reklama

cena za 40 ruzi


reklama

ahojte zienky,rada by som sa opytala na vas nazor.kamaratka mi urobila 40 ruzi, hmotu som dodala ja. mame sa dohonut na cene za robotu. chcem pocut vas nazor,na kolko ohodnotit pracu,aby som nepodcenila jej namahu.mam istu predstavu o cene (nepoviem) lebo chcem pocut nestranny nazor.dakujem Slnko Kvietok Kvietok

Pozrite si aj


reklama


reklama

vieš koľko stojí bežne jedna ruža v obchode? Z toho si skús nejako odrátať surovinu - hmotu (asi podľa váhy jednej ruže) a uvidíš čo Ti vyjde :)))
Ty si ruže sama nerobíš vôbec?

1deni11, Ut, 16. 08. 2011 - 18:53

jajka ja sa ucim robit ruzicky a pritrafila sa mi dobra objednavka na tortu tak som narychlo potrebovala vymodelovat ruzicky.potrebovala som pomoct lebo inac by som to nestihla.

ja som robila jednej pani ruže na svadobnú tortu,a rátala som jednu ružu za 50centov-suroviny nedala,robila som z mliečného marcipánu,a riadila som sa tým,že v Kau...e stojí jedna toľko,no na tortu by som ju asi nedala.Nech sa darí Slnko

podla mna zalezi aj od toho, aka velka je jedna ruza.. ja napriklad robim malicke.. raz som chcela robit tortu podla foto, kde bolo len 7 ruzi a mne bolo 7 malo, bolo to take prazdne.. ja by som mozno navrhla, aby to vzala ako "brigadu" a nech vezme napr. 3e na hodinu.. neviem.. tazko povedat, ked si jej hmotu dala ty.. ona by chcela kolko?

1deni11, Ut, 16. 08. 2011 - 18:57

velkost ruzi je podla najvacsej formicky ktora na ne je dostupna v obchode.zajtra sa mame o tom porozpravat.robila ich 6 hodin.len ma zaujimal nazor aky na to mate zienky.dakujem Slnko Kvietok Kvietok

podla akej formicky? ja robim z vyrezanych kruhov.. tie su velke asi ako stare 10-korunacky..

na druhej strane.. ty ich potrebujes na tortu k objednavke? tak sa zariad podla toho, kolko budes pytat za tortu.. nech je cena prijatelna pre teba aj tvoju zakaznicku.. ja si v takom pripade vzdy polozim otazku, kolko by som bola ja ochotna dat za tortu Mrkám

1deni11, Ut, 16. 08. 2011 - 20:53

ano,torta je na zakazku.svadobna.cena za nu bude nieco okolo 90eur.zakaznicka chcela tortu do 100eur,vahovo to vychadza okolo 90eur ale uvazujem ze prihodim nejake eurače kvoli ruzickam.aby som zas ja na tom nebola nedajboze stratova Chichocem sa

ze 6 hodin robila 40 ruzi???..to je 6-7 ruziciek za hodinu...troka dlhy cas nie?...aspon podla mna

1deni11, Ut, 16. 08. 2011 - 20:49

nie je to vela ked vezmes ze nerobis naraz ruzu ale najprv dve vrstvy,potom ti stoji ruzicka aby vyschla a potom dorobis tretiu vrstvu aby boli pekne,pevne a rozkvitnute.aby nepadali listky.ruze su skutocne krasne,pridam foto torty kde budu ruzicky v piatok.len som chcela pocut nestranny nazor ohladom ceny.ale dakujem. Slnko

nie je ruža ako ruža, sú ruže na ktorých je evidentne vidno že sú cukrové a sú ruže ktoré vyzerajú ako ozajstné, sú ruže s drátikom a bez drátiku, takže nie je namieste posudzovať či ich robí niekto 6 hodín a iný menej či viac.

Zakulka, Ut, 16. 08. 2011 - 20:26

ja som robila 50 ruží 6 hodín, bola to torta- kôš plný ruží, ale dávala som to na váhu, takže vlastne ruže mali skoro jedno kilo, a rátala som to ako celú tortu , nie zvlášť - tie ruže vyšli oveľa menej ako keby som ich rátala zvlášť, ale keby som robila iba ruže tak by som si vypytala 50 - 70 centov za jednu. Predsa 6 hodín je 6 hodín - ak by zákazníčka nechcela, mne by to bolo jedno, za tých 6 hodín čo šúlam pos.... ruže by som bola predsa spravila niečo iné alebo venovala čas deťom.To je môj názor.

V Metre stojí 150 g ruží , a teda dosť otrasných, 7 euro. Tak si to odváž a rátaj. Pohoda

MaťaM, St, 17. 08. 2011 - 09:09

Ahoj Deni, ja robím ružičky, tak sa skúsim podeliť so svojimi skúsenosťami. Viem, čo to obnáša, ak má byť ruža pekná. Beriem podľa veľkosti. Púčik 0,15€, priemer 2cm ruža 0,60€, 4cm ruža 0,80€, 6cm 1€. Túto cenu používam, pri ružičkách už s perleťou a spodnými zelenými lístkami. http://www.tortyodmamy.sk/svadobne/trojposchodova-v-bordovom Myslím, že je to prijateľná cena. Za hodinu mi vyjde tak cca 3€-4€/hod. Je to pipľavá práca. 40ruží (záleží od veľkosti, ak by boli všetky 4-6cm), robím isto viac ako 5hodín. Naozaj záleží od veľkosti ruže, koľko lupienkov kladiem, či stenšujem, tvarujem, a otvorené lístočky odtláčam žilkovačom.
Myslím si, že už pomalá nie som, pretože to už mám v ruke, mám svoj postup a nemusím premýšľať, čo ako urobiť. Takže 6 hodín času to kamarátke naozaj mohlo zabrať. Ja by som brala podľa mojej ceny, mínus cena za materiál. Veď ty si to zarátaj do ceny torty.
Ak chce mať zákazník tortu viac vyzdobenú, nech si ju predsa zaplatí. Poschodová torta sa dá urobiť aj s dvadsiatimi ružami. Napr. http://www.tortyodmamy.sk/svadobne/trojposchodova-v-bordovom. Torta mala 15kg. Bolo na nej presne 20ruží, ktoré by stáli 12,20€. Ak tam chce mať 40ruží, musí si ich vedieť zaplatiť. Ak by tam bolo o 20ruží viac, čo je pre mňa zhruba 3hodiny práce naviac, nech je predsa aj cena o ďalších 12,20€ vyššia.

Nechápem, prečo vážite ozdoby na váhu....veď je rozdiel, či robíte kvety, alebo figúrky, alebo iné detaily,... Dokonca je rozdiel, či robím kalu, alebo ľaliu alebo ružu. Veď ide aj o náš čas. Kalu mám za chvíľku hotovú. Ružička už trvá o niečo viac, takisto aj ľalia na drôtikoch. A nehovorím o drôtikovaných kyticiach. Ozdoby vážiť podľa váhy je úplná hlúposť.... Mrkám
Vážte si svoju robotu.

Deni, ak chcela zákazníčka 40ruží, tak jej zníž o kilo alebo viac váhu torty, aby si tam mohla dať toľko ruží. Torta

1deni11, St, 17. 08. 2011 - 12:54

zajtra skladam na seba jednotlive poschodia a dozdobujem,zvazim ju zajtra a mas pravdu prihodim cenu.uz tak mam jednu z najnizsich cien na kilo torty (8eur) a musim k tomu skutocne priratat cenu za ruze.dakujem krasne za nazor Slnko

evikum, St, 17. 08. 2011 - 12:56

Úplne súhlasím s MaťouM. Svoju prácu si treba vážiť. Ozaj sa čudujem, že niektoré dievčatá dokážu svoje ozdoby, pri ktorých strávili kopec času, dať na tortu a potom len odvážiť... a ešte keď čítam, že niektoré si dohodnete cenu za kilo torty 8 či 9 €, alebo aj menej Prekvapenie , no nehnevajte sa, ale robíte to ZADARMO!! Veď keď niekto chce tortu s množstvom ruží alebo s veľa postavičkami, treba si to zaplatiť... a teraz je aj na českej stránke celkom dobrá diskusia, kuknite http://dorty.artmama.cz/cena-marcipanovych-ruzicek
Nech sa darí. Slnko

reklama

Súťaž

Súťaž na Tortyodmamy.sk

reklama
reklama
reklama

Časopis Torty od mamy

Jarné časopisu Torty od mamy 2025

reklama
reklama
reklama