neraz diskusia o cenách, a viem aká je to náročná robota atď, ale už som aj môjmu mužovi povedala, že on bude ten výběrčí a ja budem iba piecť. Vždy znížim cenu keď sa mi na výtvore niečo nepáči. Nieže ma ukameňujete, ale vidím svoje nedostatky a nemala by som dobrý pocit z tých peniažkov Vyplazený jazyk
Kjanka aj ja mávam také stavy. Vždy si poviem, že už nebudem brať objednávky na týždeň iba na víkend a už nikdy 2 torty naraz a vždy sa dám ukecať Veľký úsmev . Párkrát boli už aj slzy od vyčerpania ale vyplakala som sa, vyzúrila a pokračovala ďalej Chichocem sa . Vždy sa utešujem že to dospím a niekedy potom v ďalekej budúcnosti si oddýchnem Veľký úsmev

sio, Pi, 27. 11. 2009 - 15:43

pripájam sa aj ja beriem 8 euro za kilo niekedy ešte menej,keby nás to nebavilo tak to nerobíme,toto sa dá len z láskou a vytrvalosťou,kto v živote nepiekol nech nekritiyzuje.Vždy hovorím to,že kritizovať môže len ten kto dokáže niečo lepšie.

Ja peciem torty iba od maja.Za pomoci tychto stranok sa z toho stal moj najvacsi konicek.Moje torty vazia 4-5kg a beriem za tortu 25 euro.Material si davam sama.Poviem vam pravdu,ze som si este nezarobila ani na pomocky ktore som si kupila.Od maja som upiekla cca 80 toriet.Tymto sa vsak nechcem stazovat.Som zamestnana a v skutocnosti to beriem ako konicek a nie ako zdroj prijmu.Trapi ma vsak ina vec.Ci sa nespravam neslusne voci tym,ktori si zasluzene pytaju za svoje torty viac ako ja.Ci im neodradzam zakaznikov.Ak by to tak bolo tak by som radsej prestala s pecenim.Rada by som poznala vas nazor.

kjanka, Pi, 27. 11. 2009 - 18:29

S tou cenou je to dosť zložité a ťažko povedať, či 7, 8, alebo 10€ za kg. To záleží aj od oblasti, v ktorej žijeme a tvoríme. Sú chudobné regióny, kde majú seny 7-8€ /ako napríklad aj ja/ a bohatšie, kde sa dá zapýtať. V Jasnej sme sa na túto tému bavili a zhodli sme sa na tom, že naozaj záleží od kúpyschopnosti toho-ktorého kraja a podľa toho sa odvíjajú aj naše ceny.

Betuli, Pi, 27. 11. 2009 - 16:26

Čokoládka nesprávaš sa neslušne ako si to napísala, skôr robíš zo seba dobročinný spolok. Keď už nechceš pýtať za robotu, tak si to aspoň vyrátaj tak, aby ti to pokrylo náklady na suroviny, energie a časť pomôcok

A ja som si myslela, že to iba ja jediná mám také problémy a starosti.............ďakujem za všetky tieto príspevky, veľmi ma povzbudili.Máte baby vo všetkom absolútnu pravdu, hlavne v tom, že je to drina a zodpovednosť a že sa to nedá robiť bez lásky.

Zora, Po, 30. 11. 2009 - 13:42

No dievcata..tak ako vidim..super konicek,ale na Slovensku nedoceneny...vlastne ako vsetko...Smútok Smútok Smútok
Tu su tiez torty hocijake...ale ak vam poviem pravdu...mne vobec nechutia...Pohoda Pohoda Pohoda Pohoda
A rozmyslam,ze veru idem malej k narodeninam spravit...Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam
Ozdob a kadecoho od vymyslu sveta...Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe ....uz len vhodne vybrat a vyskusat....Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa ....tak drzte palceky....budem sa snazit....Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa Úsmev Úsmev Úsmev Úsmev Úsmev Úsmev Úsmev

Zori a kde byva, nie nahodou v nemecku? lebo tu su torty bleeee, teda skutocnu tortu som tu nevidela ako nepr. u nas v cukrarni v kosiaciach ...len take rezy jogurtove, vacsinou ovocne so zelatinou alebo klasicke ovocne s posypkou navrchu. dievcata ja som dala do poocok nehorazne peniaze stovky eur a zajtra prvykrat odovzdavam tortu na objednavku, doteraz som si robila len reklamu v manzelovej praci som piekla na okruhle vyrocia kolegom lebo sa akosi roztrhlo vrece s vyrociami a mne to celkom sadlo...mohla som vela veci prvykrat vyskusat a zaroven urobit nieco co tu nemci v zivote nevideli-fakt tu jedia na vianoce kupene rolady, marcipanove take bochnicky a suche pecivo, rolady domace, torty hocijake aaaabsolutne 0 bodov. Tak sa drzte vsetky PS: ja som si kupila krem proti ocnym vraskam no neviem nakolko to bude ucinneÚsmev Chichocem sa alebo by mozno stacili po prebdenej nociPohoda

Espi, Pi, 27. 11. 2009 - 22:04

Ahojte baby. Tak to vam vobec nezavidim. Ja len obcas upeciem nejaku tu torticku a iba taku obycajnu a mam co s tym robit. Akurat dnes som robila par ruziciek a bola to makacka. Len som si vravela aby mi malicka este trosku dlhsie spala, aby som to mohla dokoncit. Je pravda, ze by bolo jednoduchsie ist a objednat si tortu - zvacsa len v cukrarni, ale tie mi nechutia a po poslednej skusenosti zo zakuskami ani nechcem ine ako domace a torty tiez, radsej si ich upeciem. Celkom ma to bavi. No a stymi cenami, tak urcite by ste si mohli pytat aspon to co dotoho date. Myslim si, ze ak su vase torticky skvele aj na chut, tak si ludia budu objednavat aj ked trosku pridate na cene. Aspon ja sa stale vratim tam kde mi najviac chuti, aj ked to je o nejake to euro navyse ako inde. No co, musim usetrit na niecom inom Mrkám Mrkám Mrkám

čokoládka aj ja som z nit.kraja ja tiež pečiem torty za 25-26eur tu sa pýtať viac nedá lebo ich potom nik nechceSmútok Plačem

kjanka, Ut, 01. 12. 2009 - 14:33

Ja sa k Vám pripájam som z Bánoviac a pečiem 200,-Sk/kg..potom prerátavam na €... takže radím aj ostatným, tým z chudobnejších krajov, aby si cenu prerátavali na kg... týmto by bol aj vlk sýty, aj baran celý.. teda si myslím... tých 25€ za torty sa aj mne zdá naozaj veľmi málo.

25???? dievčatá ak si ľudí naučíte ,že sa dá upiecť za takúto cenu a nebudete trvať na skutočnej ,tak tých ľudí ozaj nenaučíte doceniť vašu prácu!

eva1128, Ut, 01. 12. 2009 - 13:36

No dievčatá ja som z úplne najchudobnejšieho okresu Rimavská Sobota a tá cena 25-26 eur je strop. Nájde sa aj solventnejší zákazník ktorý je ochotný priplatiť za zložitejšie ozdoby na torte ale tých je ako šafranu.Plačem Plačem Plačem

KatkaRF, St, 02. 12. 2009 - 05:17

Evicka, moja sesternica tiez byva v okr. Rimavska Sobota a to este na jednej malej dedine "panu bohu za chrbtom" a podobne ako aj ty, donedavna si pytala za velku tortu maximalne 25 eur a tvrdila, ze tam by jej nikto viac za tortu nedal. Potom sa stala taka vec, ze chceli od nej vymodelovaneho bieleho slona na svadobnu tortu. Ona vsak modelovat nevie, a opytala sa ma, ci by som jej to nemohla urobit, ze ten zakaznik mi to zvlast zaplati. Toho zakaznika (prave bol u nej) som si vypytala k telefonu a povedala som mu, ze dobre, spravim mu to, ale bude to stat tolko a tolko. Ona ked pocula cenu skoro odpadla! (priznam sa, trochu som aj pridala na cene,Chichocem sa ale malo to byt psychologicky tah pre nu). Zakaznik bez problemov suhlasil a ona odvtedy trochu zmudrela... uz si pyta aj 35 eur za velku tortu.Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe

eva1128, Ut, 01. 12. 2009 - 14:45

Ak je to tá sesternica čo bola vo Fiľakove tak viem kde býva a to je fakt pánubohu za chrbtom. Vieš aj mňa už rodina presviedča, že takto to ďalej nejde lebo prídem o zdravie a nič z toho ale ja som ešte nenabrala odvahu na radikálnu zmenu . Možno trochu zvýšim cenu od januáraChichocem sa Chichocem sa Chichocem sa ale aj tak ďakujem za podporu.

KatkaRF, St, 02. 12. 2009 - 06:48

Dievcata, bez urazky, ale zakaznikov kazite vy, samy!
Aj obchody su znackove, neznackove - ale kvalitne, cinske a sekace. Nevidim dovod (ak rucite za kvalitu) preco by ste svoj "tovar" hodnotili na urovni sekaca. Vsak tymto VY SAMY priznavate, ze ta vasa torta nestoji za nic!!!
A nie je pravda, ze ludia nechcu kvalitu a nekupuju aj v znackovych obchodoch! A to aj na dedinach! Ci uz su to auta, elektrospotrebice, oblecenia... atd. Tak preco svoju pracu neohodnotit aspon ako "neznackove - kvalitne"?!!!

A co sa tyka zjednavania cien... ak idete do obchodu na nakup, vy chodite za veducim predajne, aby vam znizil cenu? lebo ta cena sa vam zda privysoka? Asi nie...!
Pozrieme si cenu a maximalne ten tovar nekupime... ale ake zjednavanie?!! Ten tovar stoji tolko! Bodka.

Betuli, St, 02. 12. 2009 - 08:46

Súhlasím s vami, čo ste písali, že treba si stáť za cenami. To delenie na Blavu, stred a východ je blbosť, pretože ceny potravín sú vačšinou rovnaké a keď si spočítate náklady na suroviny, energie atď a odrátate od ceny, ktorú si pýtate buď vám vyjde záporné číslo, alebo taká malá suma, že niektorí ľudia by za to ani noviny neotvorili na čítanie, nieto ešte trúbu. Máte tu úžasné dielka, natrápite sa kvôli nim, dávate do nich svoje know-how a hlavne srdce, tak si nehambite za kvalitu vypýtať čo vám patrí.

klufka, St, 16. 12. 2009 - 14:16

plne suhlasim s KatkouRF. mat ohlady na to ci sa to niekomu nebude zdat drahe, je hlupost. a uz uplne ma vytacaju vety typu "aby mi to aspon pokrylo naklady"...to co je? to akoze chcete piect uplne zadarmo? kto vam kde da co zadarmo? ako si cenite svoj cas? svoj um a sikovnost? svoje zdravie? vsetko si nechajte zaplatit - nie preto, ze by ste chceli zdierat, ale preto, ze je to tak spravodlive. Je fajn, ze to robite s laskou a ze vas to bavi, tym lepsie pre vas (pre nas). ale je to praca a praca musi byt ohodnotena. ak kadernicku bavi jej praca, myslite, ze vas ostriha, nafarbi, vyfuka len za cenu pripravkov ktore pouzije, cize zadarmo? nie. tak si pytajte adekvatnu odmenu. same hovorite, ze mate vela zakaznikov, tak kludne chodte s cenami vyssie, budte obchodnicky! ak niekto od vas odide, no a? aspon budete mat viac volneho casu, viac oddychu chute do pecenia (pre tych, ktori su ochotni zaplatit) a este aj viac zarobite. ak by hrozilo, ze vam odidu vsetci zakaznici (coho sa nebojim), tak pojdete s cenou zase dolu, takto to fungujt. Ak davate uz teraz nizke ceny, iba tym kazite zakaznikov a trh. neberte ma v zlom, len vam chcem poradit :)

eva1128, St, 16. 12. 2009 - 15:46

Súhlasím so všetkým čo píšete ale realizovať to v okrese s takou nezamestnanosťou ako je u nás nie je jednoduché. Ceny potravín sú možno rovnaké v Blave aj v Rim. Sobote aj v Nitre ale platy rozhodne rovnaké nie sú. U nás ľudia robia za minimálnu mzdu a to patria k tým šťastnejším pretože 30 percent obyvateľov prácu nemá.

reklama
reklama
reklama
reklama

Časopis Torty od mamy

Jarné časopisu Torty od mamy 2025

reklama
reklama
reklama