reklama

Dalsie nase torty...


reklama

Dievcata, tusim cely internet je zamoreny nasimi tortami...Chichocem sa ked nie kradnute, tak na chlp okopirovane! (a samozrejme prezentovane, ako svoj vlastny napad...)
Spoznavate aj vy svoje torticky?

http://picasaweb.google.com/pfurtak/AdkineTorty#

Pozrite si aj


reklama


reklama

Tamik, Po, 04. 01. 2010 - 01:14

Prečítala som si všelijaké názory.Ja tiež skúšam to čo sa mi páči.Určite každá berie inšpirácie.Nie je to jej originál.A kto nechce aby jeho torty nekopirovali nech ich sem nedáva,nech si ich nechá pre seba.Napr. RUŽU som videla už niekolko kombinácií a druhou, kto je vlastne skutočný autor.´eď som sa pýtala ako robia lupeňe, tak mi hneď niekolko dievčeniec odpovedalo na postup,ani jedna nenapísala aby som nekopirovala alebo obkukávala ich diela.AK niečo skutčne vymyslím tak som rada že sa to páči.Eśte tu nemám svoje torty,ale v najbližśích dňoch ich sem vložim, ale inšpirácie sú z netu,alebo z fotky od zákazníka.

sona7, Po, 04. 01. 2010 - 08:16

....je mi to luto,az to znechucuje,radime si jedna druhej,ja osobne sa tesim ked poradim a necakam,ze mi bude osobne dakovat,napise zenicky pomohli ste,vybere si co sa jej paci,ktora rada a podla toho spravi a myslim ze je to aj s tortami,pozrem, no tuto by som dokazala ,na tuto este nemam odvahu a poviem uprimne,teraz ked budem robit tortu ,mam najst autora?
milujem tuto stranku a som vdacna pani Kamilke ,ze dokazala vytvorit,takyto oddych, aky tu zazivame,je nas vela ,doporucovala, by som ked sa to stane,tak nech, napise, dotknuta osoba, mail,tej ktora ju urazila ,alebo podrazila a nevnasajte sem taketo diskusie.....
ja, osobne nemam fantaziu,potrebujum predlohu, no co uzHambím sa ja len na moju adresu ,dam si pozor,urcite ked skopirujem,nieco zmenim ,uz len ked dam bodku..

urcite, nedajte sem tortu, co nechcete aby odkopirovali,lebo tento problem tu bude stale...Smútok Smútok Smútok

KatkaRF, Po, 04. 01. 2010 - 08:45

Dievcata, koncim tuto debatu. A velmi lutujem, ze som sa nechala do nej vtiahnut.
NIE JE TO POVINNOSTOU nikoho podakovat sa za novy napad, ktory pouzil - ak to tak neciti...
A to je vsetko.

sona7, Po, 04. 01. 2010 - 08:41

ja, si neviem,inak predstavit ciel ,tej ktora dala aj fotky inej k svojim,za prve, myslela ,ked si niekto vyberie aby upiekla Torta tak ,ze dokaze aj taku,za druhe,nech sa pokochaju v krasnych tortach,o co tu ide,alebo naozaj o to podakovanie autorovy,ved tu sa stale dakuje, obdivuje,chvali,tak co este chcu tie kocky......

lia51, Po, 04. 01. 2010 - 09:56

dievcata,ved uz len tym ze ste si to dali na internet,aby kazdy videl vasu pracu,akoby ste dali suhlas,na inspiraciu pre druhych,tak to tu uz tolko nerozoberajte,ale nesuhlasim s tym,aby si volakto prisvojil a dal na svoj album s vasim domacim pozadim,tiez sme tam mali a uz to neriesime,co sa stalo stalo saSlnko

Natasha, Po, 04. 01. 2010 - 12:15

Vôbec sa mi nepáči, keď tu niektoré píšete "...tak sem nedávajte fotky svojich tort...". To som zvedavá, čo za výtvory by tu potom boli, z čoho by ste sa mnohé inšpirovali, keby si šikovné dievčence nedávali svoje nápady na net. Vôbec ste mnohé nepochopili, o čo tu vlastne ide. Dúfam, že sa nikto nedá odradiť a bude naďalej dávať na túto stránku svoje nádherné torty.

JankaT, Po, 04. 01. 2010 - 12:36

...ďakujem za konečne správne pochopenie tejto témy... Len myslím, že sme ju začali rozoberať asi dosť neskoro, lebo väčšina šikovných ľudí, ktorí na túto stránku prispievali niečim novým sa už dlhšie odmietajú zúčastňovať na dianí tejto stránky a prispieť sem svojimi nápadmi, pretože aj tak si to tu nikto neváži! Takže aj ja zvažujem odporúčanie väčšiny, koré sa zapojili do tejto diskusie viac sem ničím novým neprispievať, keď mi to vadí. Áno, vadí mi, keď niekto nemá ani toľko slušnosti a nedokáže ani zaďakovať za nápad, ktorý mu ušetrí veľa času a v mnohých prípadoch aj prinesie zisk a prisvojí si ho natoľko, že sa zaň nechá ešte aj vychváliť! Milé devy, som z vás znechutená, tu sa ukázala vaša povaha a vaše myslenie, a týmto sa zaraďujem k pravidelným "neprispievateľom" k rade ďalších progresívnych autorov noviniek, ktoré nás všetkých mohli niečim obohatiť. Takže naďalej len čerpajte nápady z tejto stránky bez akejkoľvek potreby aspoň zo slušnosti povedať "ďakujem", veď je samozrejmé, že sa tu rozdávajú nápady a nikomu zaďakovať netreba! Je mi vás ľúto! Plačem

MaťaM, Po, 04. 01. 2010 - 13:12

juj, Janka, myslím, že nikto nechce aby to tu takto dopadlo... ja myslím, že každí, kto sa tu inšpiruje, je aj vďační, že to tu našiel. Je možno pravda, že tí, čo sme tu už dlhšie, berieme to osobnejšie. Zvlášť VY, ktoré ste v našich očiach hviezdami. Myslím, že každí pozná torty a nicky dievčat ako si Ty, KatkaRF, Dáša, Mirčuš, DankaTrnka, mimulilinka, arielll, aderiarlen, GabikaSZ, BohušL, Gabikanav, Ariela, Lenkafab, kubasanka, Tonka57, Heimerka, Gitanka, Spagi, Muška, JankaK, renkarenka, Miru,....a ešte mnohé ďalšie, ktoré patríte k favoritkám tejto stránky.(isto, kto ste si prečítali tieto nicky viete presne o koho ide a poznáte ich tvorbu) Naozaj Vám všetkým ďakujeme za mnohé a mnohé inšpirácie a rady. Možno tým kvantom tôrt sa stráca taká domáca atmosféra a začalo sa to tu brať viac štýlom, ja sa pýtam a ty poraď. Zvlášť nováčikovia. (nečítajú pravidlá stránky a neprejdú si staré diskusné témy, v ktorých je mnoho múdrostí. Ja keď niečo hľadám, najprv si prelistujem, či sa to už niekde nepísalo....a len keď nenájdem, čo potrebujem, napíšem novú diskusnú tému. Ale aj oni potrebujú svoj čas, kým sa tu zorientujú) a je pravda, že sa často vytráca prosím a ďakujem. Myslím, že prosím a ďakujem by tu malo stále ostať. Je to vyjadrením základnej slušnosti.
KatkaRF. Myslím, že je dobré že si to začala, lebo si môžme hneď na začiatku roku pripomenúť, že máme vedieť poďakovať aj za inšpiráciu.(a udržovať to po celý rok)Nebola by som rada, keby sa tu vytratila rodinnosť, ktorá tu je. Nedajme sa.... Je nás tu veľa, a tak sa všetci snažme!!!!!!! Všetkým vám prajem, aj sebe, nové nápady a šikovné rúčky a radosť z práce. a jasne, aj nejaké euráčiky. a ešte aj nové pomôcky.Úsmev Úsmev Úsmev Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce
Ja sa budem tiež snažiť uviesť pri torte, ak by šlo o inšpiráciu. Niektoré veci si treba pripomínať. ďakujeme, že si tak učinila. Nech sa vám darí. Mám vás rada.Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce

ali.sona (bez overenia), Po, 04. 01. 2010 - 15:08

Veď o tom je táto stránka - pre inšpiráciu !Prečo sa teda niekto čuduje že sa kopírujú jeho torty! A kto sem dáva fotky svojich výtvorov, nezabráni kopírovaniu! Kto nechce aby boli kopírované, tak ľahká pomoc...neukazovať...

ali.sona (bez overenia), Po, 04. 01. 2010 - 15:17

Veď o tom je táto stránka - pre inšpiráciu!...myslela som si..., no už sama neviem kam to speje. Asi len k tomu, za každý obrázok povinne napísať - ďakujem.

JankaT, Po, 04. 01. 2010 - 15:22

...celá táto diskusia mala byť diskusiu o slušnosti a nie o povninnosti. Ak to nechápeš, tvoja vec...

sona7, Po, 04. 01. 2010 - 15:36

ali.sona ,ano o tom to tu je,ale ja som si myslela ,ze ked je tu pekna torta ,mam inspiraciu,nenapadlo ma podakovat autorovy....zeny ja som tak znechutena,mne je do Plačem
a inac,ved internet ,je strasne vela toriet,inspiracie je vela..
Kamilka, nedovolte,taketo diskusie, nech si to vybavia mailamy...

karmelka (bez overenia), Po, 04. 01. 2010 - 16:44

baby, ja nevidím nič zlé na tom, ked sa niekto inšpiruje. nie každý má fantáziu a ak sa vám to nepáči, tak prečo ich sem dávate? s tým predsa musíte rátať, že to niekto od vás odkuká. Chcete sa pochváliť, to je prirodzené, ale rovnako prirodzené je, že vaše torty budú inšpiráciou pre iných a to by malo byť pre vás skôr komplimentom, ako dôvodom na zlosť. myslím.

Matak, Po, 04. 01. 2010 - 17:58

KatkaRF vobec si nepochopila pointu toho co som pisala.
Jasne ze slusnost kaze,a ja by som to tiez tak isto urobila ako ty, ze sa podakujem.

Chcela som len povedat, ak niekto ma pocit ze ich torty resp. napady niekto skopiruje tak nech ich ani nezverejnuje.Lebo ludia su rozni a neda sa tomu zabranit, kedze e svet je nekonecny.A vedu sa vacsie spory o tom kto co vymyslel a kto skopiroval Smútok Bohuzial, toto je slaby odvar.Staci len spomenut napalovanie CD ciek.
Mne osobne by to nevadilo pokial by som to nemala cranene autorskym zakonom.

Myslim ze tato stranka je o niecom inom.

Chachna idem aj ja na pivo pivo pivo dobry napad vsetko treba zmazat.Kolko ludi tolko chuti a nikd nebude tomu koniec.Nazdraviepivo pivo

karmelka (bez overenia), Po, 04. 01. 2010 - 18:12

keby som mala nejaký skvelý nápad, ktorý by som si chcela uchovať len pre svojich zákazníkov, určita by som ho nedala na net, ale doma pod vankúš. a myslím, že písať tu také veci, že niekto niečo nepochopil, je trocha odveci, ved je to diskusia, kazdy chápe po svojom a vyjadruje svoj názor...

ja nie som častý prispievatel a som nová a teším sa z rád ktoré sú tu ale nechápem o čo ide tie cukrárky čo boli spomenuté sú vždy vychválené a spravodlivo ale nemáte pocit že už je asi vymyslené všetko a na iných stranách su tiež obrázky teraz to bude bud tak že si tu nebudú dávať obrázky alebo dám fotku a napíšem za ružičku dakujem xy za postavičky xyz atd...????? blbe nie? NEBUDME MALICHERNý ja som v zamesnaní dizajnerka a to by ste vudeli čo je to kopírovanie! Torta nie je papier čo prebehne cez kopirák tiež ju treba urobiť nie? A myslím že to začalo o privlastnení fotiek a nie o dakovaní!

baby ďakujem ,že vás mám,že som aj niektoré z vás osobne spoznala.Je mi ľúto ak sa pohladenie dušičky ukončí.Pre mňa vaše smajlíky a pekné, chváliace a povzbudzujúce slová znamenajú veľmi veľa,na mňa to pôsobí ako dobitie batérie,preto prosím skončíme takúto debatu.Vráťme sa na začiatok,teraz je na to tá pravá chvíľa,nový rok.Ja si prajem, aby to bolo také ako na začiatku.Kto sa pridá ku mne?Ďakujem ,že vás mámBozkávam Bozkávam Bozkávam Bozkávam Bozkávam Bozkávam Bozkávam Bozkávam Bozkávam Bozkávam Bozkávam Bozkávam Bozkávam Bozkávam Bozkávam Bozkávam Bozkávam Bozkávam Bozkávam Bozkávam Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce Objímam Objímam Objímam Objímam Objímam Objímam Objímam Objímam Objímam Objímam Objímam

Bozkávam Bozkávam Bozkávam Bozkávam Bozkávam ...aj ja sa pridávam...už mi až srdce puká dievčence......ja Vás tiež všetky veľmi ľúbim a niektoré som už aj osobne spoznala a budem rada ak Vás spoznám ešte viac ..... PEČENIU ZDAR!!! Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce

ZuzkaV, Po, 04. 01. 2010 - 19:04

aj ja sa pridávam, Terka. Bolo by mi veľmi ľúto, keby obrázky a rady napr. KatkaRF, JankyT ... len kvoli tejto diskusii zmizli z tejto stránky. Prosím, nech je to tu také pekné a plné dobrej pohody ako to bolo Slnko Slnko

JankaT, Po, 04. 01. 2010 - 22:25

...máš pravdu, aj ja by som si priala, aby to tu bolo tak ako prv, keď boli slová "prosím" a "ďakujem" úplne bežné a normálne a nemuselo sa na ich nedostatok poukazovať v takýchto debatách... Plačem

MaťaM, Ut, 05. 01. 2010 - 01:19

Tlieskam Áno Tlieskam Áno Tlieskam Zlomené srdceTerka krásne si to napísala...ďakujeme. jasné že sa pridááávam Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce Torta Torta Torta Torta Torta Torta Torta Objímam Objímam Objímam Objímam Objímam Objímam Objímam

Milé děvčata - předně všechny srdečně zdravíma do nového roku přeju všechno jen to nej..... Mrkám Áno Zlomené srdce
Je pravda, že se dění na této stránce už moc nezúčastňuji, protože prostě nemám tolik volného času, kolik bych si přála. A protože u nás (v ČR) koncem března (marca) otevřela své stránky i vám všem dobře známá Arielll (Dortománie), musela jsem se rozhodnout, které stránky upřednostním, protože prostě nemohu být všude. Tady už jen nakukuji a sem tam chválím, jak jste šikovné.
Dneska jsem zase po delší době nakoukla do Dortománie a nešlo si nevšimnout údivu některých členů nad tím, že zničehož nic zmizly fotopostupy Janky T., která je po založení Dortománie na tento web vložila. Zmizely bez jakéhokoliv vysvětlení a varování a nikdo na Dortománii neví proč. Všichni se jen moc diví a je jim to líto, jelikož tvé dorty jsou opravdu jedinečné. Já vím, že jsi tady Jani doma, tak jsem jaksi instinktivně běžela hned sem, jestli tady neobjevím tzv. "jádro pudla". A po přečtení této dlouhé a nemohu říct, že zbytečné diskuze, jsem asi pochopila o co jde. Myslím si ale, že není správné postupy bez jakéhokoli vysvětlení smazat. Pokud smazat - tak určitě s patřičným komentářem co a jak se stalo. Takhle se to samozřejmě obrátí proti tobě, ač jsi možná majitelům stránek vysvětlení napsala (doufám, protože o tom nic nevím a nechce se mi věřit, že bys to udělala bez jakéhokoliv vysvětlení). Já jsem se s tebou potkala v Boci a od té doby tě chválím a chválím, protože si myslím, že jsi fajn baba. Ale to smazání postupů, které jsi tam přece dala dobrovolně a podle mě všem pro inspiraci - to se jaksi vymyká mému chápání.
A teď k této diskuzi o plagiátorství. Já samozřejmě také kopíruji a lidi mě chválí i za kopie, ale mám práh potivosti tak jemný, že mi prostě nedá nenapsat, že jsem dort dělala podle předlohy. Na druhé straně je přece jasné, že u valné většiny předloh se už nedopátráme prvního autorství a majitele nápadu. V takovém případě by mělo bát samozřejmostí napsat alespoň, že je to děláno podle předlohy. Každý ovšem má to cítění jiné. Zrovna tak, jako někdo mluví sprostě a druhému to prostě nedá, takhler mluvit. Je to sice smutné, ale proto se od sebe lišíme. Nechtějme, abychom byli všichni stejní - viděli jste Westfálské paničky ?? (nevím, jak se to správně píše) To chcete, abychom byli jako ti roboti ??? To snad nééé ?!?!?! Takže si myslím, že trocha tolerance a pochopení by neškodila. Jsem rezolutně prti uveřejňování cizích fotek na cizích stránkách a vydávání cizích děl za vlastní, ale kopírování - byť stejně dokonalé, jako originál - proč ne ?? To svědčí o šikovnosti dané osoby, jen ta větička by pod tím dortíkem měla být - o tom není pochyb. Já sama bych dala nevím co zato, kdyby se mi podařilo perfektně zkopírovat nějaký dort JankyT., Dáši nebo Dankytrnky či Benji - a věřte mi, že jsem to zkoušela několikkrát. Ale jsem prostě kopyto a nejde mi to, tak se holt musím namáhat a vymýšlet dorty vlastní. Takže přeji všem, co nejvíce vlastních nápadů a v opačném případě alespoň co nejvíce slušnosti a poctivosti. Jana

lydia, Št, 07. 01. 2010 - 08:04

Heimerka, po inom netúžim len byť také KOPYTO ako ty Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa Áno Áno Áno Tlieskam Tlieskam Tlieskam a napísala si to super Slnko Torta Slnko

ivkahru, Pi, 08. 01. 2010 - 19:18

Dlho som rozmyslala, ci vobec reagovat na tento prispevok. Velmi ma znechutil a som sklamana. Myslim, ze pokial konkretne viem, ze som robila tortu podla niektorej z vas, spomeniem ju (nedavno som piekla podla Teba Katka RF, takze dodatocne dakujem), takisto ak ziadam o radu a niekto poradi, tak isto sa patri podakovat (dufam, ze som na to nikdy nezabudla). Nasla som tu aj torticky pecene podla mojich, bez toho, aby sa dotycny o mne zmienil, prezila som to. Cudzi napad vyhlasit za svoj alebo cudziu fotku podpisat mojim nikom - to by som sa od hanby prepadla. Ale zaraza ma trosku ina vec, jedna zienka, ktora velmi silno zastava nazor, ze by sa malo podakovat a pisat, co alebo kto nas inspiroval, to sama pri svojich tortach uvedene nema. mozno je to tym, ze tato "diskusia" prebieha az teraz a tie torty su z roku 2008, musim vsak povedat, ze pri tych tortickach, ktore ma je to naozaj len zopar. Inac jej dielka su naozaj velmi pekne a ako cukrarku s obdivuhodnymi ruckami si ju velmi vazim.
Sama v najvacsej miere peciem najma podla katalogov Wilton, nieco z tejto stranky, nieco z inych.... takze vsetkym mojim inspiraciam DAKUJEM
K tomuto sa viac vracat nebudem, lebo od rozculemia ani neviem kolko pravopisnych chyb tu mam Smútok
zelam vam vsetkym nech vam to v novom roku pecie ako doteraz a este lepsie Mrkám Áno a nech tu je nabuduce takato dlha debata o niecom, co sa tyka priamo pecenia
p.s. vopred sa ospravedlnujem, ak som svojim prispevkom niekoho urazila

veva, So, 09. 01. 2010 - 12:00

Ahojte ja len čítam a čítam,ale nedalo mi opät zareagovat.Je velmi pekné ked niekto podakuje osobe podla ktorej piekol tortu a iste ju to aj poteší.Ale nedá sa dakovat každej.Napríklad ja si torty ktoré sa mi páčia ukladám do svojho PC a ked niekto príde že chce nejakú tortu,ale výber nechá na mna tak si nájdem nejakú inšpiráciu z toriet ktoré mám uložené.Bez toho že by som ich zákazníkovi ukázala (na to mám album svojich výrobkov).Chcem len povedat,že mám uložené aj torty z pred dvoch rokov a tažko už zistím komu sa treba za inšpiráciu podakovat.Budme radi,že napríklad takú 3D ružu upečie niekto z Košíc,z Bratislavy alebo z Nitry...Hlavné je,aby tú tortu upiekol každý sám a nepodpisoval sa svojimi iniciálmi pod výrobok inej cukrárky.
To je moj názor na túto tému a zároven sa chcem podakovat za nápady,ktoré som na tejto a iných stránkach našla alebo ešte len nájdem a nechám sa inšpirovatBozkávam

ja som zaciatocnicka a preto sa inspirujem ci uz na tejto stranke alebo aj na inych. tiez si ukladam do pocitaca torty ktore sa mi zapacia a potom sa nimi inspirujem. Ked sa potom vratim k tomu ze ju idem robit tak uz samozrejme netusim od koho ju mam a nemam ako podakovat Mlčím . Ale aj tak neviem presne komu by som dakovala - napr. teraz idem robit dobu ladovu a nasla som tu tolko rovnakych torticiek ze neviem kdo s nou prisiel prvy a komu podakovat? Podla mna je to len pocta ze niekdo urobi rovnaku tortu ako ja znamena to ze sa mu pacila.

inak pri mne sa nemusite bat ze uplne skopcim nakolko sa mi to urcite nepodari presne podla obrazku Chichocem sa

reklama
reklama
reklama
reklama

Časopis Torty od mamy

Jarné časopisu Torty od mamy 2025

reklama
reklama
reklama