reklama

kolko by ste si pytali za tortu?

zaza6 , 22. 09. 2011 - 17:30

reklama

kolko by ste si vypytali za tuto tortu? potah WI, krem vanilka, cokolada, vaha 9,5kg

Pozrite si aj


reklama


reklama

zaza6, Št, 22. 09. 2011 - 17:31

kolko by ste si vypytali za tuto tortu? potah WI, krem vanilka, cokolada, vaha 9,5kg

aramana, Št, 22. 09. 2011 - 17:59

Ja, ako zákazník, by som za ňu 95 nedala.I keď je pekná.

Skôr o cenách by bolo lepšie uvažovať smerom - čo v tom je(material)+energie+práca.Neskutočne veľa diskusií je tu o tom.Je predsa rozdiel či je tá plnka pudingová abo miešaná nad parou.Na koľkokrát je plnená (prekrojená).
Korpus či je hrnčekový abo piškóta....
Naozaj stále nerozumiem cenám čo vytvárate od váhy. Prekvapenie

1deni11, So, 24. 09. 2011 - 08:26

za tuto som pytala 95eur ja,lebo na ruzickach bola robota cez 6 hodin.len na ruzickach.
korpus klasika cokolada a krem falosny parizak. ale je pravda ze zalezi v akom kraji tortu ponukas,lebo nakolko som z vychodu,nemozem si vyskakovat.

ja by som to "nezhadzovala" na kraj.. aj ja som z vychodu a su ludia, co povedia, ze chcem tortu, je mi jedno za kolko a su ludia, co sa budu handrkovat pre jedno euro.. zalezi skor od zakaznika a od jeho financnych moznosti Mrkám ja sa orientujem podla tvaru torty, uz viem zhruba kolko moze vazit a cena sa odvija aj od narocnosti zdobenia, co poviem vzdy dopredu.. ak chcu, dohodneme sa, ak nie, nie.. neriesim..

95 € za takúto tortu sa mi zdá moc, páči sa mi to čo napísala aramana Tlieskam

terinka, Št, 22. 09. 2011 - 19:32

musím sa zapojiť, keď je torta so šľahaným krémom nad parou z vajíčok, alebo je korpus s orechami, pýtate viac za kilogram? o koľko.. ďakujem

1deni11, Št, 22. 09. 2011 - 19:43

samozrejme ako baby pisu zalezi od druhu plnky a od roboty.ale kedze pises ze vanilkova plnka tak myslim ze pudingova co je jednoduche,a cokoladova predpokladam ze falosny parizak co tiez nie je narocne a mas dost jednoduche zdobenie(asi tak chceli zakaznici) ale ja osobne a hovorim za seba by som viac ako 80eur nedala.

Bejulik, Št, 22. 09. 2011 - 19:47

Ja tiež zrátavam cenu surovín, energií a práce. Nepýtam presne určené Euráče za kg. A aj mne sa zdá 95 E-čiek veľa Kvietok Kvietok Kvietok

duranlb, Pi, 23. 09. 2011 - 18:40

tak to vam pokryje leda naklady na material. hlavne ked je potahovana WI.

zaza6, Št, 22. 09. 2011 - 20:07

je tam 3 kila marcipanu, plus suroviny. takze keby som si vypytala 50€ to som ju vlastne piekla zadarmo. a to veru nie. tiez si chcem vypytat 95€.

aramana, Št, 22. 09. 2011 - 20:49

Ak si im dopredu povedala koľko približne môže stáť a oni súhlasili, smele si toľko pýtaj.Ak však netušia o cene a ty na nich vyvalíš 95 eur, nemyslím si že ti ich zaplatia.

duranlb, Pi, 23. 09. 2011 - 18:44

jasna vec 95 eur, je podla mna normalna cena. ked si spocitate cenu materialu x 2 tak vam podla mna vyjde priblizne rovnaka cena ako ked pytate za 1 kg. a komu sa nepaci nech si urobi sam. alebo kocky mate doma cukrovar, mlyn a mliekaren, ked chcete iba 50 eur. alebo robite naozaj iba za naklady na material. nie som ziadny vychyreny cukrar, ale viem, co je to piect tortu a zakusky a priznam sa je to naozaj drina. obdivujem dievcata, ktore vedia prenadherne ozdobit torty a vyrobit kvietky a postavicky od vymyslu sveta. ja na to bunky nemam, ale viem si ocenit, co stoji moja namaha.

A zalezi aj od potahovky, ja by som napr.MMF nezjedla...mne je brrr,aj ked niekde vyzera krasne,ale s WI a ostatnymi znackami sa neda porovnat... tak aj tam je cena Smútok Smútok a osobne neviem takto krasne vyhladit jednoduche torty, skor sa mi zda lahsie nacapat tam kvietky a pozakryvat, ja zasa takuto robotu cenim., lebo viem, ze pre mna je tazka Áno tak kludne 90e...

ahojte :) pripajam sa k diskusii ohladne ceny.... podla mna mat cenu urcenu za kilogram je normalne - pretoze vacsina mojich zakaznikov chce dopredu vediet aspon pribliznu sumu... co viem odhadnut, ak viem odhadnut vahu torty, co sa vacsinou da... inak si neviem predstavit ako by som mohla dopredu aspon odhad ceny povedat... :)
ja tiez beriem 10eur/kg a komu sa nepaci, ci moze upiect doma sam alebo kupit v obchode lacnejsie... pre mna torta nie je len o surovinach, ale aj o case, ktory stravim nad tortickou - a to vacsinou nie je malo.... :)

naozaj s týmito cenami je to tak že vela záleží od nákladov ja som teraz robila vláčika thomasa a vážil 4,1 kg ale suroviny nan ma vyšli aj s energiou bez práce 33,5 é tak pýtat za kg cenu by som bohvieako nevyšla radšej si porác cenu všetko zvlášť

evi, Št, 22. 09. 2011 - 20:19

Ja by som za nu viac ako 65-70 Euro nedala. Zdobenie je velmi jednoduche a plnky pises "obycajne" a korpusy tiez. Tak neviem.....
Priklanam sa k nazorom dievcat. Je rozdiel, ci je pudingova plnka, alebo plnka slahana nad parou a dokonca s ovocim..... Je rozdiel, ci je piskota obycajna vanilkova alebo orechova, pretoze orechy su drahe. Mrkám

súhlas Áno Áno Áno
ako vyhladená je pekne, ale uprimne je tam stuha a 7 motýľov.... iné dievčence sa hrujú s kvetmi na dratiku alebo daju čipku či stencils alebo perletove jednoduche kvety, myslim ze je to neumerne, pouzila si zltu gelovku, stuhu a jedn vykrajovacku, ako nechcem ta urazit ani sa mi nepacia preplacane torty ale myslim ze naozaj to nema tu hodnotu.

jamami, Št, 22. 09. 2011 - 20:30

ja som mala teraz tiež taku jednoducho zdobenu a mala 9.5 kg a pytala som za nu 70 eur,95 by mi za nu asi nedali-ale v BA možno hej na východe ťažko Smútok

fukylove presne suhlasim s tebov tiez si neviem predstavit keby my niekto zavolal a povedal by poziadavky aky krem a vsetko a opytal by sa ma na pribliznu cenu tak co poviem tak teraz neviem musim to prepocitat zavolajte my neskvor tak uz vidim jak by zavolal a tak poviem 10eur kg a bud to zoberu alebo nechaju tak mne je to jedno ale charitu robit nebudem a aj tak ja si stale prepocitam vsetky suroviny ktore som dala do torty plus robotu energie a presne to vijde tak isto a prave vtedy si uvedomim ze mam par drobnych zarobenych no a moj nazor na cenu tej torty ja ked beriem 10 eur za kg tak neviem mozno zakaznik chcel taku nie velmy ozdobenu tortu ale urcite by som z nej spustila lebo podla mna 95 eur urcite nie to je vela Slnko Slnko Slnko

aramana, Pi, 23. 09. 2011 - 08:14

Môžem sa spýtať niečo...
všimla som si že tlieskaš názoru že cena za kilo je OK - 95eur a následne tlieskaš že 95eur je moc, že treba spustiť,hm? Prekvapenie

evi.111, Št, 22. 09. 2011 - 20:43

je 3poschodová.. keby si za každé poschodie pýtaš 20 euri aj s prácou, tak je to 60 + WI a ľahké zdobenie.. tak 75 by som si pýtala, možno 80.. viac určite nie, je to raz veľa. Tlieskam Tlieskam

:) ja som v case svojej svadby este nepiekla a moja torta bola 3poschodova, jemne zdobena a tiez sa za nu dalo cca. 2500 - 3000 Sk :) a to sa robila v cukrarskej vyrobe, kde si myslim, ze maju trosku ine vstupne ceny ako my, co pecieme doma a sem - tam a nenakupujeme vo velkoobchodoch :) je jednoducha, to uznavam, ale ak zakaznik bol dopredu informovany o cene za kilo, tak nevidim dovod preco si nevypytat... Mrkám

sona7, Št, 22. 09. 2011 - 20:55

ja by som pytala 65,po dohode so zakaznickou,
to by som dohadovala cenu vopred,za taku velku tortu...

Jarka58, Pi, 23. 09. 2011 - 11:59

to je pravda, kvety stojí hodne v cukr. obchode, na vlastní svatbu jedné dcery /8 let dozadu/jsem v CZ nechala 1000 kč za lilie neskutečně nízkej úrovně, o polovinu menší nežli dělám já, vzhlad radeji nekomentuji. Teď mi vycházi za květy 25 € 1ks/5 € v prodejnách 8-9 €, a když připočítam 34 € za dort - kdo mi to dá? Nuž, déláme krásnou práci z polovice zadarmo Smútok

stefi_k, Št, 22. 09. 2011 - 21:47

možno blba otázka, ale keď za takú tortu pýtate 50 - 65 eur koľko máte čistý zisk ???? hmmmmm .......

pred tromi rokmi sa zenil moj svagor a mal podobnu svadobnu torticku, len namiesto motylikov boli gerberky (nieco na styl PME alebo floralu).. neviem, aka bola vaha, ale bola to 3-poschodova biela torta a stala rovnu stovku.. svokra sa len za hlavu chytila, ale co uz, ked nechcela, aby som jej piekla ja.. a zadarmo (resp. torta by bola od nas ako dar).. takze len na porovnanie, tri roky dozadu a 100e od cukrarky..

ked sa na to pozeram z pohladu zakaznika, ktory netusi nic o peceni, 90 sa mi zda vela.. ked sa na to pozeram tak, ze viem, kolko prace je za tym a ak mas naozaj 3kg WI (co sa mi zda vela) tak potom je tvoja cena primerana.. ak si im dopredu povedala, ze torta bude mat cca 10kg a mozu pocitat so sumou 100e a oni suhlasili, potom nie je o com..

Mrkám

Lorna, Pi, 23. 09. 2011 - 00:23

Prikláňam sa k názoru, ktorý tu odznel, že mať určenú cenu za kilogram je normálne.. Tiež beriem 10 eur za kilo, či je menej vyzdobená, alebo viac, či ovocie, alebo orechy.. Cenu mám stanovenú, preto sa nikdy nestretávam s nedorozumením, či nemilo prekvapenými zákazníkmi. Napr. táto tiež jemne ozdobená tortička mala 13 kg a v pohode 130 eur dali, pretože takú chceli a vedeli, koľko bude vážiť a koľko bude stáť.

maculka, Pi, 23. 09. 2011 - 08:14

Ja takisto beriem, 10 eur za kilo, dopredu zákazníkom poviem kolko bude zhruba stát torta, ak sa im páči objednaju si ak sa im nepáči tak nech si daju urobiť do cukrárne. Kedysi som sa nevedela preniesť cez to ked mi niekto povedal že som drahá, ktorý ani nevedel čo obnáša moja robota, ale teraz si z toho nič nerobím a kto chce si dá upiecť kto nie tak nevie o čo prichádza :) Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe . Ja si svoju robotu viem aj oceniť a kvanta kvetov a hodín pri nich stráveních si dám aj zaplatiť, aby som to nerobila len z nutnosti. Ked má človek svoju robotu dobre zaplatenú, tak ju može aj dobre a s láskou vykonávať, čerpá inšpirácie a na každu tortičku sa teší. Začnime si ceniť svoju robotu tak ako si cenia aj v zahraničí, myslím si že skromnosť v niektorých veciach je na dve veci .........

presne tak....hlavne tá práca s kvetmi... ja som robila lalie na drôtikoch a bola to zdĺhavá a piplavá robota,no výsledok bol úžasný a nevesta bola unesená... prečo by sa malo vravieť len zlaté české ručičky? baby aj my máme zlaté slovenské ručičky a chcieť luxusnú tortu za pár šupov by som brala aj ja,ale tá cukrárka každá jedná dáva do svojho diela kus seba... skúste si pozrieť ceny v cukrárniach a zistíte, že našich 10 eur za kg je normálna suma... ja som sa nestretla zatiaľ s nikým, kto by mi odmietol zaplatiť a to môžem povedať, že zdobím každú jednu precízne... písala mi kamarátka z Francie, že tam zháňala niekoho, kto jej upečie takú tortu ako tu u nás a obišla naprázdno...tam by ľudia nemali problém, sú asi viac uvedomelí a cenia si dobre odvedenú prácu... majú síce iné platyale u nás nie je zasa tak lacno,aby sme MY dávali zadarmo.... Úsmev

Jarka55, Pi, 23. 09. 2011 - 06:36

Ahojte dievčatá, ja už pečiem roky, hlavne zákusky, vačšinou len pre priateľov. torty iba teraz nedávno. Čo sa týka cien, tiež na tom nezarábam. Zamysleli ste sa niekedy nad tým, že keď ideme ku kaderničke zaplatíme také peniaze len za umytie a ostrihanie. Príde k nám nejaký technik alebo remeselník a platíme pomaly v stovkách za nejakú maličkosť. Keď si spočítame hodiny práce pri sporáku, tak nám to nikto nezaplatí. Každý zákazník si myslí, že máme na tom bohvieaký zárobok. Ten náš je hlavne o našom koníčku. Prajem Vám všetkým veľa tvorivých inšpirácií a dobrých zákazníkov.

reklama

Súťaž

Súťaž na Tortyodmamy.sk

reklama
reklama
reklama

Časopis Torty od mamy

Jarné časopisu Torty od mamy 2025

reklama
reklama
reklama