reklama

cena torty na V a na Z SR - je ta ista???

tilli , 27. 10. 2010 - 10:20

reklama

ahojte sikulky Slnko

uz sa popisali mnohe diskusie o cenach nasich torticiek.... no napadla ma este jedna- pytate vsetky 10 eur za kilo torty alebo tie z vas,ktore peciete na vychode Slovenska davate nizsie ceny??

kamaratka mi tvrdila ze jedna z nas, ktora pecie v KE pyta 7 eur za kilo...nemali by sme byt aspon trosku jednotne?? ved 3 eura na kilo je dost velky rozdiel nie???

ja som z vychodu,preto sa pytam na vas nazor. Kludne piste vsetky- aj z ostatnych kutov Slovenska

Slnko dakujem Slnko

Pozrite si aj


reklama


reklama

aramana, St, 27. 10. 2010 - 10:32

...nooo...napríklad, ja by som už bola celkom aj rada, keby ste sa prestali rozprávať o cene torty za kilo.Každá pečiete ináč....niekto šľahá vajcia nad parou 45minút, niekto urobí plnku z pudingu a vody...niekto robí prenádherné kvietky 5 hodín a niekto ich vykrojí a prilepí na tortu...
Každá predsa viete čo ste do torty dali, koľko platíte za elektrinu, za plyn...
A vôbec, celé tie diskusie o cenách torty za kilo som doteraz nepochopila...

Gigi03, St, 27. 10. 2010 - 10:41

Áno Áno Áno Áno súhlasím...a okrem toho je tu strašne moc príspevkov na túto tému, keď si niekto nieje istý, treba všetko prelúskať a potom sa ohodnotiť. Alebo to spraviť bez názoru ostatných...aj tak je to len na Tebe Mrkám .

gutka, St, 27. 10. 2010 - 10:41

vyborne, som za aramana Áno Áno Áno
ja sa vzdy len zbytocne rozculim, ked to citam

ela1, St, 27. 10. 2010 - 10:55

Tak toto si vystihla úplne super, súhlasím so všetkým čo si napísala a ešte pridávam, je tiež rozdiel ak si niekto vyrába domáci marcipán zo sušeného mlieka a ak niekto používa WI alebo Gumpastu na ozdoby...A to je len jedna položka ktorá je rozdielna

tilli, St, 27. 10. 2010 - 10:46

pytam sa lebo som zaciatocnik, ale dik Áno nie kazdy je ochotny sa podelit o skusenosti...
ale rozculovat sa za to nemusite Pohoda

aramana, St, 27. 10. 2010 - 10:55

...ale tu nejde o ochotu podeliť sa o skúsenosti...ja už si dokonca dovolím tvrdiť že tu ide o zdravý rozum.
Naozaj sa nikoho nepýtaj.Všetko si zrátaj a máš predsa cenu.Keď budeš mať objednávok veľa, vždy môžeš cenu zdvihnúť......len nie prosím za kilo Úsmev

ja som zaciatocnik, moja praca este nieje taka dokonala, hlavne co sa tyka ozdobovania, som z Oravy a beriem 7 € za kilo...

Itka, St, 27. 10. 2010 - 10:57

tilli nedávno tu bola diskusia -ktorá sa mi páčila ohladom cien-jedna z mnohých ale táto bola o tom-že my začiatočníčky-tiež pečiem ad tohto mája -ked si uvedomíme pravdu že tu prax ešte nemáme ako ostatné šikulky,tak ked si to aj uvedomime tak sa aj ohodnotíme. ja si napr. rátam cenu tak že si tortu odvážim, zrátam všetky náklady tiež aký krém som robila tak kolko el.som minula, vsetko zrátam a cenu dám nie od kila, ale podla toho kolko som sa narobila a aby nepresiahla cena hmotnosť torty. lebo určite su neni moje torty také ako iných šikuliek tak si hádam nebudem dávať 10€ od kila. a niekde je plnka trasený krem a niekde varený al.šlahaný tak je podla mna nefer dávať od kila ale od toho čo je vnutri a aj ako vyzerá.snažím sa byť aj sebakriticka ale zas nie aby som piekla zadarmo. sama si uváž -nemám taxu že pečiem za 10 al. 20€ al. na kilá ale si zvažujem kolko bolo roboty s ňou...

maculka, St, 27. 10. 2010 - 11:01

Neviem ja som tu už dlhšie ,že mám taký dojem že začiatočník sa už ani nič nemože opýtať?Slušne sa opýtala a chcela vedieť odpoveď, mne v začiatkoch tiež pomohli velmi ochotné žienky na tejto stránke, ale teraz vidim že to poniektoré rozčuluje tak načo reagujete?Pýtať sa je predsa ľudské a kto nechce odpovedať nemusí.Táto stránka je aj o pomoci začiatočníkom. Tilli ja beriem za kilo torty 10 eur.Som z Martina.nech sa ti darí v pečení. Áno Áno Áno Áno Áno Áno

aramana, St, 27. 10. 2010 - 11:08

Úsmev ja nie rozčúlená som....chceš povedať že ak chce niekto lacný krém z pudingu a iný zas šľahaný nad parou cenu torty máš stále rovnakú - za kilo???

tilli, St, 27. 10. 2010 - 11:22

klidek zenulky Pohoda

orchidulky, itka, maculka - dakujem vam, ja to robim zatial tak ako itka, ale som kazdej z vas vdacna za vase rady Slnko.

aculka- dakujem Slnko , presne mi slo len o to - slusne sa opytat a poznat vse nazory a skusenosti

ostatne zienky- klud prosim vas, vsetky aj vase postrehy beriem vazne, len sa to da aj kludnejsie nemyslite?? nemusite sa hned rozculovat ze niekto nie je taky profik ako vy Smútok

ela1, aramama- je mi jasne ze je rozdiel v marcipane aj v plnkach...ja pouzivam WI a plnky robievam zatial varene, tu slahanu som estze neskusala

maculka, St, 27. 10. 2010 - 11:20

No ale to si hádam ona posudi sama, a takisto aj zákazník či chce tortu s takou cenou a prepracovnostou alebo nie.Jasne ze kazdá máme iné krémy a potahovky a prácu, ale to sa takto nedá, ja ti poviem uprimne že som tiež najprv nevedela aku mám dať cenu a postupom času a čítania názorov som sa k nejakej dopracovala, aj tak su niektorí ludia rozculení ked im poviem cenu a ja sa na torte riadne namakám, cenu tiež nemám striktnú 10 eur za kilo ale podla tých okolností ako si pisala a podľa náročnosti,Tilli sa proste pýtala kolko za kilo aby vedela kolko si má by ocko pýtať za tortu, ked je začiatočníčka, ostatné sa dočíta v iných diskusiach podla čoho sa vlastne urcuje cena.Moj názor.

maculka, St, 27. 10. 2010 - 11:55

Dakujem, vdaka tejto stránke, ked som sem prisla vedela som urobiť maximálne ružičky Slnko Slnko Slnko Slnko Slnko Slnko Slnko

ela1, St, 27. 10. 2010 - 11:21

Je tu stále veľa žien ktoré radi a ochotne pomôžu, ale keď tu začína byť stále dookola tá istá téma. Ja sa ani nečudujem. Ja si najskôr skúsim pohľadať a keď nenájdem píšem, ale ke´d si teraz zadám do vyhľadávať cena torty alebo podobne tak vyhodí toľko diskusií http://www.tortyodmamy.sk/search/node/cena%20torty

Skús si toto popozerať. Možno ti to pomôže. Slnko

Máte, pravdu že nie je torta nap. 5 kilová ako iná 5 kilová. Som zákazník a musím Vám napísať že už som mal aj takú tortu 5 kg ktorá bola veľká asi ako 3 kg. Nakoľko ju tvorca tak navlhčil že tým dosiahol požadované kilá a to sa mi zdá veľmi neseriozne. Moja rada je že aj obsah torty je dôležitý a nie ani to či stojí kilo 7 alebo 10 eur.

lia51, St, 27. 10. 2010 - 14:10

mas pravdu,na tu velkost su torty niekedy az prehnane naplnene vselicim Áno

kika777, St, 27. 10. 2010 - 11:24

maculka aj mne to tak pripada, ze uz pri nas novsich nie je zaujem o to poradit. ja som sa pytala myslim, ze nie moc na "blbosti" ale odpovedi som sa nedockala Smútok myslim, ze tie baby skusenejsie, co robia dlhsie aj tym, ze nas cim viac pribuda, prichadzaju o zakaznikov, lebo je toho pecenia uz na kazdom kroku...tot moj nazor

maculka, St, 27. 10. 2010 - 11:28

Áno Áno Áno ked som tu bola v začiatkoch musim povedať že mi všetci slušne odpovedali a veľmi poradili čo som sa na tejto stránke vdaka nim veľa naučila, ved to je jasné že tie temy sa budu stále opakovať ale aj učitelky v škole donekonečna opakuju to iste a ja rada poradim ked sa ma niekto niečo opýta a ked nie tak nereagjem a kliknem na inu temu Bozkávam Bozkávam Bozkávam Bozkávam Bozkávam

ela1, St, 27. 10. 2010 - 11:38

Ahoj, vôbec nie je pravda, že nás mrzí že nás je tu viac a prichádzame o zákazníkov, ja nemám problém poradiť aj tu na tejto stránke aj na FB aj na e-mail a radím dosť často. Jedna vec je že fakt sa tu niektoré témy opakujú dosť často, ja si pamätám, že keď som sa ja prihlásila, tak tu neboli tri rovnaké témy pod sebou, ďalšia vec je že niektoré z nás nemajú toľko času, či už z pracovného hľadiska alebo súkromného.
Včera tu napríklad boli po sebe dva rovnaké príspevky o predplatné.

veva, St, 27. 10. 2010 - 14:50

nechcela som sa k tejto diskusii primiešavat,ale ked som si prečítala čo si napísala,tak musím.Ten druhý príspevok o predplatnom som dala ja a pýtala som sa v nom niečo úplne iné ako bolo v predchádzajúcom.

maculka dakujem že ste sa zastali nas ktore chceme poradiť.nepečiem tak často,ale ked niečo neviem tak sa chcem poradiť.ja viem že sa niektore temy opakuju.ale viem že su veľa dobrych ludi čo radi odpovedia na tie iste otazky.preto vam chcem podakovať za nas čo sme začiatočničky .ešte len sa učime ako piecť tak aj na počitači.nevieme ako hladať.určite ste mnohe boli ako my učnice.teraz ste skusene a ide vam to ako pomasle.preto prosim nehnevajte sa na nas čo sa tolko pytame.určite to nerobime naschval.preto vam ešte raz za nas všetkym dakujeme a prajeme pekny den Kvietok Kvietok Kvietok Kvietok Kvietok Kvietok Kvietok Kvietok Kvietok

aramana, St, 27. 10. 2010 - 11:41

Úsmev nik sa nehnevá Úsmev ani ja nepečiem. Úsmev a tiež sa pýtam veľa.a veľa mi aj odpovedajú.ja som to s tou cenou myslela ako dobrú radu.nedávať ju za kkilo ale všetko zrátať Úsmev Úsmev Úsmev

AndreaA, St, 27. 10. 2010 - 11:28

Neda mi to,ale aj ked sa väčšinou uz nevyjadrujem k príspevkom, teraz musím. Je to môj názor a nemusi byť správny, ale prikláňam sa k názoru Maculky. Ja som sa vdaka tejto stránke a ochote všetkých na nej naučila strašne veľa veci a myslím si,že je našou povinnosťou posúvať to dalej. Cenu si určíme my,ale nevidím na tom nič zle, ak sa na to niekto spýta. V téme "Diskusia" som uz našla strašne veľa tém,ktore ma dvíhali zo stoličky viac ako táto. A okrem toho si myslim, ze každá z nás sa máme ešte veľa čo učiť budeme radi, ak sa budeme môcť pýtať. Ak pomôžem,tak aj ja som z KE a za 1kg pýtam 10eur. Zlomené srdce

aramana, St, 27. 10. 2010 - 11:35

No tak ja to pre istotu zopakujem.
Cena torty sa nedá poradiť.Ak napíše jej zloženie, poťahovku, poprípade obrázok, tak áno, dá sa poradiť ale cena torty určite sa poradiť nedá.
Áno, aj ja som sa na tejto stránke pýtala na veľa vecí a baby pomohli.Ale ja naozaj si myslím že cenu torty si musí vypočítať sama. Úsmev Úsmev Úsmev

tilli, St, 27. 10. 2010 - 11:41

ok Slnko ja som chcela vediet podla coho sa pocita cena torty... niektori pisu ze od kila, iny ze potahovka,farby, krem, korpus ci je tam aj ovocie,elektrina, praca... len ako si clovek vypocita spotrebu elektriny- zatial som nasla ze to cini take 1-2 eura... a pracu? tak na tu naozaj nemam odhad Smútok

aramana, St, 27. 10. 2010 - 11:45

popros muža abo otca - neviem koho máš doma nech ti na rúre pozrie štítok že koľko ti žerie.A prácu? Koľko si sa s ňou bavila?Ako dlho myslím.A potom vyrábala si kvietky?Ako dlho?To už zas otázky na ktoré si musíš sama odpovedať, sama svoju prácu zhodnotiť.Keď si budeš svojou robotou istá, vždy môžeš cenu zdvihnúť. Úsmev

ela1, St, 27. 10. 2010 - 11:52

Mne raz povedala svokra, že jej keď niektorá cukrárka piekla tak si vypočítala suroviny x 2 a to bolo zdobené plnkou a čokoládou tak skús sa od toho odraziť a už je na tvojom zvážení či ti to stačí alebo nie, ja som začínala tak, lebo keď som robila svoju druhú tortu tak to nebolo také ako teraz a aj teraz nerobím rovnako od kila, tiež zvažujem čo je v torte, aké ozdoby a koľko, aký poťah a podobne.

Tilli tortičky máš pekné, jediné čo mi vadí, je ten papier čo si dala pod macka. Kazí to celkový dojem z tortičky. Ale to je môj pohľad Slnko

tilli, St, 27. 10. 2010 - 15:34

joooj to som dala taky co som mala doma- zabudla som ist do obchodu po novy Chichocem sa

ženy ženy prečo sa tak rozčulujete? veď preto sme tu aby sme pomohli a komu sa to nepáči tak nemusí reagovať.A určite sa budú pítať ešte viackrát dievčence na cenu torty tak skúsme pomôcť ako len vieme. Mrkám Mrkám Mrkám Mrkám Mrkám

evatu, St, 27. 10. 2010 - 13:49

už som si tu prečítala veľa diskusií na danú tému a preto chcem zareagovať aj ja.
nepečiem torty na predaj, iba pre radosť moju a radosť tých, ktorí tortu dostanú. a len tak pre zaujímavosť si píšem, koľko taká moja hotová torta váži, a koľko ma stáli suroviny na tortu. a môžem vám dať 1 príklad: u nás doma letia torty s parížskym krémom a s banánmi. robila som 2 úplne rovnaké torty (jasné, že torta bola vždy ináč ozdobená), ale do 1 torty som dala banány iba nakrájané na kolieska a do druhej torty, ktorú som robila pre vnuka som dala celé banány nahusto vedľa seba naukladané. a môžem vám povedať, že rozdiel vo váhe torty bol 1,2 kg. keby som tie torty predávala, tak za tú druhú by som si pri cene 10,-EUR/kg mala pýtať rovno o 12 EUR viac, hoci ostatný materiál, elektrina, robota ... boli na obidve torty úplne rovnako....takže určite treba posudzovať každú tortu zvlášť a nie iba podľa váhy... môj názor Úsmev

Darmo tu budeme rozoberat cenu toriet z tej alebo onej strany.Vzdy je dolezita ponuka a zaujem.Darmo ja budem davat 1 kg torty po 7 euro a druhy po 10 euro a ten druhy bude mat viac objednavok ako ja ktora davam lacnejsie.Svojich zakaznikov si treba ziskat castokrat i ked musite ist pod cenu.Kvalita vzdy zvitazi.A najvacsim ocenenim vasej prace je to ak sa vam zakaznici vracaju spat.Cenu zvysujte az po tom ked uz neviete kam z konopi a zakaziek mate tolko ze by ste potrekovali aspon 4 ruky aby ste to zvladli Chichocem sa Slnko

Ahoj Tilli, keď budeš mať záujem, tak sa o tom môžme na stretku porozprávať, vysvetlím ti ako to počítam ja a ty si z toho sprav záver aký chceš. OK?
Nebudem to tu teraz písať, lebo je tu akosi horlivo.

aneleh, St, 27. 10. 2010 - 16:52

Ja len dodam k tomu co sa tu popisalo, ze ani cas na zhotovenie torty nema kazda rovnaky-iny je u zaciatocnicky,iny u tej co ich uz zopar upiekla.Takze ani tym ze suroviny + rezia+ X EUR na hodinu sa neda riadit. Úsmev Prajem pekny den ,ja sa na takychto diskusiach vecsinou dobre pobavim. Úsmev

Roman1, St, 27. 10. 2010 - 18:23

ja by som tak povediac suhlasil s aramanov, pretoze kazdy si musi vediet ohodnotit svoju robotu .10euro je taky priemer v cenach pretoze je rozdiel robit tortu potahovanu a tortu obycajnu s cokoladov a obsypanu orechami apod . A tak istoje to s pracnostov ozdob aa pouzitym materialov .Niektora torta sa spravi za par hodin a inu nie anie dokoncit ved to poznate . A ja sa kazdeho spytam ci to ma byt tota potahovana aleboa obycajna nie kazdemu to chuti apotom aj cena je vyssia Úsmev pivo Úsmev pivo

veva, Št, 28. 10. 2010 - 10:50

Áno Áno Áno súhlasím s Romanom, aj ja sa vždy opýtam či to má byt klasika alebo potahovaná torta, lebo raz ku mne prišla zákazníčka a informovala sa že či robím aj torty poliate len čokoládou,lebo chodila k jednej cukrárke,ktorá robí velmi pekné torty ale všetky sú potahované.Je to potom drahšie a zbytočne to vyhodia lebo to nikto nelúbi. Ja síce tiež dávam cenu za kilo ale je rozdiel či je to torta klasická,potahovaná alebo dokonca 3D,lebo pri tej strávim pol dna.

reklama
reklama
reklama
reklama

Časopis Torty od mamy

Jarné časopisu Torty od mamy 2025

reklama
reklama
reklama