Jarná súťaž

reklama

OCENENIE NAŠEJ PRÁCE A CENA TORTY V CUKRARNI.....


reklama

co poviete na toto?

http://www.cukraren-ludvik.sk/index.php?m=1&sub=16#_582

a ta cena? pozrite si tu flasku s hruskovicou...

Pozrite si aj


reklama


reklama

no tak to si pekne zapýtaliPrekvapenie Prekvapenie Prekvapenie a tu sa človek okúňa vypýtať si 10€ za kgVyplazený jazyk

Len by ma zaujímalo čo stoja tie ostanté torty, veď pri žiadnej nie je cena okrem tej fľašky hruškovice a dievčence máte pravdu, Ba je BA ale robota je rovnaká všade nie? A suroviny na ne tiež v podobných cenách, že by sme začali pýtať 15€ za kg? No neviem čo by na to povedali zákazníci Prekvapenie

Rebeka7, St, 25. 11. 2009 - 08:15

Toto je známa cukráreň pre horných 10.000 v BA...Ale myslím, že naše torty sa tým odtiaľ hravo vyrovnajú...Len asi nie cenami Plačem Ináč toto "sortovanie" slovenska na východ, západ a BA ma strašne se... bývam síce v TN, ale som zo stredného slovenska. ..A čože inde je obyčajná múka a bližšie k BA aj s prídavkom zlata??? (nič proti Bratislave, aby to tu zas niekto neprekrútil na hádku...) Ja len, že keď poviem cenu 10 eur/kg tak na mňa niekedy vyvaľujú oči. Tak nech si kuknú toto a budú ešte viac Chichocem sa

Ja som sa nechcela hadatSmútok .Je to len o tom,ze v BA si naozaj niektori naozaj nedokazu urcit limity.

no dievcence a to je este aspon hmotou potiahnuta torta ale oni tam tych 17 eur/kg pytaju aj za obycajne cokoladou obliate alebo ani to nie - torty....a odporucam pozriet aj ceny zakuskov a to sa vam este len oči prevrátia a stupne tlak.....

Adriana, St, 25. 11. 2009 - 23:58

nooo.. tak to som len zirala...Prekvapenie Prekvapenie ja sa bojim pytať 10 eur.. ked potahujem wi... a robim rôzne kvety... čo na tychto tortach ani nechyrovať... by ma asi ukamenovali, keby som si vypytala 17 eur... Prekvapenie Prekvapenie Smútok

sona7, St, 25. 11. 2009 - 08:47

to su nehorazne sumy,ale co uz,ceny inac tak trosku robime aj my, keby si to ludia nekupili,urcite by tam nemali take cifry...
ja som za psika, co som teraz robila, mam ho aj tu pytala,20 euro,minula som skoro cele kg K2,bojim sa pytat viac a potom mi dcera povedala ,ze jej ten moj zakaznik povedal,ze by bol dal u nich 40 euro,ale ja som spokojna ,lebo ja strasne mam z prace ktora sa mi vydari,radost a je to moj konicek...
az sa vylepsim,tak potom ,mozno dvihnem cenu...Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa

to myslia vážne? jedno kilo 500,-? Baby, myslíte, že im to aj niekto kupuje?Prekvapenie Prekvapenie Prekvapenie

macis, St, 25. 11. 2009 - 09:06

Baby, ja ked som v tej cukrarni zbadala ze za figurky Pat a Mata si pytaju 40 eur!!!!Prekvapenie skoro ma piclo... ja si s malou dusickou pytam 8-10 euro a to tam maju kopu naradia... tusim im zavolam ci nepotrebuju dodavat figurky Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev
alebo radsej nee, zostalo by mi malo casu na mojich zakaznickovMrkám

ja som z východu a je to pravda, že Slovensko sa delí na západ, stred a východ. Ale samozrejme keď zoberú platy na západe a na východe a dajú priemer, tak to nieje fér. Veď tu v He ľudia zarábajú minimálne mzdy, tak samozrejme by mi tu tortu za toľko eur určite nikto nekúpil. Ja sama som robila za 7OOO,-Sk a prémie boli podľa toho, či bol obrat, alebo nie. A to som pred dvoma mesiacmi počas materskej dostala výpoveď. Prepáčte, ak som sa niekoho dotkla, ale je to tak. U nás musí mať pomaly aj upratovačka vysokú školu.Jednoducho majú si z čoho vyberať, ak sa vám nepáči za min.mzdu, prosím, oni majú dvadsať ďalších, čo potrebujú prácu. Plačem Plačem Plačem

Ludika, St, 25. 11. 2009 - 09:32

Som z BA, urcite su ceny v BA vyssie a niekedy poriadne.A platy su sice v Ba lepsie, ale zase nie pre vsetky profesie, napr. ucitelia beru rovnako, ci je z BA alebo vychod, materska je tiez rovnaka, dochodky tiez a poviem vam, ze potom nie je lahke byt s tym v BA.

Ludika, nechcela som sa nikoho dotknúť, viem, že štátna správa má všade rovnako, či sú to úradníci, či učitelia z hociktorého kúta. Ale ceny potravín sú v hypermarketoch skoro všade rovnaké. Na východe nemáš šancu sa zamestnať, veľa ľudí dochádza na západ kôli práci, tam sú aspoň možnosti. A čo si už ja navyberám, keď som na materskej, niekto na dôchodku, ...žiť sa musí. Zlomené srdce

Ludika, St, 25. 11. 2009 - 19:36

Katka, mozno to tak vyznelo, ale ja som to naozaj nemyslela, ze som "dotknuta", len so si "povzdychla", ze nie vsetci v BA su na tom rovnako a cukraren Ludvik nie je pre kazdeho. A plne verim, ze je to na vychode horsie. A si zlata, ze si mi tak odpisala.
A robite krasne veci a a suhlasim, ze si musite ocenit svoju robotu. Ja robim len pre svoju rodinu a ucim sa od vas - je to uzasne, tie rady a recepty-tato stranka je pre mna ako "droga". Vsetkym Vam dakujem.

akaze narocnost ako pisu kolko zien sa tu po nociach pipla doslova s detailikmi a nie takymi a fakt 10eur vypytat tak niektori vas idu zozrat...tak teda odteraz suverenne a bez hanby ...vypytat si co nam patri sakris

tak toho ježka s jabĺčkami som videla tu na tejto stránke, len už neviem kto ho robil. a je tam v ponuke. Videli ste?
aj mňa muž presviedča, že si mám pýtať za Pata a Mata väčšiu cenu ( počítam len K2+farbivo )ale mne to nedá. Mám to ako koníček, nie zárobkovú činnosť, aj keď si to možno niekedy niekto vysvetľuje inak. A za kilo 500Sk? Tiež neviem či to niekto kupuje.
Inak už vidím niekoho, ako si pred nejakou oslavou rozhádže pečením byt, má pomôcky, pozháňaný materiál, farbivá, vymakaná torta čo zaberie takých minimálne šesť hodín... a toto chce niekto ani nie za cenu materiálu ( a ešte stihne niekomu preventívne povedať, koľko ste za tortu vypýtali ) V posledom čase mám fakt pocit, že aj tak to robíme skoro zadarmo a robotu si nevieme tak započítať. Keby sme vedeli, tiež by sme pýtali omnoho viac. A či by to niekto kúpil? Tak to je otázne.
A súhlasím s Rebekou7, že tu baby a chalani robia omnoho krajšie než sú v ponuke tam, ale záleží samozrejme od talentu, šikovnosti a zručnosti... ( nechcem nikoho uraziť )

asi myslis mojho jezka s jablckami, vazilo to dokopy skoro 15kg a teda som si vypytala 150€

AnaP, St, 25. 11. 2009 - 11:50

Čo sa týka cien,ja som včera tiež "čumela"-v BILLE u nás-5 kúskov obyčajného punčáka-10,86€ váha ani nie 400g. A za hodiny práce sa bojíme pýtať 10,€ za kg.A ceny pomaly stúpajú...Toť všeSlnko

AnaP, St, 25. 11. 2009 - 11:50

Čo sa týka cien,ja som včera tiež "čumela"-v BILLE u nás-5 kúskov obyčajného punčáka-10,86€ váha ani nie 400g. A za hodiny práce sa bojíme pýtať 10,€ za kg.A ceny pomaly stúpajú...Toť všeSlnko

Jannka, St, 25. 11. 2009 - 12:49

Tak tá cena za tú tortu. No neviem. Podľa nového sa asi bude chodiť piecť k zákazníkovy a bude povinne stáť pri nás, aby videl čo to všetko obnáša a ešte k tomu ked Vám okolo lietajú deti a majú taký deň akoby boli odtrhnuté z reťaze. A keď si sadnem tak nohy ani neviem kde vyložiť a neviem či ma šteklia, alebo bolia. No... ani už nemám slov Mrkám

Adriana, Št, 26. 11. 2009 - 00:11

a ešte kopa toho upratovania.. riadov.. bordelu.. Smútok to tiež nikto nevidi...

Je jedno či je človek z BA alebo východu a pod.Všade sú rovnaký ľudia.Akurát ,že tu v Ba a okolí je možno viac takých čo vedia oceniť prácu a vedia ju aj zaplatiť.Ale aj mne sa pravidelne stáva,že povymýšlajú také tvary a veci,že by som si mala pomaly spraviť aj vysokú školu konštrukcie.A ked im zahlásim,že záleží podľa toho koľko miniem marcipánu a že kg cca 12eur,tak namna vybehnú ako je to strašne veľa a že skadiaľ som prišla.(brokenheart) A ja ich len odkážem kde si majú kúpiť pravý marcipán 1kg 10eur a že nech si to doma vyskúšajú samiSlnkoJa som toho názoru,že ten kto nevie oceniť prácu a zručnosť druhých,nech si to robí sám a môže len slintať nadtým čo by mohol maťSlnko Kvietok

Lenka krásne si to napísala, ukradla si mi to z jazyka. Ale dievčatá je rozdiel či dávate pravý marcipán či WI, alebo len RDI, K2... Slnko Slnko Slnko Odrazu som zistila ako som podcenila svoje cukrárske umenie ako to píšu na stránke cukrárne Ludvik pri svojom aute Škoda Octavia.Smútok Smútok Smútok

No vidíte, píšete o rozdieloch medzi tým akú poťahovú hmotu použijete.....
a pritom v takej cukrárni je im to lau3, či je poťahovaná, alebo len obliata čokoládou alebo iba obsypaná a ozdobená plnkou...za každú si pekne vypýtajú 17eur /kg....
že im nie je trápne to vôbec dať ako reklamnú upútavku Plačem Smútok Plačem

Veľký úsmev Veľký úsmev no veru.Aj pri tej pasikavej torteChichocem sa A pri tom kazda z nas,co je tu len chvilku to zvladne lavou zadnou.Tusim sme vsetky artistkyVeľký úsmev Veľký úsmev

Presne tak.Pri tej páskavej torte som sa dosť pobavila na tom komentáryVáľam sa od smiechu po podlahe

milenka, St, 25. 11. 2009 - 21:49

babemky, o ktorej torte pasikavej pisete, ten biely kruh s farebnymi sikmymi pasikmi? A kde su k nej komentare? Asi som slepaChichocem sa Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa

jujanta, St, 25. 11. 2009 - 15:49

súhlasím so všetkými názormi. Tiež si myslím, že by ste si mali vypýtať viac. Ja na zakázku nerobím, nemám na to čas. Ale keďže pečiem, viem čo to stojí, aj materiál aj práca. Prajem vám všetkým veľa rozumných zákazníkov.Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce

Bejč, St, 25. 11. 2009 - 15:59

No ja som tu cukraren uz objavila aj tu cenu, zarazilo ma hlavne to ked som za prvu tortu pytala 15,- a nevazila som iba ze za kus... potom som nasla tuto stranku a dala som si smiesnych 8,-/kg...
Aj teraz sa serkam niekedy aj cely den aby bol atorta dokonala, objdenavam si vela nastrojov a zatial som nezbadala zeby som mal nieco plus... vzdy nieco treba...aby som splnila poziadavku... so strachom davam niekedy tortu na vahu nieze budem pytat vela... je to smutne a hlavne od tych si nezaslusime kritiku a skarede slovo kto ani nevie co je elektricka rura... Mlčím

JanaM, St, 25. 11. 2009 - 19:40

Ja vás nechcem ešte viac vytočiť,ale pri autách má cenu všade.Mne osobne spadla sánka až na kolená.Najmenej 1000.-Sk/kg A ak tam postaví Pata a Mata,tak o 2000.- viac.To sú šoky!

kovka, St, 25. 11. 2009 - 20:02

Dievcata suhlasim s vami... Ja som mala svadobnu tortu od Ludvika, bola sice krasna, dobre chutila, ale ta obsluha!Mlčím Mlčím nieco hrozne. Uz som sa chcela otocit na opatku a odist, ked som videla ako sa chovaju, ale nakoniec sme to tam objednali, lebo sme nemali cas behat inde a oni robili taku ako som chcela. Konecny efekt super, ale cena.. za 10kg/200 eur. Bola to ta so slnecnicami, bez figurok, tie sme si priniesli a ako pisu o rozvoze, nemali, museli sme si prist pre nu:
http://www.cukraren-ludvik.sk/index.php?m=1&sub=9
Nelutujem, ze som ju mala, ale teraz viem, ze by som tam uz nesla a vyuzila by som ponuku niektorej z vas. Aj ked som sa aj vtedy pytalala u lenkafab, nakoniec som sla do Ludvika (blba Pohoda ). Lenka sorry Hambím sa
Teda ceny maju nehorazne. Ja som zaciatocnik a pytam si asi 10 libier/kg ale v niektorych cukrarnach su nad mieru odvazni Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa

To je v pohode.Zdá sa mi že niekto mi posielal fotku tej svadobnej so slnečnicami,ale nakoniec si to rozmyslel.NabudúceSlnko
Akurát ma zarazil ten komentár ktej bielej svadobnej so slneč.,že potiahnutá marcipánom.Ešte som nevidela pravý biely marcipán.Viem,že laikovi je to lahšie takto vysvetliť,ale trocha mi vadí ked hmoty s mandľovou aromou zaradujú pod marcipán.Ale to je už len môj problémHambím sa Slnko Torta Kvietok Zlomené srdce

Muška, St, 25. 11. 2009 - 20:55

Dievčatá nemôžem s Vami súhlasiť(zisťovala som si čo by bolo treba na vlastnú cukráreň)Keby ste mali Vy cukráreň neviem či by ste brali 10Euro za kg.Ktorá z Vás si dá torty do daňového priznania?Platíte si účtovničku?
Platíte si odvody?Nájom?Alebo dane z nehnutelnosti za podnikateľský objekt?
A to viete že v cukrárskej výrobe nemôžete dať spolu do chladničky hotový krém s maslom a tukmi,musíte mať 4 oddelené chladničky.
A kopec iných nariadení(momentálne už Európskej Únie)
O každej surovine musia viesť evidenciu je ich okolo 30 a od nového roku o 40viac.
O koľko viac času by ste strávili ešte pri týchto ďalších aktivitách?
Ja si myslím že my možeme byť nadmieru spokojné že nám niekto dá tých 10euro,aj keď sa pri tom natrápime.
Slnko Slnko Slnko Slnko Slnko Slnko Slnko Slnko

Muška, St, 25. 11. 2009 - 21:36

Jááj a ešte som zabudla,všetko je o tom či vám niekto toľko penazí za tortu da,mozte si pytat aj vy,no len ked vas bude na druhy den suseda ohovarat ze nemate oci,a vam to nic neurobí tak je vsetko v poho Kvietok Kvietok Kvietok Kvietok

už to tu raz bolo,pani Ludvíková sa vtedy aj ozvala a vysvetlila,
pre zaujímavosť je berem 7€za kg plus 7 za robotu velké poschodové za 10€
široko daleko takto draho nik nepečie , počula som už poza chrbát zopár krát ,ale netankuje ma to,už som to tu raz obšírne opísala, ani nám nik nedá nič zadarmoSmútok Smútok Smútok

Irma, Št, 26. 11. 2009 - 09:47

Úsmev Úsmev Jedna vec je za čo mi pečieme, je to na nás. Až na to delenie, východ, západ, či Bratislava. Ja som sa v Bratislave narodila a aj tu žijem. Čo som sa napočúvala už, že čo vy tam v Bratislave.... A to sa skoro každý "pchá" do BA a potom, že je to tu drahé až nenormálne drahé a ďaľšie ..., "okydávanie". Skoro všetko im vadí, ale je to len o uhle pohľadu. Plat áno, poplatky nie. Je to potom o malosti v duši.
Muška nám napísala o predpisoch, ktoré sa musia dodržiavať a sú tam aj iné nariadenia. Každý podnikateľ si veľmi zváži svoje cenové relácie. Keď má tak "vysoké" ceny, tak určite nie len za tú "krásu" ale aj ako chutí. Je to dopyt - ponuka. Možeme im "ticho závidieť", že majú objednávky - že sa im darí. Úsmev Úsmev

adika, Št, 26. 11. 2009 - 10:26

Suhlasim s Muškou,aj p.Ludiková to tu už davnejšie uviedla na pravú mieru!Ale chcem doplniť ešte Mušku....a čo ak zrazu pride nejaky vyscanec z hygieny a zatvorí prevadzku pretože nedajbože niekde nasiel pod stolom vlas???Juuuj veru nemaju to lahke tie cukrarne.Poznam jednu pani tu z nedaleka postavili vlastnu prevadzku vsetky zariadenia a čakali na povolenie z hygieny,nuž nepovolili pretože sa pri murovani sekli o 5 cm na vyške plafona a cele investicie do prevadzky padli!!!!hlava v smutku!!A ak ide o tie peniaze -aj na mna pozeraju ludia ako keby som prišla z inej galaxie ked si pytam 10€ za kg a to nepočitam ozdoby a už vobec nie Pata A mata a podobne postavičky.Ale povedala som si pod tuto cenu NEPOJDEM!!!!!!!

Irmuška, myslím,že nik nemal v pláne kydať na Bratislavu...len chceli poukázať, že dopyt v BA je väččí.Netreba príliš namáhať mozog, aby nám vyšlo, že keďže v hlavnom meste je gro funkčných podnikov, tak aj ľudí, čo si môžu dovoliť tortu je viac ako inde. O tom ako sa žije a aké sú náklady v BA viem svoje...myslím,že to nie je až také tragické oproti iným mestám napr. Žilina, či Košice...aj tam sa musia platiť dane, nájomné, a nemyslím, žeby to bol brutal rozdiel. Iné je,ako napísala správne Muška, že v cukrárni sa platia iné poplatky,odvody a plus byrokracia ku tomu. Keby robili za naše ceny to by to mohli rovno zatvoriť.
na záver asi len toľko, že do BA vždy rada chodím, mám tam veľa skvelých znamych a v dnešnej dobe tam posielam veľa tort hoci som z MT. Kvietok

Irma, Št, 26. 11. 2009 - 11:28

Úsmev Úsmev I am sorry Úsmev Úsmev nechcela som nikoho uraziť Bozkávam Bozkávam
Veľké, malé, maličké firmy vždy v symbioze pekne žili. Niekedy aj národnosti..., a potom príde niekto s "malosťou v duši" a je po symbioze...Smútok Plačem
Neviem, ako a na koľko bolo rozbehnuté "pečenie v domácnostiach" na zákazky, ešte pred prístupnosťou na internetové komunikácie.
Ja som veľmi rada, že existuje táto naša "fantastická" stránka.
Tlieskam Tlieskam Tlieskam Vďaka bohu za Kamilkynu realizáciu.Tlieskam Tlieskam Tlieskam
A širí sa to neuveriteľnými možnosťami. Mnoho cukrárni zaniklo.... Možno chvaľa bohu pre nás. Je to už "sila", ktorá sa tu zbiera, myslím že sa to ani nedá zastaviť! Určite pre radosť a potešenie veľmi mnohých.
Tlieskam Čo tak vydať tieto krásne a inšpirujúce diela, dielka aj knižne. Hoc aj tematicky. To by bolo publikácií. Všetky by som ich chcela mať vedľa seba.Tlieskam
A ešte k cenám. Však to tu prebiehajú "kartelové dohody" A myslím si, že je to "tresnté"Veľký úsmev Veľký úsmev Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Veľký úsmev Veľký úsmev

fani, Št, 26. 11. 2009 - 14:15

Pamätám si na reakciu pani Ludvikovej....otvorila mi oči,keď napísala, ako cenu tvorí. Započítala si aj..je na to anglický výraz..(skleróza.Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe )že aj samotný originálny a ručne urobený produkt niečo stojí. Odvtedy nemám preblém zapýtať si za prácu. Viem, že aj v Trnave sa niektorým zákazníčkam zdá cena za tortu vysoká.Otvorene to nepovedia,ale cítim to. Mám jednu známu v Bratislave a chodí do naj-luxusnej cukrárni na punčáky. Zaplatí nekresťanskú cenu, ale jej veľmi chutili.Odkedy ochutnala moje punčáky, už tam nechodí.Sú lepšie.A o tom to celé je. Nie je to len v cene.Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce

kovka, Po, 30. 11. 2009 - 18:32

Urcite treba suhlasit s Muskou, len ten ludsky pristup by som viac ocenila. Bol to zly den a ked vam na niecom zalezi, tak ako nam na nasej svadobnej torte, ocenite, ked za taku cenu (a pritom ziadne zlotite tvary, len biely potah a 9 kvetov) s vami slusnejsie jednaju. Mlčím Mlčím Co uz, stalo sa, tortu sme mali, bola krasna (aj ked napad nie je od nich originalny, je to od anglickej cukrarky Lindy Smith Chichocem sa ). Ked som sa pytala na original figurky, ci mi ich urobia, vraveli, ze ano za 40 eur Prekvapenie Prekvapenie Prekvapenie Tak som si ich radsej priniesla sama. Ako pise lenkafab, urcite to nebol marcipan, bol to asi WI, ale asi sa to ludom lahsie vysvetli, lebo nikto z laikov nevie co je WI (ani ja som predtym nevedela) Chichocem sa .
Bola som rada, ze bola taka krasna aj chutna, ale asi bola 1. a posledna od nich Úsmev Úsmev Úsmev

reklama

Súťaž

Súťaž na Tortyodmamy.sk

reklama
reklama
reklama

Časopis Torty od mamy

Jarné časopisu Torty od mamy 2025

reklama
reklama
reklama