reklama

Dalsie nase torty...


reklama

Dievcata, tusim cely internet je zamoreny nasimi tortami...Chichocem sa ked nie kradnute, tak na chlp okopirovane! (a samozrejme prezentovane, ako svoj vlastny napad...)
Spoznavate aj vy svoje torticky?

http://picasaweb.google.com/pfurtak/AdkineTorty#

Pozrite si aj


reklama


reklama

Spagi, Ne, 03. 01. 2010 - 09:14

Ktore su ukradnute? S tym "kradnutim" napadov a kopirovanim tort.. to uz osobne vazne neriesim.

KatkaRF, Ne, 03. 01. 2010 - 09:26

Spagi, tieto su pre zmenu okopirovane - ale do detailov!
Ale mas pravdu, netreba to riesit, lebo clovek sa akurat nastve... ty sa natrapis, kym nieco vymyslis a niekto to jednoducho okopci a prezentuje, ako svoj vlastny napad...Smútok

Spagi, Ne, 03. 01. 2010 - 09:33

Hmm.. myslim, ze rozumiem. Jedna vec je okopirovat, druha je okopirovat a tvrdit, ze je to "moj" napad. Ja nepotrebujem, aby si odo mna niekto pytal povolenie na okopirovanie torty (rovnako kopiruem torty od niekoho ineho), ale asi by sa ma tiez dotklo keby niekto tvrdil, ze to bol jeho napad. Hod to za hlavu Mrkám A ako Ta cez fotky Tvoich tort poznam urcite Ta to vyburcuje k novemu napadu. Mrkám

MaťaM, Ne, 03. 01. 2010 - 09:50

ahoj Katka, trošku ma to tu zaskočilo. Lebo Aďku osobne poznám a je to naozaj strašne milá osôbka. Aj mi viac krát pomohla. Ale neviem o tom, žeby kopírovala fotky. urobiť tortu podľa nejakého nápadu alebo obrázku od niekoho iného je predsa len vlastná tvorba.(v niektorých prípadoch s obrázkom príde aj zákazník) predsa inšpirovať sa môže každí. aspoň ja to tu tak beriem. Aj tak na každej torte zanecháš svoj vlastný rukopis. veľmi veľa tôrt má zo svojej hlavy, ktoré zas môže "okopírovať" iní. ale tie torty sú dielom jej rúk. neviem o fotke čo by mala zkopírovanú od niekoho iného a prezentovanú ako svoje dielko.
Pokiaľ viem, vo svojom albume má len torty, ktoré naozaj upiekla.
Katka aj tu na stránke je veľa tôrt, ktoré sú "okopírované" podľa niektorého nápadu od niekoho iného.

juj nemám rada sváry, takýmto veciam sa radšej vyhýbam. ale nedalo mi nezareagovať, nakoľko poznám aj teba aj Aďku.
Prajem ti len všetko dobré, a hlavne milých ľudí okolo teba. Takýmto veciam nezabránime. veď aj my sa často inšpirujeme inde. Tiež som robila koláčiky na jednu svadbu. vieš, kým som vymyslela vzory, trvalo to možno aj štyri hodiny. a kým sme prišli na to, ako to aj stvárniť, trvalo tiež dosť času. a keď sem tu fotku dám, tak trochu s tým rátam, že možno sa niekto podľa nich inšpiruje a bude kopírovať... jasne, že by sa mi nepáčilo, keby niekto moje koláče prezentoval ako svoje dielo. ale inšpirovať sa môže. ak ich upečie on, tak je to predsa len jeho tvorba....
pekné dníčky...

Uplne s tebou suhlasim.Bojim sa ze budem mat strach zverejnovat svoje torty,aby si niekto nemyslel ze som nieco odkopirovala.A pri tom niekde v podvedomi mam nieco co sa mi pacilo,ale ani neviem kde to bolo a ku komu to patrilo.Uz vopred sa ospravedlnujem.Mne vobec nerobi problem ak moju tortu niekto napodobni.Budem rada,lebo viem ze sa pacila.A o to mi vlastne ide.Potesit co najviac ludi.Slnko

veva, Ne, 03. 01. 2010 - 11:36

s týmto aj ja súhlasím...ked u niekoho nájdem tortu ktorá vyzerá tak ako moja,ale je vidiet že ju robil niekto iný tak ma to poteší,lebo viem že sa jej páčila,ale je rozdiel ked si dá niekto medzi svoje torty tú ktorú som robila ja.

JankaT, Ne, 03. 01. 2010 - 12:58

Dievčatá uvedomte si, že je rozdiel inšpirovať sa a kopírovať... Napr. aha, tento lem na torte sa mi páči, zajtra ho vyskúšam... alebo táto kombinácia kvetov, alebo tento odtieň modrej, alebo táto kombinácia farib... A takýmito momentkami vlastnou fantáziou nakombinujem svoj výtvor... Ale urobiť do bodky presne takú istú tortu a neuviesť námet a nechať sa za nápad - zdôrazňujem nápad a nie prevedenie!!! - vychváliť, je podľa mňa krádež... Smútok

ali.sona (bez overenia), Ne, 03. 01. 2010 - 12:58

MÁŠ ÚPLNÚ PRAVDU MaťaM! Áno Áno Áno

Jannka, Ne, 03. 01. 2010 - 09:18

Ja mam osobne k mojom katalogu dve torty, ktoré som robila na požiadanie. Dali mi foto, že takú chcú tortu tak len dúfam, že nedôjde k nedorozumeniu.

Dellisa, Ne, 03. 01. 2010 - 09:25

Myslím si, že ak použila Vaše torty ako predlohu a dokázala upiecť kópiu, tak pred ňou klobúk dolu. A myslím, že nejedna z Vás to tak urobila a robí!!! Ak skopírovala Vaše foto a to prezentuje ako svoje, to je potom už horšie.

ali.sona (bez overenia), Ne, 03. 01. 2010 - 13:18

No tak to by nás bolo viac!
A keď zákazník chce nejakú tortu z obrázka, predsa mu ju nespravím len preto, aby som nezobrala niekomu jeho nápad...? Pohoda V pohode mu ju spravím a nebudem od niekoho pýtať povolenie. Veď trestné to nie je! Nechcem byť drzá, ale načo potom na túto stránku dávate fotky? Ak nechcete aby ich niekto kopíroval, neukazujte ich.

JankaT, Ne, 03. 01. 2010 - 13:50

Skús pozornejšie čítať, o čo tu ide... Nikto nikomu nezakazuje kopírovať, ide o to, že aspoň poďakujem za nápad! Problém je v tom, že kým máš nejaký nápad v hlave, tak ti no nikto nezoberie. Ale akonáhle s ním vyjdeš von, tak už prestáva byť tvoj?!?! Práve pre dokazovanie pôvodu je ale duševné vlastníctvo veľmi ťažko dokázateľné a celá táto téma je na dlhé lakte... A mylím, že nikto z nás nemá ani peniaze, nervy a ani čas na registráciu ochrannej známky a potom na večné doťahovanie sa okolo toho...
Dievčatá, ktoré minimálne raz prešli celým tým "tvorivým procesom" a oddreli si celú tortu a vykresali ju len z matnej myšlienky, ktorá im preblesla hlavou, čo niekedy trvá aj niekoľko týždňov, mnoho skúšania, pokazeného materiálu, sedenia nad knihami, internetom, kreslenia..., tak tie si vážia každý jeden svoj nápad a vedia o čom hovorím... A potom to niekto bezmyšlienkovite okopíruje, bez akéhokoľvek náznaku vlasnej vôle a fantázie a nepokladá ani za slušné a správne poďakovať... Mrkám

ali.sona (bez overenia), Ne, 03. 01. 2010 - 15:54

Ale komu poďakovať,keď zakazníčka príde s foto a neviem kto to robil?

KatkaRF, Ne, 03. 01. 2010 - 09:35

Iste Dellisa, aj ja kopirujem - niekedy do detailov, lebo ta torta sa mi paci tak, ako je, alebo zakaznik si to tak zela... ale ja nemam problem tam napisat aj zdroj, ze ta torta bola robena podla tej a tej... a ked neviem autora tak uvediem, ze inspiracia z netu.

inuska, Ne, 03. 01. 2010 - 09:50

aj ja robím kopírované torty ak si to zákazník žiada nerobím to síce rada ale zákazník náš pán a vždy ak fotku zverejním napíšem podla koho robené myslím že aj ju to poteší ak je o jej nápady záujem Zlomené srdce

sio, Ne, 03. 01. 2010 - 10:02

nedá mi nereagovať,aj ja som tu dosť nová a beriem inšpiráciu z tejto stánky a čo sa mi páči pokúšam sa preniesť na svoje torty,ale podľa mňa je iné niečo odkukať a spraviť vlasnými rukami alebo pod tortu napísať svoje meno,ktorá ani nie je moja.Ja to myslím takto,ale možno nemám pravdu,nechcem mať nepríjemnosti kvôli tomu ,že som niečí nápad použila bez dovolenia.

werona, Ne, 03. 01. 2010 - 10:04

Nedá mi nepridať sa ,pretože aj ja mám veľa tortičiek ktoré som robila podla stránok z netu a aj týchto stránok a aj ked pridu za mnou už aj s vytlačeným obrázkom ,že chcú takú tortu tak čo im poviete ,že kopírovať nebudete???A urobiť tortu na vlas rovnakú,tak klobúk dolu,mne osobne by vobec nevadilo keby moje dielko niekto kopíroval ,pretože to znamená ,že tie moje výtvory sa páčia aj iným a zaujali ,ale už prezentovať torty niekoho iného ako vlastné tak to už je sila a ešte keď je tam podpis alebo logo niekoho iného....Myslím ,že o inteligencii danej osoby niet pochýb.Prajem pekný deň a vela krásnych tortičiekMrkám

JankaT, Ne, 03. 01. 2010 - 11:33

...tu sa už vyjadrím aj ja. Pri kradnutí fotiek ide len úbohosť dotyčných. Ale tu sa musí uznať aj ich šikovnosť... Ja sama viem, čo je to vymysleť a prezentovať nový nápad, lebo ich mám v hlave mnoho a nie vždy to dopadne podľa mojich predstáv. Ale skúšam a teší, ma, keď to dobre dopadne a môj nápad je inšpiráciou aj pre ostatných... Ostatne o tomto je táto stránka! Ale pravdu povediac, zaskočí a ublíži mi, keď niekde nájdem okopírovaný svoj nápad, ešte aj s chybami, ktoré som ja urobila, odfoteneé presne tie isté detaily, použité presne tie isté odtiene farieb, proste ani makové zrnko nezmenené podľa vlastnej fanázie a dotyčná sa dá na inej stránke vychváliť za geniálny nápad! Toto nie! Tak isto sa rôzne inšpirujem a robila som už aj ja zopár presných kópií, ale nerobilo mi problém napísať to pod obrázok. A o toto Katke ide. Veľmi dobre ju poznám a chápem ju. Túto tému sme už dlho rozoberali a myslím, že takýto skutok ublíži viac ako ukradnutá fotka.
Mier na duši všetkým... Zlomené srdce

fani, Ne, 03. 01. 2010 - 10:18

Nevadí mi, ak moj nápad niekto iný použije.Skor ma to poteší, že sa nápad zapáčil.Každá máme svoj štýl a ten sa nedá odkopírovať. Mne prekáža keď niekto odkopíruje fotku torty a tú prezentuje ako svoju.Je mi to nepríjemné, keď spoznám nielen svoju tortu, ale aj stol,dečku..a pod.A pod tým iné meno. Hanbím sa že to vobec niekto dokáže spraviť.

Bejč, Ne, 03. 01. 2010 - 12:46

Práve si prezerám tento album a pred chílkou som čítala aj diskusiu od Katus79 a niekto tam spomenul ze na picasawb automaticky prida k fotke nick... lenže adka nema... tak tomu uz naozaj nerozumiem...
Ani ja si nemyslim ze je nieco zle na tom ked niekto urobi podobnu tortu ako niekto iny... mylsim si ze na to by som bola aj hrda... ze som niekomu vzor... pekny den a uz sa nerozculujte :)

Kamila, Po, 04. 01. 2010 - 12:31

K tomu niku na fotke, len dodam zavisi to od nastavenia programu, ci pridava meno na kazdu fotku alebo nie,katus mala tuto moznost zaskrtnuti, Adka nie. Nie vsetky sme odbornicky na rozne programy, tak casto nastavime aj take, co netusime k comu sluzi.

Myslím si,že každá z nás má prezentovať či už na tejto stránke alebo na svojej stránke alebo kdekoľvek inde len svoju prácu, to čo vytvorili jej ruky a do čoho vložila kúsok seba, len vtedy môže mať z toho radosť....
mne nevadí keď sa niekto inšpiruje dielom na tejto stránke alebo inej,veď aj na tejto stránke som videla tortičky,ktoré upiekla iná žienka a zjavne mali do bodočky vyzerať ako moja torta,ale upiekla ju ona a tak je to O.K.
ale napríklad toto mi vadí http://pokec.azet.sk/mishell2/fotoalbumy/miselkine-torty/ft-291981176?i… slečna sa chváli mojou prácou,nie tým že okopírovala a upiekla tortu ona,ale priamo mojou ,tak toto ma vie naštvať a poriadne....

KatkaRF, Ne, 03. 01. 2010 - 13:43

Dievcata mrzi ma, ze ste to pochopili zle... Skusim na to uviest jeden konkretny priklad. JankaT prepac mi, ze ako priklad uvadzam prave tvoju tortu, ale ta je dost jedinecna. Ide o Jankynu tortu "Ruža"
Ja tiez vela chodim po nete, obzeram si torty, ale NIKDY ani nic podobne som nevidela! Aby cela torta bola vlastne jedna obrovska ruza... asi viete ktoru tortu mam na mysli...Genialny napad!!!! Mna by to v zivote nenapadlo! (zial) A premysliet to do detailov urcite netrvalo chvilku. Mozno nad tym rozmyslala niekolko dni... Ale ide hlavne o NAPAD az nasledne o jeho realizaciu! Vlastne mat guraz to aj zrealizovat!!! Je v tom aj nemale riziko, hlavne ked clovek nema sa o co opriet! - nemusi to vzdy dopadnut dobre... Lenze torticka sa podarila, bola nadherna, az na tolko, ze odvtedy to uz skopirovalo x ludi. Spravne! vsak ona to uverejnila aj s tym umyslom, aby bola inspiraciou pre nas vsetkych. A kolko z tych x ludi sa jej za to podakovalo? alebo spomenulo aspon jej meno ako autora napadu???!!! Kopirovat dokaze kazdy - ci uz horsie, alebo lepsie - ale VYMYSLIET NIECO, CO ESTE NEBOLO a UROBIT TO PRVYKRAT - to je fuska!!!!!!!!! A za toto patri vdaka kazdemu, kto dokaze vyrukovat nejakym novym napadom.
Mohla by som tu spomenut aj Lenkinu (lenkafab) tortu "Doba ladova", torty od dankytrnky...atd, atd, atd.
Dievcata a ked sme uz pri tom, viete o tom, ze niektore nase kocky prave kvoli takemuto pristupu prestali pravidelne uverejnovat svoje torty?! Asi boli znechutene... je to velka skoda a pritom by stacilo tak malo... iba uviest autora napadu.

JankaT, Ne, 03. 01. 2010 - 13:51

...vystihla si to, a dúfam, že to bude aj správne pochopené... Slnko

ano tu tortu som videla aj s fotopostupom tusim na tej ceskej stranke...bola nadherne popisana ako aj kosik-ktory sa mna osobne cely zvozilChichocem sa skoro som v noci revala a urobila som z toho crepnik-len tak zo zufalstva reku co uz s kosikom...a potom som tu videla kopec kvetinacov-predtym som ziaden nevidela-ale taka somarinka ako crepnik moze napadnut asi kazdeho, ale ta ruza je fakt nieco co si clovek nepovie ze asi dvaja ludia to vymysleli v podobnom case...takze ja osobne dakujem janke, ktora ma inspiruje stale, tiez 1mimulilienka a kopec dalsich na ktorych meno si teraz nespomeniem, klobuk dole ze mate nervy to este aj popri praci fotit a pomahat nam menej zdatnym.Tlieskam
velmi si vas za to vsetkych vazim a verte ze niekde sa Vam to pise...ako moja babicka vravievala a este niecovravievala a to som tu uz spominala: KDO VSECHNO UMI; O NIC SE NEZAJIMA...tiez neviem ci to od niekoho neprebralaChichocem sa takze ja toho vela neumim a o to viac sa vsade o vsetko zajimam...Úsmev

Spagi, Ne, 03. 01. 2010 - 18:51

Hej suhlasim. A pridam Tvoju tortu k 80-tke. Mrkám Je jasne, ze casom sa strati prehlad kto tu tortu spravil prvy, ale kym e to cerstve a tych tort e len par.... suhlasim. A kriticky priznavam, ze mam v albume par tort, ktore som okopirovala z netu a neuviedla som to. Napravim to. Inak uz mam tychto tem dost. Idem sa sankovat

NIKDY opakujem NIKDY sa nedopátrame, ktorý nápad kde má pôvod je to nemožné!!!
Toľko stránok je na nete ani sa nedá stíhať všetko presnoriť a "kradnúť nápady"
ja na také osobne ani nemám čas,aby som hľadala niekde stránku z krajiny Tramtárie/menšia pravdepodobnosť ,že ste tú stránku našli aj vy/Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa aby som mohla prezentovať že je to môj nápad.
50%zákazníkov čo mám, objednáva konkrétne danú tortu, sami nevedia odkial to je, tým pádom ani ja nemám komu poďakovaŤ za nápad.

dadka1, Ne, 03. 01. 2010 - 14:22

zle zaciname v novom roku...ach jaj ..zienky moje krasne ..mam vas rada a som rada ze sa aj ja mozem inspirovat vasimy krasami..staci .ak niektora z nas upecie torticku alebo zakusok a napise aj pod to ze od kial sa inspirovala..ak to teda nebude z jej hlavicky...a to je vsetko ..je pravda aj to co napisala gabika sz ze naozaj niekedy nevieme od kial to mame a kde sme tu danu torticku videli..je tu toho tolko ze je to nad ludske sily..tak uz to proste je.ale to zase staci napisat asi toto:tortickou som sa inspirovala tu niekde..alebo tak nejak ..a vsetko je oukej..prajem vam vsetkym ..vela zdravia..a nejedujte sa uz..to skodi..!!!Bozkávam

dadka1 neda mi nepodakovat sa za tvoje komentare ktorych je neurekom, ja neviem ci aj nie na kazdej torte...teda na mojich asi vsade, ty si ako spravca stranky tusim...stale stihas davat komentare-mne to velmi tesi osov´bne a tiez si ta za to vazim ...a tiez Elenu z detvy tieto mena sa mi asi najviac opakuju, prepacte ak je este niekto taky ale toto sa mi vybavi hned...Slnko

dadka1, Po, 04. 01. 2010 - 16:39

dakujem pekne ale do prace nechodim a ako nahle mi dovoli cas hned utekam sem..neprejde hadam den co by som tu nebola..prajem ti vela stastia..a vsetko krasne v novom roku..hlavne to zdravicko..Bozkávam

Tak tu mi Katka nedá nezareagovať. Čítam to tu celé a možno mi niekto stojí na vedení, ale fakt nechápem o čo tu ide. Konkrétne torta ruža. Tiež som ju robila, a musím podotknúť, že som ani netušila že tú tortu urobila prvá JankaT. Ja som ju objavila u viacerých dievčat, najviac sa mi páčila od DankyTrnky a od Mušky. Ale moja bola úplne iná ako ich a tiež si myslím, resp. vo viacerých prípadoch sa poďakujem ak urobím tortu podľa niekoho koho torta sa mi páči. Ale na druhej strane sa neurážam ak niekto urobí tortu podľa mojej a nepoďakuje sa za to že námet mal odomňa. Na stretnutí v Boci sme sa o tom bavili s Monikou. Ona urobila o týždeň po zverejnení mojej torty košeľa s kravatou presne takú istú a tiež nenapísala odkiaľ má námet. Povedala mi že jej doniesli fotku že chcú takú istú tortu a ona ani nepátrala po tom kto tú tortu robil. Kto nechce aby podľa neho niekto torty robil, tak nech si vytvorí vlastnú stránku. Ja tu dávam torty z potešenia, že niečo také dokážem a v mnohých prípadoch som sa inšpirovala práve vašimi námetmi a ani ma nenapadlo, že by to niektorej mohlo vadiť. Vadilo by mi len to keby niekto použil moju fotku vo svojom albume a chválil by sa že to urobil on.

KatkaRF, Ne, 03. 01. 2010 - 15:31

Mircus, ani sa neurazam. Keby som sa urazala, nedavala by som fotopostupy na stranku a neodpovedala by na kazdu otazku podla svojho najlepsieho vedomia. Ale povedz mi pravdu... keby si tu ruzu nevidela na stranke, napadlo by ta ju urobit?

Alena R, Ne, 03. 01. 2010 - 15:36

Ja nepečiem tak veľa ako niektoré z vás, a asi patrím k tým, o ktorých sa tu písalo, že nemajú svoju vlastnú fantáziu. Skoro vždy som použila ako predlohu tortičku niektorej z Vás. Obyčajne od Katky RF, Dáši a preto som sa bála tu dávať svoje torty, ale napriek tomu som sa vždy spýtala dotyčnej babuľky, či jej tortičku môžem okopírovať. Nikdy som nemala problém s jej súhlasom. Tak to aj ostane.Kvietok Slnko Kvietok

Však práve to mi nešlo do hlavy. Aj ty aj JankaT dávate fotopostupy. Ten fotopostup na ružu som našla až oveľa neskôr ako som tú ružu urobila. A možno máš pravdu, že by ma to nenapadlo, ale myslím, že táto stránka bola vytvorená práve pre tento účel. A niekedy fakt nemám ani tušenie kde som niektorý námet videla a súhlasím aj s tým, že keď niečo idem robiť tak strávim kopec hodín nad prepočtom, aby to vyzeralo na torte presne ako v skutočnosti, ale stále som toho názoru že nech s námetom prišiel ktokoľvek, nie je jednoduché to urobiť a zaberie to veľa času.... a povedzme si otvorene, málokto to vie urobiť presne tak ako ty, JankaT, Dankatrnka, Dáša, Gitanka, LenkaFab a mnohé ďalšie, každá z nás má svoj štýl a už podľa miniatúry vidieť kto tú tortu robil. Mňa mrzí len to že si niekto privlastní vo svojom albume cudzie torty...

Baby,však tu vôbec nejde o to,že si máte pýtať povolenie či môžete okopírovať tortu,alebo,že sa nedajbože máte báť ju uverejniť.Ved to človeka teší,že sa tak páči aj ostatným a skúšajú ju tiež spraviť.Ved nato sem aj vkladáme fotky a ked je veľký záujem aj foto postupy-hned ako robíme tortu na druhý krát.Ale zamyslite sa,ked robíte podľa niekoho tortu,je až taký stašný problém pod tortu napísať napr.:inšpirovala som sa na nete,alebo,torta podľa toho a toho,alebo,inšpirácia od toho a toho.Ved to je to najmenej vyjadriť takto podakovanie,za inšpirácie a možnosť okopírovania.Nič viac netreba.Ale človek sa cíti byť okradnutý,ked nad nejakým nápadom dlho rozmýšla ako ho zrealizovať/mne niekedy už tak šibe,že bud nemôžem zaspať,alebo sa zosna zabudím s nápadom ako to spraviť/,niekto spraví hned pomne takú istú,ešte aj fotopostup tam dá a na drzovku sa nechá vychváliť zato aký mala super nápad.To že jej píšu že je to pekné,že to dobre spravila je ok,ale nechať sa chváliť za nápad a ani neceknť otom že som sa inšpirovala inde,to je troška drzé.
Som síce odcestovaná kde nemám internet,ale akurát na návšteve som kukla nachvíľku na stránku a nedalo mi zareagovaťZlomené srdce Slnko Bozkávam Torta

sona7, Ne, 03. 01. 2010 - 18:47

prisla za mnou zakaznicka,mala tri torty odkopirovane z internetu ,chcela 2 z nich, poschodove,spravila som ich ako keby to boli oni vyfotene ,este som nebola vtedy tu na mame,urcite boli otialto,vobec ma nenapadlo skumat kto ich robil,ja osobne nemam fantaziu,preto vela si beriem z tadeto,ved ja si myslim ,ze ked niektora ,nechcete aby niekto kopiroval vase diela ,nedavajte ich sem,uz sa tu aj to bavilo ,ze jedna pise ,no ja recepty nedavam a ta druha ani ja,ja som bola prekvapena,potom k comu je tato stranka,ja ju beriem ako skvelu stranku ,ktora nam pomaha v tom co nas bavi a urcite je tu na to...
to privlastnenie,ja si myslim ,ze ta co to spravi,mysli tak ,ze dokazem aj takuto,inac co sa to uz stalo ta kocka mala svoje dielka tiez pekne...

Matak, Ne, 03. 01. 2010 - 22:52

MataM uplne s tebou suhlasim. O tom je zivot.

Myslite si ze architekti ako tvoria, tak ze chodia po svete, nosia si casopisy a kopiruju, trosku pomenia a super projekt na svete.

Ruku na srdca dievcata, vy nehladate inspiracie na nete? Chcete tvrdit ze vsetky dielka - mimichodom velmi krasne, su vase napady?

To neuverim nikomu.
A moj nazor je, ze ak ma niekto s tym problem nech si fotku/dielo nezverejnuje.Alebo nech si da napad patentovat.Mozno sa vasimi napadmi inspiruju aj iny ludia na svete, tak ako to robi kazdy.

KatkaRF, Po, 04. 01. 2010 - 07:20

Pozri sa Matak, robme to kazda podla svojho svedomia! Ja napr. aj v buducnosti sa podakujem za kazdy novy napad, co budem moct okopirovat a co mi tym padom usetri cas a zarobi peniaze. (od zakaznika)
A ty to nerob...

Matak, Ne, 03. 01. 2010 - 22:54

A este nieco kazda vlastorucne vyrobena Torta je original / home made Slnko

kovka, Po, 04. 01. 2010 - 00:40

citam tuto temu a som z toho aj smutna, ze sa tu vyskytuju taketo problemy Smútok Smútok Smútok . Studovala som trochu autorske pravo, aj dusevne vlastnictvo a vlastnictvo priemyselneho dizajnu. Keby to malo byt presne podla prava (aj ked si to uz presne nepamatam Chichocem sa ) vsetko by muselo byt zaplatene, ci uz okopirovanie fotky a povazovanie ho za svoje dielo (to je trestne), ako aj zobratie napadu. Aj ked u nas to urcite take rozsirene este nie je. Urcite niektore z vas o tom vedie presnejsie, ale pamatam sa, ze nas ucili, ze len ked pustis pesnicku vo svojom bare ako sprijemnenie, musis mat povolenie od autora a tiez za to zaplatit. Urcite by som nechcela, aby to bolo aj na tejto stranke tak (aj ja som robila torty podla napadov inych, za co im dakujem a snazila som sa to vzdy napisat Hambím sa ), pretoze to kazda robime pre potesenie, nie len seba, ale hlavne tych druhych.. Ale zda sa mi fajn, ked toho dotycneho aspon spomeniem, ze je to jeho napad Úsmev Úsmev O kopirovani fotiek a povazovani ich za vlastne dielo, to ani nehovorim, to je uz bohuzial trestne Mlčím
Mam knihu od Lindy Smith, ktora je anglickou cukrarkou a hned na 1.strane je jej copyright a upozornenie, ze sa jej postupy a napady nesmu pouzivat na obohacovanie.. ale co je na tom smutne, ze som videla X jej tort v cukrarnach Mlčím Mlčím Mlčím
Pecme pre zabavu, nie pre skodu inych Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce vsetko dobre a vela super napadov...Slnko Slnko Slnko

chachna, Po, 04. 01. 2010 - 00:58

navrhujem Kamilke diskusie na túto tému definitívne zmazať, naberá to šialené rozmery a nevedie to nikam, kto je za????.........poďme na pivo pivo pivo

reklama
reklama
reklama
reklama

Časopis Torty od mamy

Jarné časopisu Torty od mamy 2025

reklama
reklama
reklama